Profilservice.se

Gillbergagatan 40, 582 73 Linköping — Visa karta

Vi levererar prisvärda profilprodukter och kläder med anpassad märkning som stärker ert varumärke. Hos oss på Profilservice.se ligger fokus på leveranssäkerhet, service, personliga relationer, design & kreativitet. Vår personal är ansvarsfull, jobbar modernt och effektivt för att hjälpa er hitta de produkter och kläder som ni letar efter.
Kontakta oss, vi fungerar som ett bollplank och hjälper er sprida ert budskap på rätt sätt.
Har ni vägarna förbi är ni välkomna in till vårt huvudkontor och 700 kvm showroom i Linköping på Gillbergagatan 40.
Ni hittar oss alltid på Profilservice.se! Vi ses!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 174 kunder tycker om Profilservice.se

• 2019-11-20

Camilla L skrev om Profilservice.se
    Vi på Linköping CIty Airport har samarbetat med Profilservice sedan flera år och är oerhört nöjda. Snabb och trevlig service och en vilja att alltid göra det bästa för kunden. Dessutom upplever vi att de är väldigt konkurrenskraftiga när det gäller priser. Läs mer
  • Andreas Horst K

2019-11-15

Andreas Horst K skrev om Profilservice.se
    Alltid trevligt bemötande och en bra vägledning genom processen.
    Kommer med kreativa förslag och lösningar samtidigt som dom är lyhörda för kunden.
    Mycket nöjd med de produkter som vi handlat genom Profilservice. Läs mer
  • 2019-11-15

Peder David Gunnar A skrev om Profilservice.se
    Vi har handlat flertalet gånger av Profilservice och är mycket nöjda. Allt ifrån bemötandet vid första mötet till leverans. Kunniga och trevliga säljare som är mycket pålästa om produkterna. Ska man handla produkter inom denna bransch rekommenderar jag Profilservice varmt. Läs mer
  • SEBASTIAN K

2019-11-15

SEBASTIAN K skrev om Profilservice.se
    Har haft att göra med Profilservice ett flertal gånger och de lever alltid upp till förväntningarna. Snabb återkoppling, bra service och håller alltid vad de lovar. Dessutom riktigt bra produkter! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-12

Anna M skrev om Profilservice.se
    Beställde varor, b la choklad från profilservice. De skickade varor som passerat bäst före datum men åtgärdade det när jag påtalade felet. Snabba svar via e-post. Läs mer
    2019-11-15 Profilservice.se svarar Anna M
    Hej Anna,
    Ber så mycket om ursäkt för er första leverans! Vi arbetar hårt med att rätta till fel snabbt för att kunden ska bli så lite påverkad som möjligt, kul att höra att det är så det upplevts. Hoppas chokladen smaka =) /Angelica
  • 2019-10-25

Lena A skrev om Profilservice.se
    Bra kvalitet på produkterna, trevligt bemötande och snabba leveranser. Läs mer
  • 2019-10-25

Elin G skrev om Profilservice.se
    Mycket trevligt bemötande. Bra information och fick snabbt ett förslag enligt önskemål. Jag tyckte att produkten motsvarade förväntningarna. Det var heller inte några problem då jag var tvungen att ändra ordern. Läs mer
  • 2019-10-21

Åsa R skrev om Profilservice.se
    Bra bemötande i samband med ny avtalsperiod och ett nytt avtalsområde i form av presentartiklar. Tyvärr lite svårt att få presenter med regional anknytning men beror snarare på våra redovisningsprinciper.
    Vi ser fram emot ett nytt utseende på vår webbshop. Läs mer
  • 2019-10-21

Pernilla M skrev om Profilservice.se
    Snabb återkoppling och bra bemötande. Produkten motsvarade förväntningarna. Läs mer

Kaisa A skrev om Profilservice.se
    Trevlig personal o snabb återkoppling vid frågor eller funderingar. Läs mer

Sara B skrev om Profilservice.se
    Bra service, snabba svar, trevligt bemötande Läs mer

Åsa J skrev om Profilservice.se
    Haidar har ett mycket professionellt bemötande. Läs mer

Eva S skrev om Profilservice.se
    Ytterkläder till personal på fritids

Jättebra bemötande inga problem med beställningen Läs mer

Natalie G skrev om Profilservice.se
    Fick snabb hjälp och leverans av profil ryggsäck. Läs mer

Lotta T skrev om Profilservice.se
    profilprodukter Region Östergötland Läs mer

Ingela A skrev om Profilservice.se
    Dekaler till bil........................................ Läs mer

Lut N skrev om Profilservice.se
    Jag blev förvånad över minimiantalet man behövde beställa. På vår förvaltning finns inte möjlighet att ha ett lager. Jag skulle önska att vi kunde beställa mindre kvantiteter. Läs mer
    2019-10-18 Profilservice.se svarar Lut N
    Hej Lut,
    Tack för din feedback.
    Olika produkter ha olika minimiantal, vi har därför ett brett utbud av produkter som finns i olika material, varianter och prisklasser för att kunna tillgodo så många behov som möjligt. Kontakta gärna vår kundservice som kan hjälpa dig till rätt produkt. Tel: 010-155 10 00 eller info@profilservice.se / Angelica

Peter Ö skrev om Profilservice.se
    Vi har köpt och köper profilprodukter och är mycket nöjda både med bemötande och leveranstrygghet. Läs mer

Klas-Göran K skrev om Profilservice.se
    En specialbeställning, som jag själv initierat, och utformat.
    Mycket bra service, och återkoppling från min kontakt Haidar Läs mer

Ann-christine J skrev om Profilservice.se
    Vi beställde plåsteraskar och är supernöjd med bemötande och askarna!
    Kommer definitivt beställa mer från er! Läs mer

Malin H skrev om Profilservice.se
    Proffsiga & trevliga säljare! Lyssnar på kundens behov och tar fram relevanta förslag. Läs mer

Margareta W skrev om Profilservice.se
    T-shirt med tryck.
    Blev bra bemött.
    Mina förväntninigar möttes på ett bra sätt. Läs mer

Pia S skrev om Profilservice.se
    Beställning av namnbrickor, fick svar på mail hur jag skulle bli kund.
    Snabb leverans tydliga namnbrickor Läs mer

Sofia P skrev om Profilservice.se
    Paraplyer
    Bra och snabbt bemötande
    Ville ha nytänk kring materialet och det fick jag.
    Tyvärr har varan visat brist i kvalitén och då blev det mycket som jag skulle göra, typ skicka tillbaka, ta stickprov osv. Det hinner jag inte med så vi lät det vara bara. Läs mer
    2019-10-21 Profilservice.se svarar Sofia P
    Hej Sofia,

Härligt att höra att du gillar vårt snabba och kreativa bemötande.
    Det var dock tråkigt att höra att det blivit något tokigt med paraplyerna. Så ska det såklart inte bli.
    Ibland blir det tyvärr fel och då gör vi allt för att lösa det så bra och smidigt som möjligt för aktuell kund.
    Samtidigt vill vi få information om vad som gått fel så vi kan motverka att det händer igen.
    Då behöver vi vår kunds hjälp med att skicka några prover på de produkter som blivit fel så vi kan utvärdera.
    Det är inte meningen att skapa något merarbete för kunden utan det är en del i vårt förbättringsarbete.
    Självklart ska vi se till att ni får hela och fina paraplyer som ni beställt!
    Du kan kontakta mig direkt på angelica.johansson@profilservice.se så hjälper jag er. /Angelica

Rickard E skrev om Profilservice.se
    Beställer bara någon gång per år och då har det fungerat bra. Läs mer

Rickard K skrev om Profilservice.se
    Enkel kontakt med snabbt resultat Läs mer

Anna B skrev om Profilservice.se
    Snabba svar och hjälp vid behov. Krånglat lite med beställningar men det har varit otroligt högt tryck den här perioden så det är samtidigt högst förståeligt. Läs mer

Yvonne S skrev om Profilservice.se
    Beställde på nätet så väldigt liten kontakt personligen. Helt OK. Läs mer

Jennie S skrev om Profilservice.se
    Handlade en gåva till en medarbetare. Blev bra bemött och hjälp då varan inte fanns upplagd i systemet. Bra upplevelse Läs mer

Marie S skrev om Profilservice.se
    Mycket bra bemött och bra service. Läs mer

Malin A skrev om Profilservice.se
    Jag beställde namnskyltar till vår personal. Jag fick god återkoppling och produkterna kom inom utlovad tid. Allt som allt var det en bra upplevelse. Läs mer

Joakim L skrev om Profilservice.se
    Bra bemötande. bra service och snabb leverans. Läs mer

Veronika B skrev om Profilservice.se
    Jag köpte slapwraps med profiltryck. Jag är mycket nöjd med bemötandet och det tålamod som säljaren (Alex) visade, trots att vi var stressade och velade en del fram och tillbaka med olika produkter.

Mina förväntningar var höga, då jag hört mycket gott om företaget och att de brukar vara snabbfotade och hjälpsamma. Profilservice både levde upp till och överträffade förväntningarna. Läs mer

Nina K skrev om Profilservice.se
    Jag köpte en karaff och hade kontakt med en mycket trevlig person. Läs mer
  • 2019-08-19

Karin D skrev om Profilservice.se
    två varor .
    bra och snabbt bemötande Läs mer
  • 2019-08-18

Susanne D skrev om Profilservice.se
    Vi på Malmö universitet hade behov att snabbt beställa olika produkter vilket möttes mycket även av företaget. Vi fick snabbt offert och leverans som vi önskade. Mycket professionellt bemötande och uppföljning av deras personal. Vi är super nöjda! Läs mer

Helén J skrev om Profilservice.se
    Jag beställde namnskyltar till personalen.
    Det var snabbt svar på orderbekräftelsen och leveranstiden. Läs mer

Anne B skrev om Profilservice.se
    I jämförelse med tidigare leverantör är servicen sämre.
    Vid besök hos Profilservice känner man sig mest som man kommer och stör. Saknar att få hjälp med att hitta det vi efterfrågar. Vi har fått kataloger att leta i själva.
    Möjlighet att låna olika strl är mkt begränsad. Läs mer
    2019-08-16 Profilservice.se svarar Anne B
    Tack så mycket för din viktiga feedback! Jag vill börja med att be om ursäkt för hur du upplevt ditt besök hos oss. Vi har nu haft ett möte och under nästa vecka kommer vi bygga upp en receptionsdisk. Så nästa gång du besöker oss kommer du mötas av en reception som kommer föra dig samman med rätt person för att ge dig bästa hjälp och service. / Angelica

Elin S skrev om Profilservice.se
    De har hjälpt oss med ett flertal produkter och har jag har alltid möts av ett proffsigt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-15

Maria H skrev om Profilservice.se
    Jag beställde profilartiklar i form av RFID blocking card, nyckelband och mobilfickor i silikon.
    Första leveransen av mobilfickor reklamerade jag p.g.a. dålig prägling av logga. Reklamationen hanterades mycket bra och jag blev nöjd de nya mobilfickorna.
    Övriga produkter såg bra ut.

Jag är positiv till företagets bemötande. Läs mer
  • 2019-08-15

Jonas R skrev om Profilservice.se
    Snabb och bra service och dialog. Vi köpte sommarpikéer till personalen. Läs mer
  • 2019-08-13

Johanna F skrev om Profilservice.se
    Bra och trevlig service. Snabb leverans av produkterna. Läs mer
  • 2019-08-13

Joakim M skrev om Profilservice.se
    Profilservice har en otroligt kunnig och professionell personal som är väldigt flexibla och kundorienterande. Läs mer
  • 2019-06-19

Charlotta C skrev om Profilservice.se
    Fick hjälp med att beställa namnbrickor, olika modeller och att lägga in en ny modell. Läs mer
  • 2019-06-18

Johanna J skrev om Profilservice.se
    Jag fick ett bra bemötande från personalen på Profilservice. Tillgängliga, effektiva och snabb återkoppling. Läs mer
  • Maria M

2019-06-18

Maria M skrev om Profilservice.se
    Fantastisk service och trevlig personal! Läs mer

Anders A skrev om Profilservice.se
    Hej,
    Hanteringen av hela förfrågan och prover var helt ok, men produkten höll för dålig kvalitet för att vi skulle gå vidare med detta till våra kunder. Med tanke på priset var det kanske inte annat att förvänta. Läs mer
    2019-06-19 Profilservice.se svarar Anders A
    Hej Anders,
    Vårt utbud är brett och alla produkter finns i olika material, varianter och prisklasser. Om man vill känna och klämma innan man lägger sin beställning ser vi gärna till att ni får prov på produkten. Det är så jag tolkat att ni gjort i detta fall.
    Om ni inte är nöjda med provet kontakta oss igen och ge oss er feedback så ger vi er nya förslag som passar era önskemål.
    Återkom gärna till oss på 010-155 10 00 eller info@profilservice.se så hjälper vi er att hitta rätt produkt. /Angelica

Anders A skrev om Profilservice.se
    Proffsigr bemötande i stort som smått! Läs mer

Emelie E skrev om Profilservice.se
    Funktionskläder till Blodomloppet. Jättebra bemötande av säljaren, serviceminded. Förväntade mig ett bra tryck, vilket det blev. Leveransen kom i tid, men storlekarna var helt fel. Dock hann det lösas, beställas och leveransen kom i tid. Bra löst. Läs mer

Mikael M skrev om Profilservice.se
    Enkelt smidigt och kanon service Läs mer

Gillbergagatan 40, 582 73 Linköping