Erik J

Rekommendationer

Erik  J
Grymt hak med bra grötfrukost med jos, kaffe och fralla för 60 kr! Mysig lokal och trevlig personal. Lätt favoriten i Fredhäll!
Erik  J
Ett av de bättre pizzahaken på den här sidan Kungsholmen, med stora välgjorda pizzor. La Barca är också en schysst kvarterskrog där man kan ta en bärs och snacka skit.
Erik  J
En av de bättre pizzeriorna på Fredhäll, vilket kanske inte säger för mycket. Pizzorna är goda och har en bra storlek, vilket man inte enligt min mening kan säga om de närliggande konkurrenterna. Mitt förstaval när jag är lat, men fortfarande inte vill bli missnöjd.
Erik  J
Kungsholmens största pizzor, men också goda! Personliga favoriten är Juventus och naturligtvis Capricciosa med extra mozarella. De har även glutenfria pizzor.
Erik J skrev om Pepe Nero HB
Riktigt goda pizzor! Lite mindre än tidigare och till exempel Kungsholmens Pizeria, men fortfarande mer än man kanske behöver. För mig fortfarande nr 1 på Kungsholmen! Jag rekommenderar starkt!
Erik J skrev om Vapiano
Bra priser, en skön stämning och god mat ger en klar 4:a. Jag är nära att ge en 5:a, men det tar i bland väldigt lång tid att få maten (om man inte beställer pizza) och det kan vara lite störande om eftersom att man måste stå och vänta. Riktigt goda efterrätter och gott kaffe! Rekommenderas starkt (kanske inte för en stressig lunch)
Emma K gillar detta