Profilservice.se

Gillbergagatan 40, 582 73 Linköping — Visa karta

Vi levererar prisvärda profilprodukter och kläder med anpassad märkning som stärker ert varumärke. Hos oss på Profilservice.se ligger fokus på leveranssäkerhet, service, personliga relationer, design & kreativitet. Vår personal är ansvarsfull, jobbar modernt och effektivt för att hjälpa er hitta de produkter och kläder som ni letar efter.
Kontakta oss, vi fungerar som ett bollplank och hjälper er sprida ert budskap på rätt sätt.
Har ni vägarna förbi är ni välkomna in till vårt huvudkontor och 700 kvm showroom i Linköping på Gillbergagatan 40.
Ni hittar oss alltid på Profilservice.se! Vi ses!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 210 kunder tycker om Profilservice.se

• 2020-09-24

PER M skrev om Profilservice.se
    Väldigt nöjd med servicen som Profilservice och Marcus W har gett oss.
    Vi fick ordern i god tid ( innan utsatt leveransdatum ). Resultatet var över förväntan och uppskattat av både oss men framförallt våra kunder som vi gett dessa handdukar som giveaways.

Vill ni stärka erat varumärke så är Profilservice rätt partner! Läs mer
  • 2020-04-22

Ylva B skrev om Profilservice.se
    Jag har blivit bemött på bästa tänkbara sätt. Trevliga, kunniga och hjälpsamma. Kommer med fina idéer som presenteras på ett otroligt bra sätt. Har jobbat med många profilföretag och måste säga att Profilservice sticker ut rejält i allt och jag kommer att sprida detta till alla som jobbar med profilprodukter på sina företag och förvaltningar. Helt suveränt företag mad andra ord! Läs mer
  • 2020-04-14

Leif L skrev om Profilservice.se
    Graverade namnbrickor.

Mycket positivt (Alice!!), professionellt och snabba återkopplingar.

Dock tycker jag att "manuella" offerter ger ett bättre intryck, istället för att vara tvungen att gå in på någon speciell hemsida, för att godkänna/ändra.

Det PERSONLIGA bemötandet vinner alltid före det AUTOMATISERADE !!

Om jag tänker återkomma/rekommendera, svar: JA !!

Men som sagt, mer människa, färre automatik. Läs mer

Catrin S skrev om Profilservice.se
    Skräddarsydda överdrag för att täcka vår produkt som vi säljer när den inte används.
    Mycket bra och service minded kontakt
    Perfekt levereans
    Mycket bra upplevelse. Läs mer

Mats H skrev om Profilservice.se
    Vi har köpt lite företagsprodukter och Profilservice har ett mycket bra utbud.
    Att de dessutom är snabba på att svara och mycket trevliga gör att man kan lämna ett toppbetyg. Läs mer

Kjell Petersson P skrev om Profilservice.se
    Mycket bra. Serviceminded.
    Konkurrenskraftigt pris. Läs mer

Solveig-karin E skrev om Profilservice.se
    Jag har köpt olika profilprodukter för min arbetsplats. Jag har bemötts väldigt väl av min kontaktperson på profilservice, alltid snabba svar på frågor, uppföljning i vänlig ton om jag är sen eller glömt bort att återkoppla, och uppföljning efter leverans. Läs mer
  • 2019-12-02

Ida Z skrev om Profilservice.se
    Snabba svar, enkelt att få fram ett gemensamt överenskommet resultat. Väldigt proffsigt gjort! Extremt snygga medaljer fick jag hem, så väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-11-28

Suzanna K skrev om Profilservice.se
    Posters.
    Bra bemötande.

God upplevelse av kontakt och leverans. Läs mer

Hanna W skrev om Profilservice.se
    Jag beställde 500 plåster till vårdcentralen. Kändes som det var väldigt lång leveranstid men annars var allt bra. Sakna dock följesedeln... Läs mer

Carina S skrev om Profilservice.se
    Har beställt både julklapp samt profilprodukt till anställda. Uppskattar mycket snabb och kunnig service samt prisvärdigheten. Läs mer

Pär K skrev om Profilservice.se
    Väskor till chromebooks.
    Bra bemötande och serviceinriktad personal med snabba besked och snabb och smidig leverans. Läs mer

Rose-marie Å skrev om Profilservice.se
    Jag köpte en års-tavla!
    Bra.
    Helt ok.

Bra! Läs mer

Henrik L skrev om Profilservice.se
    Världsklass rakt igenom! Fint mottagande och bra service. Läs mer

Anna-lena N skrev om Profilservice.se
    Tygpåse samt julklappsspel. Vi blev bemötta på ett professionellt sätt. Vi har varit i kontakt med Profilservice tidigare och vet att de lever upp till våra förväntningar. Läs mer

Marcus P skrev om Profilservice.se
    Mycket bra service! Vi beställde reklam t-shirt och är mycket nöjda. Vi rekommenderar Profilservice starkt! Läs mer

Mirelle L skrev om Profilservice.se
    Jag beställde tygetiketter. Bemötandet var mycket bra både i telefonen och via mail.
    Företaget levde upp till mina förväntningar, vilka omfattade service, information och snabb leverans.
    Jag är helt nöjd med min upplevelse av Profilservice.se Läs mer

Maria S skrev om Profilservice.se
    Vi köpte profilartiklar med tryck till ett event. Vi fick den hjälp vi behövde och varorna levererades inom utlovad tid. Allt enligt överenskommelse. Läs mer

Anette S skrev om Profilservice.se
    Jag kom in med sen beställning av gåva till personal.
    Fick snabb och bra hjälp och kunde hämta redan samma dag Läs mer

John W skrev om Profilservice.se
    Helt ok service men kunde vara snabbare leverans. Läs mer

Maria R skrev om Profilservice.se
    Julklappskort.
    Trevligt!
    Snabbt!
    Serviceminded!

Säljare som gör sitt jobb på ett snyggt och trevligt sätt! Läs mer

Stefan A skrev om Profilservice.se
    Företaget hade missat en del i beställningen men löste det akut vilket vi uppskattade. Bra bemötande hela tiden och en villighet att vilja lösa uppkommen situation. Läs mer

Åsa C skrev om Profilservice.se
    Jag fick det jag beställt, tidigare när vi beställt gåvor så var paketen inslagna, skanra det med de som vi beställt från er Läs mer

David B skrev om Profilservice.se
    Otroligt professionella, seriösa och kunniga. Trevligt bemötande från samtliga. Läs mer

Nisha P skrev om Profilservice.se
    Jag beställde tygpåsar, tablekaskar och t-shirts med vår logga på. Ordern blev lite krånglig i början och tog en vecka pga att det inte var tydligt att man skulle skaffa en inlogging. Leveransen gick fort. Fina produkter, bra kvalitet på t-shirts och tablettaskar dock är påsarna väldigt tunna. Läs mer

Tobias H skrev om Profilservice.se
    profilkäder, suveränt bemötande & service Läs mer

Linda H skrev om Profilservice.se
    Väskor, paraplyer.
    Bemöttes med en ordinär hemsida.
    Hade förväntat mig att kunna beställa klistermärken med ny logo men det fanns bara tre i lager, till ett företag på trehundra personer borde ni räknat med möjligheten att hundra personer skulle välja den varianten.
    Ganska dålig upplevelse som helhet. Läs mer
    2019-11-25 Profilservice.se svarar Linda H
    Hej Linda,
    Tack för din feedback.
    Det låter som ni är en av våra kunder som har en anpassad webshop. Sortimentet, så som val av produkt och antal, som är upplagt i er shop är framtaget tillsammans med er marknad/kommunikationsavdelning. När ett saldo blir lågt så kommuniceras ett nytt inköp mellan ansvariga. Om något saldo är lågt så är troligtvis ny leverans på väg in =) / Angelica

Per T skrev om Profilservice.se
    Julklappar till personal
    Mycket bra bemötande
    Snabb leverans Läs mer
  • 2019-11-23

Christoffer T skrev om Profilservice.se
    Vi har under ett par år köpt dels profilprodukter och nu även julklappar till vår personal.
    Det är bara att lyfta på hatten för ett bra jobb och fina produkter.
    Ni får fem stjärnor i min bok. Läs mer
  • Emil L

2019-11-22

Emil L skrev om Profilservice.se
    Kanonbra människor rakt igenom! Snabb hantering av allt från designförslag till färdig produkt och leverans.

Snabbt smidigt och ett extra + till Halle!
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-11-22

David T skrev om Profilservice.se
    Vi har under en längre period köpt tjänster av profilservice. Vi har alltid fått bra service och bra kvalité på de produkter vi har köpt. Något som vi också gillar är att vår kontaktperson vågar komma med kreativa och bra idéer kring hur vi ska nå ut bättre till våra kunder. Läs mer
  • Tina A

2019-11-21

Tina A skrev om Profilservice.se
    Profilservice är vår leverantör av profilkläder och profilprodukter.
    Profilservice är duktiga på att bygga en stark relation med oss som företag. Man agerar professionellt i alla avseenden. Löser problem om de uppstår och har alltid kunden i fokus. Läs mer
  • Petter H

2019-11-21

Petter H skrev om Profilservice.se
    Proffsigt företag som håller vad de lovar. Väldigt noga med att ha nöjda kunder. Läs mer

Annelie H skrev om Profilservice.se
    Jag har handlat från Profilservice i mina sista två befattningar under de senaste 4 åren. Jag har köpt olika slags profilprodukter! Jag har alltid blivit mycket nöjd när det gäller bemötande som är proffsigt, återkopplingen som är snabb, leverans som alltid överensstämmer med beställning, kvaliteten på produkterna som är mycket hög! Att de förstår vårt behov och kommer med lösningar utanför boxen!
    De får mina varmaste rekommendationer!
    /Mvh Annelie Haevaker, Regionchef Unik Resurs Ost/Stockholm Läs mer

Linus P skrev om Profilservice.se
    Mycket bra service, jättetrevlig personal som alltid är glada! Fina produkter och stort utbud. Personlig leverans av alla varor, vilket uppskattas. Läs mer

Oliver L skrev om Profilservice.se
    Beställde gåvoprodukter från Profilservice.
    -Professionella
    -Ambitiösa
    -Snabb leverans
    -Bra produkter

Rekommenderas starkt!
    /Oliver, Askling Bil AB. Läs mer
  • 2019-11-20

Camilla L skrev om Profilservice.se
    Vi på Linköping CIty Airport har samarbetat med Profilservice sedan flera år och är oerhört nöjda. Snabb och trevlig service och en vilja att alltid göra det bästa för kunden. Dessutom upplever vi att de är väldigt konkurrenskraftiga när det gäller priser. Läs mer
  • Andreas Horst K

2019-11-15

Andreas Horst K skrev om Profilservice.se
    Alltid trevligt bemötande och en bra vägledning genom processen.
    Kommer med kreativa förslag och lösningar samtidigt som dom är lyhörda för kunden.
    Mycket nöjd med de produkter som vi handlat genom Profilservice. Läs mer
  • 2019-11-15

Peder David Gunnar A skrev om Profilservice.se
    Vi har handlat flertalet gånger av Profilservice och är mycket nöjda. Allt ifrån bemötandet vid första mötet till leverans. Kunniga och trevliga säljare som är mycket pålästa om produkterna. Ska man handla produkter inom denna bransch rekommenderar jag Profilservice varmt. Läs mer
  • Sebastian K

2019-11-15

Sebastian K skrev om Profilservice.se
    Har haft att göra med Profilservice ett flertal gånger och de lever alltid upp till förväntningarna. Snabb återkoppling, bra service och håller alltid vad de lovar. Dessutom riktigt bra produkter! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-12

Anna M skrev om Profilservice.se
    Beställde varor, b la choklad från profilservice. De skickade varor som passerat bäst före datum men åtgärdade det när jag påtalade felet. Snabba svar via e-post. Läs mer
    2019-11-15 Profilservice.se svarar Anna M
    Hej Anna,
    Ber så mycket om ursäkt för er första leverans! Vi arbetar hårt med att rätta till fel snabbt för att kunden ska bli så lite påverkad som möjligt, kul att höra att det är så det upplevts. Hoppas chokladen smaka =) /Angelica
  • 2019-10-25

Lena A skrev om Profilservice.se
    Bra kvalitet på produkterna, trevligt bemötande och snabba leveranser. Läs mer
  • 2019-10-25

Elin G skrev om Profilservice.se
    Mycket trevligt bemötande. Bra information och fick snabbt ett förslag enligt önskemål. Jag tyckte att produkten motsvarade förväntningarna. Det var heller inte några problem då jag var tvungen att ändra ordern. Läs mer
  • 2019-10-21

Åsa R skrev om Profilservice.se
    Bra bemötande i samband med ny avtalsperiod och ett nytt avtalsområde i form av presentartiklar. Tyvärr lite svårt att få presenter med regional anknytning men beror snarare på våra redovisningsprinciper.
    Vi ser fram emot ett nytt utseende på vår webbshop. Läs mer
  • 2019-10-21

Pernilla M skrev om Profilservice.se
    Snabb återkoppling och bra bemötande. Produkten motsvarade förväntningarna. Läs mer

Kaisa A skrev om Profilservice.se
    Trevlig personal o snabb återkoppling vid frågor eller funderingar. Läs mer

Sara B skrev om Profilservice.se
    Bra service, snabba svar, trevligt bemötande Läs mer

Åsa J skrev om Profilservice.se
    Haidar har ett mycket professionellt bemötande. Läs mer

Eva S skrev om Profilservice.se
    Ytterkläder till personal på fritids

Jättebra bemötande inga problem med beställningen Läs mer

Natalie G skrev om Profilservice.se
    Fick snabb hjälp och leverans av profil ryggsäck. Läs mer

Gillbergagatan 40, 582 73 Linköping