Rekommendationer

2019-09-17

Jag vart så klantig och beställde en E-bok när jag ville ha en inbunden. Men det gick fort smärtfritt att avbeställa ordern! Läs mer

2017-07-11

Alltid bra service tycker jag och fina produkter. Läs mer

2008-03-30

Att kliva in på sturebadet för första gången är en aning snurrigt. Man fick visserligen en förklaring vid ingången om vart man skulle ta vägen men man blev en aning förvirrad endå. Lite nervöst att lämna skåpet olåst först och främst. Sen när man kommer ner till själva "huvudattraktionen" så var det faktiskt ganska fint, men dåligt skyltat så man irrade omkring i en kvart om vart man skulle, även om det inte var så stort. Kvavt är det därinne med. Själva behandlingen fick jag av en urgullig tjej som fick en att känna sig som en prinsessa. Det var riktigt skönt att bli ompysslad på det sättet. Så ansiktsbehandlingen rekomenderar jag starkt. Men jag tycker att det är faktiskt hutlöst dyrt och det skulle kunna vara lite billigare. Lite jobbigt är också att de ska sälja saker till en inne i behandlingsrummet när man i själva verket först och främst vill åka hem och hinna känna efter hur produkterna känns efter en stund på huden. Och i mitt fall kliade de en del men visst blir huden i ansiktet riktgt len och ren. Skötn att man även får en förklaring till viljen hudsort man har. Läs mer
Tobias B gillar detta

2008-03-30

Ja att gå in här är en dröm för ögonen. De har ju alla de vackratse deisgnmöblerna och man vill knappt lämna butiken utan att ha kännt och provsuttit dem alla. De har även en massa vackra detaljer och allt är lättorganiserat så man kan titta på allt. Jag älskar denn butik och önskar vareviga gång att man hade en frömögenhet man kunde spendera just här. En möbelbutik som är ett måste när du är stockholm. Läs mer

2008-02-26

Cecilia K skrev om Butik
Att gå in här är som att vara ett barn i en godisbutik! Det är så mycket vackert och man önskar man hade enormt med pengar. Man kan gå där i flera rundar i denna butik för man hittar alltid nåt nytt varje varv man tar. Dessutom så är det så himla svårt att bestämma sig vad man ska ha. Läs mer

2008-02-15

Ja, CDON är väl de ultimata stället att handla på online nuförtiden.Deras sortiment är stort och de har tillomed böcker om man är sugen på att slänga ner en bok i korgen under shoppingen. Du hittar helt enkelt det mesta här. Läs mer

2008-02-15

Ja, under alla varma sommrar och långt innan dess längtar man alltid efter en stor magnum med vit choklad eller nån härlig isglass från GB. De är ju störts inom glass tycker jag och de har alla de godaste sorterna. Men uj vad priserna höjs på dem hela tiden. Läs mer

Cecilia K skrev om Mq
Oj vilken känsla av lyx man känner när man kliver in i denna butik i Baronen i Kalmar. Det är alldeles för mycket fina kläder och dessutom kostar det en hel del då de har en himla massa kända märken som miss sixty, linberg m.m Men när man väl handlat så är man ändå ganska nöjd! Läs mer

2008-02-15

Ja, detta är ju min absluta favrotikanal. De har alltid en massa roliga program hela dagarna, så man har aldrig tråkigt! Jag skulle inte klara mig utan denna kanal, då den nästan är beroendeframkallande. Men jag kan inte fatta varför det fortfarande ska visas så himla mycket reklam, nu får man ju ändå betala för att kunna se den! Läs mer

2008-02-15

Jag älskar Orginal Cocoa cola och det är nog fler än jag som kan säga att det kan vara väldigt beroendeframkallande! Ibland får man sånna sug efter cola ås man bara måste åka till affären med en gång. Minus dock för att det faktiskt är ganska dyrt med orginalcola men ibland så kvittar det! Läs mer
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 17   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte