Rekommendationer

2009-04-06

Jätte mysigt ställe där man kan sitte ute året runt (for oss rökare). Personalen är jätte trevliga oavsett vad de tjänar i lön. Gå dit! Läs mer

2009-04-06

Jätte god mat, men atmosvären kanske inte är den roligaste. Men mitt förslag är att ta med sig maten, och glöm inte och beställa deras beasås! Mums! Läs mer

2009-04-06

Jag var och vaccinerade min lilla valp där. Vetrinären var jätte trevlig men vid ett senare tillfälla när min lilla hund var sjuk så ringde jag henne och hon skickade mig bara vidare till Bagarmossens sjursjukhus för "hon visste inte". Nej dit går jag inte igen, jobbit för hunden och flänga runt. Läs mer

2009-04-06

Fruktansvärt äcklig mat! Pengarna rakt i sjön. All mat smakar billigt, och det känns som de lirarna som jobbar där absolut inte vet vad de sysslar med. Läs mer

2009-04-06

Otroligt vackra smycken, ska du kanske handla en present till tjejen? Köp då från Engelbert för att hon garanterat ska bli nöjd! Men jusr på rosenlundsg kan man inte köpa smyckena, utan på Nk. Läs mer

2009-04-06

Underbart god mat med en spansk miljö. Takeaway fungerar precis lika bra. Läs mer

2009-04-06

Jag har alltid blivit bra bemött av den manliga personalen i denna butik. Kvinnorna tittar inte ens åt ens håll. Men abonemangen och telefonerna är grymma, och dom har världens trevligaste kundtjänst dygnet runt. Skaffa tre! Läs mer

2009-04-02

Trevlig personal, brett sortiment. Helt okej djuräffär. Men dom såg ner på både min hund och mig för att min hund är en blandras. Dom ansåg att det var sämre med blandraser och att jag typ var dum i huvudet för att jag hade köpt en. Tyvärr fick det mig att ändra insällning till dem helt. Dom ska inte uttala sig om sådant. Läs mer

2009-04-02

Totalt ointresserade av sina ev köpare, ingen kundkontakt överhuvudtaget. Jag tycker att man som mäklare har en ansvar emot både köpare och säljare. Men Robert Palms fastighetsförmedling är totalt ointresserad av att hjälpa och kontakta sina ev köpare. Läs mer
1 2 3   Nästa