Profilewear.se

Profilewear.se

• BadgeThreeYears

Profilewear.se hjälper dig som kund att fatta kloka och hållbara val när du ska profilera kläder och annan textil. Vårt utbud finns på www.profilewear.se här kan du välja bland prisvärda och premium artiklar. Ända sen starten 2012 har vi med omsorg valt varumärken som ger dig som kund mycket värde. All förädling sker i Sverige...

153 omdömen om Profilewear.se

Sedan starten hos Reco 2021

F-Com A
Skrev om Profilewear.se

Snabba proffsiga och till rimliga priser!

Freja K
Skrev om Profilewear.se

Engagerat bemötande och snabb leverans. Trots att vi bara beställde några få tröjor med tryck togs alla önskemål på största allvar och blev till stor belåtenhet. Tack!

Ems N

Snabb leverans Det var som jag hade förväntat mig! Nöjd

Miriamg G
Skrev om Profilewear.se

Kompetens hela vägen igenom. Duktig säljare.

Elisabet J
Skrev om Profilewear.se

Bra service och trevligt bemötande

Skillinge V
Skrev om Profilewear.se

Super fint hanterat från fördes kontakt till leverans av varor

Jk A
Skrev om Profilewear.se

Bra bemötande! Snabb Leverans! Bra kvalitet!

Allblästring S
Skrev om Profilewear.se

Serviceinriktad, tydliga och snabba återkopplingar resulterade till en schysst beställning.

Gunilla E
Skrev om Profilewear.se

Var noga med hur du tolkar storleksguiderna. Inte helt solklart. Men produkterna vi beställde är bra.

Burt A
Skrev om Profilewear.se

Bra ton från företaget, men levererade inte inan den deadline vi hade kommunicerat, och gav inga indikationer till att deadlinen inte skulle nås.

Svar från Profilewear.se

Tack för att du tar dig tiden att dela med dig utav din upplevelse hos oss, detta gör det möjligt för oss att bli ännu bättre. Vi är ledsna för detta och med facit i hand kan vi konstatera att vi hade kunnat bli bättre här! Vi ber genuint om ursäkt över att vi inte lyckades bättre den här gången och hoppas på att kunna gott göra er vid nästa tillfälle. Önskar dig allt gott! //Profilewear.se

Stavros A
Skrev om Profilewear.se

Excellent communication, good prices, great at delivery scheduling!

Aktiebolaget S
Skrev om Profilewear.se

Bra utbud, trevlig support, bra priser. Blandad kvalitet på de olika varumärkena som man trycker på. T-shirtar från Tee Jays var super sköna. Köpte "vinterjacka" från Newport. Snygg men väldigt tunn för att kallas vinterjacka och dragkedjan trasslar redan efter någon vecka.

Stockholm A

Bra bemötande, kreativa och perfekt resultat. 10/10

Simona G
Skrev om Profilewear.se

Väldigt snabba o proffsiga . Tillmötesgående o lätta att få tag i . Rekommenderas

Charlotte O
Skrev om Profilewear.se

Köpte reflexvästar till min förskola, valde lila för att inte ha som alla andra. Trycket och loggan syns jättebra Vi är supernöjda!

Eugen L
Skrev om Profilewear.se

Det har varit smidigt och enkelt att få precis vad jag velat få

Victor S
Skrev om Profilewear.se

Gott bemötande med snabb återkoppling.

Linnea M

Snabb och proffsigt bemötande

People A
Skrev om Profilewear.se

Jättefint och snabbt bemötande. Beställde västar till arbetet och vi är supernöjda 👌 så fina och verkar hålla, jämfört med dom vi beställt från ett annat företag som gick sönder dagar efter första användning.

Gunnar S

…………,,,,,,,……….,,,…,,,…..,,,…..,,,;…,;,,…

Helena H
Skrev om Profilewear.se

Hjälpsamma och mycket snabb respons.

Domido L
Skrev om Profilewear.se

Snabb, smidigt, bra kvalitet !

Leyla A
Skrev om Profilewear.se

Perfekt! Vi är glada för det produkterna. Nästa gång vi ska inte något annat ställe.

Jozef M
Skrev om Profilewear.se

Den var väldigt bra! Vi fick bra service och produkter var även bra!

Karolina P
Skrev om Profilewear.se

Jag är jättenöjd med kontakten och fick beställningen snabbt. Dessutom är jag nöjd med tryck och tröjor. Tack!

Robert J
Skrev om Profilewear.se

Profilewear svarar snabbt, trevligt och med humor.

Läckö A
Skrev om Profilewear.se

Superbra service och fint bemötande!

Jj A
Skrev om Profilewear.se

Vi hade beställt T-shirts med tryck . Svaret med hjälp med beställningen har varit mycket proffsigt och snabbt. Vi är jätte nöjda och rekommenderar Profilewear till alla kunder. Det var lätt att hitta er på nätet.

Möller M
Skrev om Profilewear.se

Den va bra fick våra arbetskläder den tiden vi var lovade.

Alvin H
Skrev om Profilewear.se

Det har absolut varit bra, haft kontinuerlig kontakt via Mail. Hade dock önskat snabbare svar. Men annars, helt utmärkt!

Nouraldin I
Skrev om Profilewear.se

Bra hantering och bra kvalitet, jag rekommenderar att handlar med dem.

Erut A
Skrev om Profilewear.se

Gick smidigt att beställa. Hade dock velat att kepsarna är mer som trucker kepsar, dom vi beställde var mjuka. Vi vill att det ska vara som Stetson kepsar

Elsa C
Skrev om Profilewear.se

Snabbt, tydligt och enkelt bemötande! Beställde tygkassar med tryck som jag blev riktigt nöjd med. Lite strul blev det i och med att jag först fick 10 kassar utan tryck hemskickade, men det löste sig väldigt snabbt och jag behövde inte vänta länge på att få min beställning igen!

Johanna M
Skrev om Profilewear.se

Enkelt att designa och beställa. Fick väldigt bra service av Herman också.

Daniel N

Kanonkvalitet och snabba leveranser

Paulina W
Skrev om Profilewear.se

Snabb leverans, smidig kontakt och väldigt varmt bemötande!

Toya A
Skrev om Profilewear.se

Trevligt bemötande och snabb leverans dessutom väldigt hjälpsamma vid framtagandet av våran logga!

Sara W
Skrev om Profilewear.se

Snabbt, trevligt och bra! Fast storlek 164 var samma som Large.

Auktion A
Skrev om Profilewear.se

Valde ProfileWear för att de till skillnad från många andra tryckföretag ger en chansen att välja exakta färgen på sitt tryck istället för att ha förutbestämda färger man endast kan välja emellan. Företaget svarade snabbt och de var kompetenta, professionella och trevliga. Jag fick den hjälp jag önskade med att göra ändringar och när beställningen var klar så var det hela väldigt smidigt upplagd med att man bara behövde klicka på en länk. Paketet var säkert packat och levererades i tid. Mycket prisvärt, skulle handla här igen!

Anna B
Skrev om Profilewear.se

Snygga tröjor och tryck. Bra bemötande. Dock var tjejmodellen lite mindre än ”vanligt”, passade men hade hellre gått upp en stl om det stått.

Katarzyna S
Skrev om Profilewear.se

Bra bemötande, nabb leverans och bra varor!

Anna L
Skrev om Profilewear.se

Snabb återkoppling på mail med tydlig offert och instruktioner för vidare beställning. Bra produkter, levererade i rimlig tid. När jag mailade och undrade när beställningen skulle komma då jag ville ha den till ett speciellt datum svarade de snabbt och jag fick grejorna i tid. Bra kvalité på tröjorna trots att vi tog det billigaste alternativet och proffsigt tryck. Men ff.a var det ett bra, trevligt och snabbt bemötande.

Ida R
Skrev om Profilewear.se

Vi fick superbra bemötande och hjälp av Ibbe! Supernöjda med tröjorna och trycken! Enda är att vi trodde att tjocktröjorna skulle vara i lite tjockare material! Men tack snälla för hjälpen!

Louise H
Skrev om Profilewear.se

Snabb respons, proffsigt bemötande och bra produkter!

Helene L
Skrev om Profilewear.se

En positiv upplevelse och ära att de representerar Sjuksköterskeuppropet. Är nöjd!

Samani G

AIIT VAR TOPPEN BRA BEMÖTANDE SNABB LEVERANS

Sören Evert A

Snabb leverans och riktigt sköna och snygga mössor med Do No Harm

Åsa N
Skrev om Profilewear.se

Hej. Jag hade även beställt en keps som är betald men inte fanns med i paketet. Ej heller den utlovade broshen. Så pengar tillbaka för kepsen eller skicka den fraktfritt. Tack på förhand Åsa Nilsson Har fått samtliga artiklar, tack!

Bodil T
Skrev om Profilewear.se

Har varit ett mycket bra bemötande av säljaren när jag beställde våra klubb kläder samt snabb leverans och återkoppling

Therese V
Skrev om Profilewear.se

Jätte nöjd. Bra återkoppling till mig som kund då det blev en liten försening av leverans.