Läs vad 258 kunder tycker om Profilservice.se 2

• 2021-01-11
    Bra kontakt och snabb leverans. Fina etiketter
  • 2021-01-08
    Beställningen av arbetskläder fungerade som vanligt bra.
  • 2021-01-07
    Köpte profilkläder, t-shirts med firmatryck.
    Beställde via mail, blev något fel med antal mm men inget som inte löstes smidigt.
    Bra utbud
    Utmärkt kundservice
    Snabb handläggning
    Snygga original
  • 2021-01-07
    Smidigt och enkelt att beställa. Snabbåterkoppling och tillmötesgående. Hjälpsamma.
  • 2021-01-07
    Vi köpte 11 reflexjackor med tryck, det gick snabbt och smidigt och kontakpersonen jag hade gjorde ett bra jobb!
  • 2021-01-06
  • 2021-01-05
    Bra kundbemötande. Dock lite lång leveranstid på vissa varor.
  • 2021-01-05
    Trevligt bemötande och snabb respons. Inget fel på beställda varor heller.
  • 2021-01-05
    Har inte fått leveransen en................ .......
    skrev om Profilservice.se
    Hej Bjarte, Jag har kollat upp för att se vad som kan gått fel. Då ditt namn är lite ovanligt har jag hittat er beställning och vad som hänt. Det visade sig att ni har förskottsbetalat, alltså att fakturan skickas innan leveransen. När fakturan går iväg från vårt system registreras den för detta utskick där vi ber er om ett omdöme. Det blir såklart fel i ert fall. Tack vare dig kommer vi nu ändra denna inställning så mejlet inte går ut först leveransen kommit, tack 🌸 Ber er kontaktperson att återkoppla dig om status för er leverans. /Angelica

• 2021-01-04
    Jag köpte julklappar till våra kunder. Allt var mycket smidigt och enkelt. Bra service och tydliga besked!
    Jag kommer att göra mina inköp hos Profilservice nästa gång garanterat!
  • 2021-01-04
    Proffsiga från beställning till leverans!
  • 2021-01-04
    Jag köpte t-shirtar med tryck och fick ett vänligt och proffsigt bemötande av personalen där. Det var en snabb process och jag fick varorna levererade mer eller mindre omgående. Gillar att de till viss del har ett ekologiskt och hållbart sortiment till helt ok priser. Det enda som var lite störigt var faktiskt alla automatiskt genererade påminnelser på mail! På det hela så är känslan att företaget verkligen ser till sina kunders behov!
    *dunvästar
    *proffsigt bemötande och snabb service, tummen upp!
    *mycket nöjd med helheten!
  • 2021-01-04
    Vi köpte lite allt möjligt till vårt företag och kommer säkert att göra det igen. Blev otroligt bra bemött av Emelie som även var väldigt bra på att förstå vad vi var ute efter. Hon kunde även ge bra exempel på profilprodukter som vi inte hade tänkte på som även kunderna tycker är roliga.
  • 2020-12-02
    Snabbt, smidigt med bra service.
    John H
  • 2020-12-01
    Bra och snabb service från offert till leverans.
  • 2020-12-01
    Vi har köpt pennor och muggar. Muggarna tappade trycket men företaget hämtade dom och gjorde nytt tryck som är perfekt.
  • 2020-12-01
    Alltid proffsig och snabb hjälp, och bra priser!
    ANTON A
  • 2020-12-01
    Bra och snabb service samt grymt bemötande !
  • 2020-11-06
    Har beställt namnbrickor i olika omgångar.
    I början var det lång leveranstid och flera gånger blev det fel nyans på färgen så vi fick vänta på nya leveranser med rätt färg.
    Själva personliga kontakten med företaget fungerade, blev bra bemött.
    Vid senaste beställningen fungerade det bra och snabbt.
    skrev om Profilservice.se
    Hej Lillemor, Härligt att höra att det nu är ordning på färgen! Ibland kan det tyvärr bli fel i produktionen vilket är mycket tråkigt. Vi arbetar alltid för att ni som kund ska påverkas så lite som möjligt så kul att höra att du uppskattade vårt bemötande. / Angelica

• 2020-11-05
    Jag hade önskat att ha en kontaktperson på Profilservice som tog helhetsansvar för min beställning efter jag berättat om mitt behov - vad det skulle användas till och deadline.
    skrev om Profilservice.se
    Hej Nina, Tack för din feedback. När du först är i kontakt med oss har du en dialog med din kontaktperson. Din kontaktperson hjälper dig att se ert behov och tillsammans med dig komma fram till rätt produkt i er förfrågan. När en orderbekräftelse är godkänd går ordern vidare till vårt BackOffice som beställer din order och tar över ansvaret för din order fram till er leverans. Vårt BackOffice är bemannat med flera personer för att säkerställa att orden hela tiden är under bevakning och inte stannar upp vid tex sjukdom. Jag vill gärna komma i kontakt med dig för att få lite mer information om din upplevelse för att se vad vi eventuellt kan förbättra. Jag finns på 010-155 60 37 och angelica.johansson@profilservice.se / Angelica

• 2020-11-04
    Toppen service och snabba! Fina produkter med kvalité.
    Hej
    Har handlat lite kläder till mitt bageri
    Har blivit väl omhändertagen och kort leveranstid och bra produkter har blivit sända till mig
    Är en nöjd kund som kommer att komma tillbaka och handla
    Per-Ola
  • 2020-11-04
    snabb service, trevligt bemötande och bra produkter.
  • 2020-11-03
    Har haft bra kommunikation och fått bra stöd från Haidar.
  • 2020-11-03
    Köpte kläder till företaget. Dom hade trevligt bemötande men ville helst ha allt på Mail, krångligt för mig som kör hela dagarna, hade vart lättare för mig att det över telefon! Annars funkade det fint👌
  • 2020-11-02
    Vi beställde funktionströjor med tryck till våra tränare. Bra service och prisvärda produkter. Jag kan därför även rekommendera Profilservice även till andra kunder.
  • 2020-11-02
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Trevlig säljare.
    Produkten stämde med det överenskomna. Tydlig och klar arbetsgång och god information till mig som kund.
    Nöjd!
  • 2020-11-02
    Jag köper arbetskläder och profilartiklar.

Alltid snabba svar och de gör allt de kan för att vi skall vara nöjda kunder.
  • 2020-11-02
    Snabb service och snygga kläder
  • 2020-11-02
    Jag har genom mitt jobb inhandlat profilprodukter. De personer jag pratat med har varit trevliga och tillmötesgående och jag upplever att de försökt hjälpa mig att hitta rätt produkter utifrån mina önskemål.
  • 2020-11-02
    Bra bemötande och leveransen blev i princip som förväntat.
  • 2020-11-02
    Snabb återkoppling och bra förslag och problemlösning.
  • 2020-11-02
    Jag har handlat genom profilservice under många och en rad olika artiklar med allt ifrån jackor till min personal till julklappar i form utav fina märkesskärbrädor och morgonrockar.

Det har alltid varit en bra service med snabba leveranser som stämmer överens med det dem lovat.
  • 2020-10-05
    - Köpte en kombinerad giveaway och nyttopryl

- Mycket trevligt och korrekt bemötande

- Hade förhoppning om en snabb leverans eftersom vi var i tidsnöd. Trots debaclet med corona så lyckades de leverera i god tid.

- Första gången vi använde oss av Profilservice (tror jag) och det var en positiv upplevelse.
    Hej
    Jättebra service och lätta att få tag i att diskutera artiklar med.
  • 2020-10-05
    Otroligt trevligt och proffsigt bemötande.
  • 2020-10-05
    Trevligt och snabbt svar.
    Beställde profilkläder till mitt jobb
  • 2020-10-04
    Snabba, smidiga och tillmötesgående.
  • 2020-10-04
    Snabbt, proffsigt och bra resultat! Rekommenderar starkt!
  • 2020-10-03
    Beställde 100 par mjukisbyxor och 100 par collegetröjor. Alla mjukisbyxor var defekta. Dem verkar inte kolla igenom produkterna innan dem skickar iväg dem. Fick nya men där var ca 10 byxor defekta istället.

Trevligt bemötande både i telefon och fysiskt men processen till färdig produkt är krånglig.

Om man ska beställa många produkter så vill du ju såklart se hur det blir innan du lägger en så stor order. Detta får du då betala själv för om du vill testtrycka en produkt. Men det tycker jag verkligen att du ska göra för Profilservice följer inte din beskrivning för placering av tryck etc till punkt och pricka tyvärr...

Jag skulle inte beställa av Profilservice igen. Vi har tryckt hos andra tryckerier som är mycket mer pålitliga, snabba och flexibla när det kommer till kvantitet.
    skrev om Profilservice.se
    Hej Sanna, Tack för din feedback. Det var väldigt tråkigt att höra om er beställning. Vårt förbättringsarbete är alltid med kunden i fokus och hur vi kan förbättra kundens upplevelse. Att få sin beställning som förväntat både i tid och utseende är en självklarhet. Vi har rutiner som innefattar en kontroll innan beställningen lämnar vårt lager om det trycks eller mellanlandar här. Om er beställning gjort de har man frångått denna rutin vilket är en allvarlig avvikelse vilket jag kommer kolla upp. Du nämner att även er reklamationsorder levererades med defekta plagg. Eftersom du nämnt specifikt innehåll i beställningen kommer jag leta upp ordern och vem du haft kontakt med och se till att du blir kontaktad igen. Ni ska självklart ska ha en hel och komplett leverans ⭐ / Angelica

Reklam art för vintern. Toppenservice
  • 2020-10-02
    köpte profilkläder. Priserna hade höjts på alla plagg jag köpte sen senaste beställningen. Dessutom fick jag för små kläder (små i storlekarna) Hade varit bra att få se testkollektion innan order om det skiljer så mkt i storlekarna.
    skrev om Profilservice.se
    Hej Anna, Tack för din feedback. Prishöjning sker varje år, hur mycket beror på omvärlden. Det verkar varit någon årlig prishöjning mellan er senaste beställning och denna. Gällande storlekarna, om det är nya plagg som beställs kan man antingen be om att få provplagg eller vanligas med hjälp av måttabell se vilken storlek man ska välja. Är det i detta fall samma plagg som beställt i samma storlek men varit betydligt mindre ber jag dig kontakta oss på 010-155 10 00 eller info@profilservice.se så hjälper vi dig vidare. / Angelica

• 2020-10-02
    Stort urval av profilprodukter, bra service och ber man om hjälp att välja miljövänliga alternativ får man stöd kring det.
  • 2020-10-02
    jag har beställt namnskyltar och har fått bekräftelsemail på de saker jag beställt, men inte haft någon personlig kontakt. Jag hade inga förväntningar, bara gjort beställningar.
  • 2020-10-02
    Personlig service, lyhörda, snabba och superfin kvalitet!
  • 2020-09-28
    Jag har ett litet företag vid sidan om min anställning och tänkte att jag för en gångs skull skulle lyxa till mig lite och fixa lite T-tröjor med min företagslogga på.
    Mest för att ge bort till vänner och bekanta så min blygsamma beställning blev 30 T-tröjor.
    Tyvärr fanns det en hel del tekniska brister i loggans format och utformning, men jag bemöttes med stor hjälpsamhet och ett oändligt tålamod av Alice på Profilservice. Jag fick hjälp med loggan så att den blev bra (fast jag förmodligen måste vara en av de minsta kunderna)
    Och tröjorna blev verkligen toppen!
  • 2020-09-24
    Väldigt nöjd med servicen som Profilservice och Marcus W har gett oss.
    Vi fick ordern i god tid ( innan utsatt leveransdatum ). Resultatet var över förväntan och uppskattat av både oss men framförallt våra kunder som vi gett dessa handdukar som giveaways.

Vill ni stärka erat varumärke så är Profilservice rätt partner!
  • 2020-04-22
    Jag har blivit bemött på bästa tänkbara sätt. Trevliga, kunniga och hjälpsamma. Kommer med fina idéer som presenteras på ett otroligt bra sätt. Har jobbat med många profilföretag och måste säga att Profilservice sticker ut rejält i allt och jag kommer att sprida detta till alla som jobbar med profilprodukter på sina företag och förvaltningar. Helt suveränt företag mad andra ord!
    skrev om Profilservice.se

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte