Profilkompaniet

Profilkompaniet

www.profilkompaniet.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till Profilkompaniet! Vi erbjuder dig helhetslösningar inom profilkläder, yrkeskläder, presentreklam, skyltar och dekor m.m. Vi vänder oss till alla typer av företag. Oavsett om du är lite mindre, ett mellanstort eller ett stort företag kan vi hjälpa dig. Vi gör allt från enklare lösningar mot en kort deadline till...

220 omdömen om Profilkompaniet

Sedan starten hos Reco 2018

Jonas H
Skrev om Profilkompaniet

vänligt bemötande och kvalitetsprodukter som levereras på utsatt tid eller bättre än så. Behövde på väl kort varsel ett tryck till en reklamskylt som löstes under 24H - tack för det.

Hans L
Skrev om Profilkompaniet

Vi har varit kunder länge hos Profilkompaniet. Mycket hög service- och lösningsförmåga, även med kort startsträcka som det tyvärr blir ibland. Alla jobbar bra för att hålla mina löften! Hans

Hannah Lovisa L
Skrev om Profilkompaniet

Toppenservice av Marcus hos er! Kommer garanterat komma tillbaka.

Svar från Profilkompaniet

Hej Hannah, Tack för den trevliga feedbacken. Marcus är engagerad och duktig och kommer göra sitt yttersta för att ta hand om er på bästa sätt.

Felipe S
Skrev om Profilkompaniet

Bra utbud, men rörig och slarvig expeditör. Beställningarna, inte heltkompletta eller rentav fel. Vet inte om vi kommer tillbaka.

Svar från Profilkompaniet

Hej Felipe, Tråkigt att höra om din upplevelse. Det är inte det vi vill ge våra kunder, och en ständig påminnelse om att vi alltid måste vara alerta och fokuserade. Jag hoppas verkligen att du ger oss en chans till att visa hur bra vi egentligen är. Om du vill kan vi prova en ny kontaktperson hos oss? Slå mig en signal eller skicka mig ett mail i så fall så ordnar jag det.

Karin Å
Skrev om Profilkompaniet

Vi köper alla våra reklamprodukter och produkter till mässorna av Profilkompaniet. De är proffsiga och vi får bra hjälp och service. Det är också lätt att komma dit med bil och med parkering, vilket också är viktigt.

Resarö Marina AB
Skrev om Profilkompaniet

Alltid trevligt bemött och ett suveränt kunnande och intresse för kunden.

Svar från Profilkompaniet

Stort tack för de fina orden. Det sporrar oss att arbeta vidare med det vi gillar absolut mest - att få hjälpa våra kunder med bästa möjliga lösningar. Tack även för att ni är en trevlig och alltid uppskattad kund.

Maria E
Skrev om Profilkompaniet

Jag har bra kontakt med Nicklas som är väldigt kunnig. Därför det inte är full pott är för att jag önskar att dom kunde bli bättre på att återkoppla när kläderna som jag har beställt har kommit eller är klara att hämta upp.

Svar från Profilkompaniet

Tack för den goda kritiken till Niklas, och tack för feedbacken. Det är en fråga vi har på dagordningen och jobbar med för att säkra upp med högsta möjliga nivå. Det hjälper oss att komma i mål med det. Hoppas och tror att du kommer märka skillnad redan nästa gång.

Ulrika G
Skrev om Profilkompaniet

Löste det jag behövde till mässa snabbt och enkelt. Rekommenderas!!

Husaria Bygg Ab
Skrev om Profilkompaniet

Alltid trevlig och bra personal i butiken som kan sina saker.

Jonas W
Skrev om Profilkompaniet

Toppen med den personliga kontakten! Nu trogen företagskund.

Viggbyholms IK FF
Skrev om Profilkompaniet

Bra och snabbt bemötande och de löste mina förväntningar på allra bästa sätt.

Sten A

Hög servicekänsla hos kontaktpersonen

Lena L
Skrev om Profilkompaniet

Alltid trevligt att ha kontakt med profilkompaniet! Både via telefon och vid personlig kontakt. Det vi får levererat är alltid av superbra kvalité. Dessutom väldigt bra hjälp med idéer o.s.v. Vi beställer trycksaker i form av etiketter och visitkort samt, då och då, banderoller. Vi är alltid väldigt nöjda:)

Peter M
Skrev om Profilkompaniet

Snabbt och enkelt löstes mitt önskemål

Erika A
Skrev om Profilkompaniet

Bra service och snabb leverans!

Maria L
Skrev om Profilkompaniet

Jag är alldeles ny kund och har inte hunnit skaffa mig någon direkt uppfattning än, men... Vi är ett företag i ett nätverk och det vore bra om man kunde använda sig av en rullist med logga och adress mm för just vårt företag när vi beställer trycksaker som kuvert mm. Då vet man att det blir rätt. Dessutom är leveranstiden lång jämfört med andra leverantörer, men det är väl ok om det gäller specifika trycksaker.

Svar från Profilkompaniet

Hej Maria, Jag är nyfiken på hur du menar med rullisten för olika företag i nätverk? Du får gärna slå en signal eller prata med din säljare så skall vi se om vi kan lösa det. När det gäller leveranstider på ex trycksaker försöker vi ha både snabba men även prisvänliga alternativ som kan ta lite längre tid. Det skall vi kunna hjälpa er att hitta bästa alternativet i varje enskilt fall.

Göran M
Skrev om Profilkompaniet

Jag beställde visitkort och blev imponerad av den trevliga och grymma servicen, kvalitén på produkten och den snabba leveransen. Profilkompaniet kan verkligen rekommenderas.

Svar från Profilkompaniet

Stort TACK för de vänliga orden.

Cecilia Å
Skrev om Profilkompaniet

Jättefint bemötande av personalen. Fick all den hjälp jag behövde. Min upplevelse av Profilkompaniet är bara bra! Jag har fått hjälp med min logga på skyltfönster och tryck på bla.tröjor och är väldigt nöjd.

Svar från Profilkompaniet

Tack Cecilia, det sporrar oss!

Anna S
Skrev om Profilkompaniet

Ingen vidare service Fick själva ta fram varor ur sortimentet då säljaren inte visade allt som fanns Fick fel vara levererad Dåligt bemötande i mailkontakt Haft kontakt tidigare och då bra

Svar från Profilkompaniet

Hej Anna, Tack för ärlig feedback - den är ovärderlig, om än ibland tråkig att ta del av. Vi ber verkligen om ursäkt för det. Hela vår idé bygger på service och kunskap, så att vi kan erbjuda de bästa lösningarna. Det pekar också på hur viktigt det är med ständig fortbildning och att aldrig slå sig till ro. Vi hoppas vi får en ny chans att visa att vi lär oss och gör de förändringar som krävs för att lyckas.

Tomas L
Skrev om Profilkompaniet

Bra produkter, trevligt bemötande & intresse för att möta kundens önskemål

Anders L
Skrev om Profilkompaniet

Valde etn ny leverantör av arbetskläder och blev mottagen med öppna armar, proffsigt genom hela ledet.

Markus S
Skrev om Profilkompaniet

Vi behövde en speciellt typ av kuvert på kort varsel och Profilkompaniet löste vårt problem snabbt med flexibla leveransalternativ.

Per D
Skrev om Profilkompaniet

Snabb respons och trevligt bemötande

Brian U
Skrev om Profilkompaniet

Fantastisk service de har. Tycker att alla borde prova deras service och sortiment.

Klubben S
Skrev om Profilkompaniet

Lite rörigt- skickade in underlag till 3 olika medarbetare .Det blev bra i slutändan men som ny förening var det en del oklarheter.

Plåt A

Hej Min kontakt Carina ursin är suverän. Alltid hjälpsam

John C
Skrev om Profilkompaniet

Hej Hämta profilkläder häromdagen. Supernöjd med resultatet. Tack Stefan Persson för bra bemötande och ypperlig hjälp att få till beställning kvickt och med bra slutresultat. Fick en kort rundvandring av Stefan och träffa bla "Drottningen av patchar" som med sin expertis hjälpta oss att få till det. Jag kommer att återkomma. Mvh Gustaf - Gustavus Taxibåtar & Events AB

Thomas T

Hej, bra sortiment................

Pim E
Skrev om Profilkompaniet

Toppen topp och väldigt lätta att jobba med

Tomas W
Skrev om Profilkompaniet

Proffsigt , har ett bra och nästan heltäckande sortiment . Saknar arbetskultur. Trevlig personal.

Nytta AB
Skrev om Profilkompaniet

Trevlig, snabb och bra service! Vi trycker upp alla våra företagskläder här sedan flera år tillbaka.

Sveriges T
Skrev om Profilkompaniet

Alla på företaget är mycket välkommande och service inriktade. Det är sällan man bemöts av så mycket av den varan på ett ställe. Sen levererar de, åtminstone i mitt fall, snabbt och enkelt. Kommer att garanterat rekommendera profilkompaniet till alla jag kommer i kontakt med som är intresserade av de tjänster profilkompaniet erbjuder!

Anna E
Skrev om Profilkompaniet

Bra bemötande Levererade det vi önskade på ett bra sätt

Scandec S
Skrev om Profilkompaniet

Bra kvalitet, snabba leveranser och god vägledning gör att vi köper alla våra profilerade kläder och produkter från Profilkompaniet

Resarö Marina AB

Trevlig och kunnig personal. Hög servicenivå! Mvh Lasse

Karin Å
Skrev om Profilkompaniet

De är proffsiga och snabba och lyssnar på kundens behov!

Viggbyholms IK FF
Skrev om Profilkompaniet

Bra och väldigt snabb service!

Jamal A
Skrev om Profilkompaniet

Jätte bra bemötande, superbra service. Kan varmt rekommendera Tobias.

Av-Line A
Skrev om Profilkompaniet

Alltid trevligt bemötande, hittar bra lösningar och snabb lokal produktion av specialbeställningar

Peter L
Skrev om Profilkompaniet

Bra bemötande, stort kunnande och bra produkter, återkoppling till kund kan bli lite bättre.

Ir'ene J
Skrev om Profilkompaniet

Trevligt och snabb återkoppling både på telefon och mail

Vallentuna L
Skrev om Profilkompaniet

bra service och erbjuder bra produkter

Milele T
Skrev om Profilkompaniet

Väntar på byxor i en månad.......

Svar från Profilkompaniet

Hej, Det låter som en lång väntan på byxor. Vi har gått igenom vårt system och har inte hittat någon order, så vi utgår ifrån att någon hos oss kan ha gjort en miss. Då vi inte hunnit prata med alla tänkbara ännu har vi fokuserat på att åtgärda det direkt och ser till att ni får era byxor på en gång. Vi ber verkligen om ursäkt om vi brustit och hoppas att vi gör er gladare med en snabb åtgärd.

Anders N
Skrev om Profilkompaniet

Trevligt bemötande, snabb leverans och bra kvalitet!

Johan B
Skrev om Profilkompaniet

Martin är och förblir en veklig Klippa, alltid hjälpsam och proffsig. Martin tar sig alltid tid och hans trevliga team gör allt för att man skall känna sig nöjd!

Le F
Skrev om Profilkompaniet

Jag blev bemöt på ett trevligt sätt

Oliver S
Skrev om Profilkompaniet

Kunniga och snabba leveranser!

Kb C
Skrev om Profilkompaniet

Väldigt bra. Trevlig och hjälpsam personal. Sist vi var där köpte vi arbetskor och gel sulor.

Felix P
Skrev om Profilkompaniet

Otroligt bra service och riktigt bra produkter.

john l
Skrev om Profilkompaniet

Väl bemötande, kunniga säljare. Köper bolagets alla arbetskläder där