Rekommendationer

2018-04-18

Tog ett förråd i samband med en kort flytt och jag är supernöjd med både personalen i Solna och Shurgard. Allt gick smidigt och att få ett förråd för 1 kr första månaden är ju nästan för bra för att vara sant. Blev en billig och bra mellanflytt och jag kommer definitivt använda mig av Shurgard nästa gång jag behöver förvaring igen! Läs mer

2015-11-10

Viktväktarna hjälper folk över hela världen med att på ett hälsosamt sätt gå ner i vikt och få ett bättre liv och hälsa. Jag skulle aldrig klarat det så här bra utan min coach och de möten som hon håller i! Bästa beslutet jag någonsin tagit! Kommer för alltid vara en stolt viktväktare!! Läs mer

2015-11-10

Fick utomordentlig service när jag var inne och skulle handla min senaste dator på Elgiganten Kungsgatan. Kunnig och trevlig personal som verkligen gjorde allt för att jag skulle vara helt nöjd när jag gick därifrån. Toppen!! Läs mer

2015-11-10

Mer inkompetent och otrevlig personal får man leta efter. Jag har aldrig varit med om ett smidigt köp hos Media Markt i Barkarby och säljarna vet sällan vad de pratar om. Alltid för lite person i butiken så köerna är alltid långa till såväl kassor som servicestället. Nej tack och lov finns det andra elektronikföretag i Barkarby som kan ge dig både bättre priser, trevligare personal och högre service! Läs mer

2012-02-01

Elina E skrev om Ninasmat
Jag är jättenöjd med den service jag fick av David och Nina på Ninasmat.se. Väldigt trevlig butik på nätet med härliga kökstillbehör. Själv är jag lite svag för den goda lakritsen som de säljer. Och jag älskar att göra stora isbitar med färska bär i.. Kul partydetalj!
Snabba leveranser och riktigt välpaketerade paket. Jag rekommenderar varmt! Läs mer
Tobias B gillar detta

2011-11-12

Som stolt medlem hos RFSU besökte jag RFSU Stockholm för en heldagsutbildning i ett av deras projekt. Vi utbildningsdeltagare fick en otroligt bra dag tillsammans med utbildarna och jag kommer definitivt anmäla mig för flera utbildningar. Hos RFSU kan du lär aig allt om sexualpolitiska saker. Jag rekommenderar varmt RFSU! Läs mer

2011-11-12

Jag var här för preventivmedelsrådgivning och direkt när jag kom dit kände jag mig välkommen. I fina lokaler på Skeppsbron med utsikt över Stockholm finner du trevlig och kunnig personal. Jag vet var jag kommer gå den dagen jag väntar barn! Läs mer

Elina E skrev om Lovestore
Av alla fysiska butiker i Stockholm gillar jag verkligen Lovestore mest. Trevlig personal och bra utbud. I sina lokaler på Bondegatan finner man det mesta man kan tänkas vara ute efter. Jag gillar det! Läs mer

2011-09-12

Elina E skrev om ILove Sushi
Jag har varit här flera gånger och ätit och sushin är riktigt god. Däremot har jag varit med om vid flera gånger att en del av bitarna är slut och inte kan fås under lunch. Jag trodde man gjorde dem på plats så tycker inte det är en okej undanflykt för en restaurang som ska serva sina gäster med god mat. Annars kan jag rekommendera I Love Sushi! Läs mer

2011-09-12

Härlig tidning för alla som gillar heminredning såväl inne som ute i trädgården. Mycket bra artiklar och otroligt fina bilder. Alltid lika kul när ett nytt nummer kommer ut. Läs mer
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 25   Nästa