Rekommendationer

2020-03-05

Mats L skrev om grillkung.se
Kanonservice och snabb leverans och väldigt trevligt bemötande i vår mailkonversation. Läs mer

2017-02-27

Vår dotters bröllop på Fyrskeppet blev en succe´. Platsen är magisk med Stockholms inlopp i bakgrunden och serviceorganisationen var lättarbetad och mycket flexibel. Hälften av gästerna var amerikaner och var helt tagna av arrangemanget och några av dom svenska ogifta paren ville ha sin bröllopsfest där också.
Tack Urban för ett perfekt värdskap och din generositet under hela processen. Läs mer

2016-05-11

Gå in, sitt ner och låt er bli förförda. Ett av stans bästa och en inspirerad kock. Jag har blivit stammis. Läs mer
Restaurang Minako gillar detta

2014-05-20

Tänk att vara först att recommendera denna kulturgärning. Utställningar som berör och ett bra kök med fantastisk utsikt. Prövade brunchen och blev verkligen nöjd. Otraditionellt, åt det vegetariska hållet med inte så tunga rätter till ett hyggligt pris. Nu även med uteservering som kommer att prövas nästa gång. Läs mer

2013-08-30

Mats L skrev om Broms
Kan bara konstatera att det måste vara en jättesucce´. Vi har inte lyckats få ett bord än - väntetid runt en timme - men vi jobbar på det.
Grattis! Läs mer

2013-05-09

Jag passerar butiken några gånger per år för att kolla aktuellt sortiment. Och alltid hittar man något. Kul med överraskningar och bra prisnivå och dessutom tillmötesgående personal. Läs mer

2013-05-09

Glöm inte att besöka Östanviks gård när ni är på Nämdö.Bra grönsaker och annat smått och gott från gården, i en underbar skärgårdsmiljö. Läs mer

2013-05-09

Panini har blivit en riktig lunchfavorit. Jag återkommer hela tiden till Thaisalladen med räkor - helt lysande och allt är mycket prisvärt och nylagat. Läs mer

2013-05-03

Olle och Fia driver en liten urmysig skärgårdskonferensanläggning på Gillinge, strax utanför Nämdö. Mer riktig utskärgård än så här blir det inte. 10 personer kan övernatta och man erbjuder en mängd aktiviteter och serverar hemlagad lokalproducerad skärgårdsmat av hög klass. En given succe för alla sinnen. Läs mer
Olle F gillar detta

2013-03-15

Ett fantastiskt snickeri, oerhört flexibelt, kreativt med ett lysande slutresultat. Specialiteter är kök och garderobslösningar, men bokhyllan dom byggde åt oss var outstanding. Prismässigt helt OK, men problemet är att dom är rätt fullbelagda så var ute i god tid. Läs mer
Ida A gillar detta
1 2 3 4 5   Nästa