Alla kategorier Kläder Östergötland Linköping Profilservice.se

Profilservice.se

Gillbergagatan 40, 582 73 Linköping — Visa karta

Vi levererar prisvärda profilprodukter och kläder med anpassad märkning som stärker ert varumärke. Hos oss på Profilservice.se ligger fokus på leveranssäkerhet, service, personliga relationer, design & kreativitet. Vår personal är ansvarsfull, jobbar modernt och effektivt för att hjälpa er hitta de produkter och kläder som ni letar efter.
Kontakta oss, vi fungerar som ett bollplank och hjälper er sprida ert budskap på rätt sätt.
Har ni vägarna förbi är ni välkomna in till vårt huvudkontor och 700 kvm showroom i Linköping på Gillbergagatan 40.
Ni hittar oss alltid på Profilservice.se! Vi ses!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 140 kunder tycker om Profilservice.se

• 2019-08-19

Karin D skrev om Profilservice.se
    två varor .
    bra och snabbt bemötande Läs mer
  • 2019-08-18

Susanne D skrev om Profilservice.se
    Vi på Malmö universitet hade behov att snabbt beställa olika produkter vilket möttes mycket även av företaget. Vi fick snabbt offert och leverans som vi önskade. Mycket professionellt bemötande och uppföljning av deras personal. Vi är super nöjda! Läs mer

Helén J skrev om Profilservice.se
    Jag beställde namnskyltar till personalen.
    Det var snabbt svar på orderbekräftelsen och leveranstiden. Läs mer

Anne B skrev om Profilservice.se
    I jämförelse med tidigare leverantör är servicen sämre.
    Vid besök hos Profilservice känner man sig mest som man kommer och stör. Saknar att få hjälp med att hitta det vi efterfrågar. Vi har fått kataloger att leta i själva.
    Möjlighet att låna olika strl är mkt begränsad. Läs mer
    2019-08-16 Profilservice.se svarar Anne B
    Tack så mycket för din viktiga feedback! Jag vill börja med att be om ursäkt för hur du upplevt ditt besök hos oss. Vi har nu haft ett möte och under nästa vecka kommer vi bygga upp en receptionsdisk. Så nästa gång du besöker oss kommer du mötas av en reception som kommer föra dig samman med rätt person för att ge dig bästa hjälp och service. / Angelica

Elin S skrev om Profilservice.se
    De har hjälpt oss med ett flertal produkter och har jag har alltid möts av ett proffsigt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-15

Maria H skrev om Profilservice.se
    Jag beställde profilartiklar i form av RFID blocking card, nyckelband och mobilfickor i silikon.
    Första leveransen av mobilfickor reklamerade jag p.g.a. dålig prägling av logga. Reklamationen hanterades mycket bra och jag blev nöjd de nya mobilfickorna.
    Övriga produkter såg bra ut.

Jag är positiv till företagets bemötande. Läs mer
  • 2019-08-15

Jonas R skrev om Profilservice.se
    Snabb och bra service och dialog. Vi köpte sommarpikéer till personalen. Läs mer
  • 2019-08-13

Johanna F skrev om Profilservice.se
    Bra och trevlig service. Snabb leverans av produkterna. Läs mer
  • 2019-08-13

Joakim M skrev om Profilservice.se
    Profilservice har en otroligt kunnig och professionell personal som är väldigt flexibla och kundorienterande. Läs mer
  • 2019-06-19

Charlotta C skrev om Profilservice.se
    Fick hjälp med att beställa namnbrickor, olika modeller och att lägga in en ny modell. Läs mer
  • 2019-06-18

Johanna J skrev om Profilservice.se
    Jag fick ett bra bemötande från personalen på Profilservice. Tillgängliga, effektiva och snabb återkoppling. Läs mer
  • Maria M

2019-06-18

Maria M skrev om Profilservice.se
    Fantastisk service och trevlig personal! Läs mer

Anders A skrev om Profilservice.se
    Hej,
    Hanteringen av hela förfrågan och prover var helt ok, men produkten höll för dålig kvalitet för att vi skulle gå vidare med detta till våra kunder. Med tanke på priset var det kanske inte annat att förvänta. Läs mer
    2019-06-19 Profilservice.se svarar Anders A
    Hej Anders,
    Vårt utbud är brett och alla produkter finns i olika material, varianter och prisklasser. Om man vill känna och klämma innan man lägger sin beställning ser vi gärna till att ni får prov på produkten. Det är så jag tolkat att ni gjort i detta fall.
    Om ni inte är nöjda med provet kontakta oss igen och ge oss er feedback så ger vi er nya förslag som passar era önskemål.
    Återkom gärna till oss på 010-155 10 00 eller info@profilservice.se så hjälper vi er att hitta rätt produkt. /Angelica

Anders A skrev om Profilservice.se
    Proffsigr bemötande i stort som smått! Läs mer

Emelie E skrev om Profilservice.se
    Funktionskläder till Blodomloppet. Jättebra bemötande av säljaren, serviceminded. Förväntade mig ett bra tryck, vilket det blev. Leveransen kom i tid, men storlekarna var helt fel. Dock hann det lösas, beställas och leveransen kom i tid. Bra löst. Läs mer

Mikael M skrev om Profilservice.se
    Enkelt smidigt och kanon service Läs mer

Henrik H skrev om Profilservice.se
    Toppenbra service, leveranser på utsatt tid och snygga grejer Läs mer

Karin K skrev om Profilservice.se
    Ringde Jimmy för att jag snabbt behövde gula bälten till en golftävling. Jimmy återkom med ett par alternativ som det ena passade mig. det beställdes och levererades dagen efter. Snyggt! Upplever att de är lyhörda och en perfekt service! Jag och mina kollegor tyckte det blev jätte bra. Läs mer

Albert A skrev om Profilservice.se
    Har köpt diverse artiklar med tryck för hundratusentals kronor. Bemötandet ok men inte jätteengagerat. Förvånad över långa leveranstider och att alltid just det vi vill beställa precis har tagit slut. Märkligt att det upphandlade alternativet alltid blir dyrare, långsammare och sämre. Nej, vore det inte för att vi var fast i ett avtal så skulle beställningarna inte ha lagts. Läs mer
    2019-06-17 Profilservice.se svarar Albert A
    Hej Albert,
    Detta var ingen bra upplevelse. Det vill vi såklart ändra på!
    Vi är väldigt måna om att ge en bra kundservice och att du som kund ska känna dig väl bemött när du är i kontakt med oss.

Jag skulle gärna vilja få mer information om er erfarenhet av oss, och vad det är för produkter som ni handlat när ni fått denna upplevelse.
    Vårt utbud är brett och alla produkter finns i olika material, varianter och prisklasser. När det gäller upphandlat sortiment ställs en mängd krav i upphandlingen, t.ex. tillgängliga färger, mått, storlek, material m.m. detta resulterar i att produktvalet för oss inte blir så stort, och det tyvärr ofta blir produkter vi själv inte rekommenderar – men som vi behöver ta fram för att uppfylla ställda krav.

Om jag förstått det rätt så är ni en av våra kunder som har avtal och webshop. Utbudet i shopen är framtaget ihop med er kommunikationsavdelning och det är även kommunikationsavdelningen som godkänner när, vad och hur mycket som vi ska köpa in och ha på lager för att kunna ge snabba leveranser. Om en produkt inte längre finns i lager så kan det vara så att man valt att inte fylla på denna produkt eller ett försenat godkännande på en påfyllning till oss.

Jag tar jättegärna emot er feedback så vi kan förbättra din upplevelse. Du kan kontakta mig direkt på angelica.johansson@profilservice.se. /Angelica

Iréne I skrev om Profilservice.se
    Nyckelband med tryck.
    De var snygga och användbara!
    Jag blev bra bemött, ned hög servicenivå. Läs mer
  • 2019-06-13

Kerstin K skrev om Profilservice.se
    T-shirtar med tryck
    Snabba och tydliga svar = bra för en ideell idrottsledare. Bra även att det inte så lång leveranstid Läs mer

Petra P skrev om Profilservice.se
    Köper beställnings tjänst av våra profilprodukter där ni levererar direkt till beställaren vilket har underlättat mycket för oss.
    Vi är mycket nöjda med era produkter och tjänster Läs mer

Kristina K skrev om Profilservice.se
    bra och snabbt bemötande. Köpt profilerade slaskskrapor Läs mer

Jonathan J skrev om Profilservice.se
    Flaggor till en golftävling.
    Bra bemött.
    Dom levde upp till det vi kom överens om.
    Bra och trevlig personal. Läs mer

Amanda A skrev om Profilservice.se
    Snabb service och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-11

Emilie E skrev om Profilservice.se
    Köpte ett par arbetstunikor för mitt arbete som massör.
    Bemötandet var bra, snäll och tillmötesgående personal.
    Tyvärr hade de inte så många plagg hemma så fick beställa, hade gärna sett att de hade fler plagg i olika storlekar och färger så att man kan testa.
    I övrigt gick allt galant. Läs mer
    2019-06-12 Profilservice.se svarar Emilie E
    Hej Emilie,
    Kul att höra att du är nöjd med vår service!
    Då vi har ett brett sortiment av kläder har vi tyvärr inte möjlighet att ha alla plagg hemma. Men vi är snabba på att ta hem de plagg du som kund önskar så ni på ett smidigt sätt får känna och klämma. Kul att du är nöjd med dina nya arbetskläder! / Angelica
  • 2019-06-11

Helene H skrev om Profilservice.se
    Alltid snabb leverans när man ibland är lite sen med beställningarna!
    mycket bra service! Läs mer
  • Mikaela M

2019-06-10

Mikaela M skrev om Profilservice.se
    Så snabba och trevligt bemötande! Rekommenderar varmt andra företag att vända sig till Profilservice! Läs mer

Helena H skrev om Profilservice.se
    enkelt att beställa, snabb leverans. tydligt med orderbekräftelse. Handlade namnbrickor Läs mer

Annika A skrev om Profilservice.se
    En "skoltröja" till ett event för personal. Jag fick ett bra bemötande och det var lätta att göra beställningen. Läs mer

John J skrev om Profilservice.se
    Tygkassar med tryck, precis som förväntat. Läs mer

Anna A skrev om Profilservice.se
    Trevligt bemötande. Tyvärr upplevde jag att personalen jag var i kontakt med hade dålig kunskap om produkterna (storlekar, färgåtergivelse mm), vilket ledde till att våra tröjor vid leverans visade sig vara i en helt annan färg än vi förespeglats. Läs mer
    2019-06-10 Profilservice.se svarar Anna A
    Hej Anna,
    Härligt att höra att du gillar bemötandet av vårt team!
    Vi arbetar kontinuerligt med att hålla oss uppdaterade på både produkter och tryck för att ge bästa service.
    Så det är tråkigt att höra att ni inte upplevde detta. Vi vill självklart leverera de ni förväntat er.
    Vänligen kontakta oss så kollar vi närmare på det, du kan kontakta mig direkt på angelica.johansson@profilservice.se. /Angelica

Lars-magnus L skrev om Profilservice.se
    God service och beställningarna kommer vid lovat leveransdatum! Läs mer

Anna-lena A skrev om Profilservice.se
    Pikétröjor
    Trevligt bemött
    Bra service, vilket jag också fick.
    Se ovan. Läs mer

Caroline C skrev om Profilservice.se
    Profilprodukter för ett utbildningsprogram. Snabb, trevlig och tillmötesgående service. Haft kontakt med Amanda som skött allting utmärkt. Läs mer

Anders W skrev om Profilservice.se
    Proffsigt bemötande och stort intresse för våra behov och önskemål. Läs mer

Camilla C skrev om Profilservice.se
    Trevligt och snabbt bemötande, serviceminded Läs mer
  • 2019-05-18

Judith K skrev om Profilservice.se
    Cykellysen, plåster, påsar, pappersmappar
    Vi blev alltid bra bemötta
    Vi förväntade oss att det skulle fungera bra, det gjorde det
    Vi tyckte allt var bra Läs mer
  • Anders K

2019-05-16

Anders K skrev om Profilservice.se
    Golfbollar och fick utmärkt bemötande Läs mer
  • 2019-05-16

Helene G skrev om Profilservice.se
    Kläder, god service och trevlig hjälpsam personal. Läs mer
  • 2019-05-16

Caroline N skrev om Profilservice.se
    Beställning förskola namnskyltar Läs mer

Ewa H skrev om Profilservice.se
    Senaste året har jag köpt muggar. Helt ok produkter men dyra.
    Snabb leverans men begränsat utbud. Läs mer
    2019-05-14 Profilservice.se svarar Ewa H
    Hej Ewa, Kul att ni handlar muggar av oss och är nöjda med vår snabba leverans! Det utbud som finns på vår hemsidan är ett axplock, skulle ni inte hitta det ni söker kontakta oss så hjälper vi er att ta fram alternativ som passar just er. Vi har modeller i olika material och prisklasser. Saknar du något nästa gång du ska beställa ser vi fram emot att höra från dig. Vår kundtjänst nås på 010-155 10 00 och info@profilservice.se och har öppet alla helgfria dagar / Angelica

Fredrik L skrev om Profilservice.se
    Jättebra service och många bra produkter. Om det har strulat så löser de det. Läs mer

Daniel K skrev om Profilservice.se
    Vi har handlat profilkläder och giveaways med tryck. Profilservice håller en mycket hög servicenivå i alla led, från försäljning till leverans. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete med Profilservice och rekommenderar dem gärna. Läs mer

Laila P skrev om Profilservice.se
    Min upplevelse är att det är snabb och bra service. Läs mer
  • 2019-05-13

Mia S skrev om Profilservice.se
    Jag köpte nyckelringar och är väldigt nöjd med både service och produkt.
    Jag hade kontakt med Angelica Johansson och bleb´v mycket bra bemött. Nyckelringarna var också väldigt fina när vi fick dem och vi kommer absolut att återkomma! Läs mer
  • 2019-05-09

Per B skrev om Profilservice.se
    Köper tröjor, väskor med mera...
    Har väldigt bra kontakt och blir väl bemött.
    Lätt att reda ut eventuella problem. Läs mer
  • 2019-05-09

Mats M skrev om Profilservice.se
    Profilprodukter
    Bra kontakt, snabb leverans Läs mer
  • 2019-05-08

Annika A skrev om Profilservice.se
    Produkterna ör överlag dyra och mycket plast. Jag skulle gärna se mer miljövänliga produkter.
    Trevlig personal. Läs mer
    2019-05-10 Profilservice.se svarar Annika A
    Hej Annika,
    Härligt att höra att du gillar bemötandet av vårt team.
    Jag blir såklart väldigt nyfiken på vad det är för produkter som ni kollat på om ni fått upplevelsen att det är dyrt och mycket plats.
    Vårat utbud är brett och alla produkter finns både i olika material och prisklasser.
    Miljöfrågor är mycket viktigt för oss och något vi ständigt arbetar med.
    Så det är väldigt tråkigt om det inte avspeglats i er kontakt med oss. Jag tar jättegärna emot er feedback så vi kan förbättra den upplevelsen. Du kan kontakta mig direkt på angelica.johansson@profilservice.se. /Angelica
  • 2019-05-07

Simon T skrev om Profilservice.se
    Ett dimfilter till datorn. Jag är mycket nöjd med servicen. Läs mer

Gillbergagatan 40, 582 73 Linköping