WDP-Profilservice.se

Framtidens digitala och fysiska profilering. Vi levererar prisvärda profilprodukter och kläder med anpassad märkning som stärker ert varumärke. Hos oss på WDP-Profilservice.se ligger fokus på leveranssäkerhet, service, personliga relationer, design & kreativitet. Vår personal är ansvarsfull, jobbar modernt och effektivt för att hjälpa er hitta de produkter och kläder som ni letar efter.
Kontakta oss, vi fungerar som ett bollplank och hjälper er sprida ert budskap på rätt sätt.
Har ni vägarna förbi är ni välkomna in till vårt huvudkontor och 700 kvm showroom i Linköping på Gillbergagatan 40 eller på kontoret i Stockholm på David Bagares Gata 3 vid Stureplan.
Ni hittar oss alltid på Profilservice.se! Vi ses!

Läs vad 393 kunder tycker om WDP-Profilservice.se 2

2022-01-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och arbete av ansvarig Account Manager.
    Denna gång beställde vi julgåvokort.
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Företaget var använt av min företrädare. Förmodade att det vara bra.
    Företaget mer digitalt än jag förväntade mig. Smidigt på många sätt, även om verbala avstämningar behöver göras.
    Köpte vattenflaskor i aluminium med tryck på.
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    Bra bemötande på plats
    Produkterna blev inte som förväntat men det var enkelt att fixa till och få nya produkter så som vi tänkt oss
    2021-12-27 Insamlad av företaget
    Jag har köpt Profil produkter för kommunen. Hela kedja funkade jätte bra och produkterna var levererades precis som det ska i rätt tid.
    2021-12-27 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och ni tog fram den produkt som vi önskade.
    Vi köpte vattenflaskor.
    2021-12-27 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött väldigt bra av Profilservice.
    2021-12-24 Insamlad av företaget
    Det var snabb och bra service. Lite tråkigt att vi fick för lite varor och ingen kontaktade oss. Ingen lösning på det ännu. Tråkigt när det är julklappar!
    Hej Kicki, Tack för din feedback. Det låter inte alls bra att detta inte var löst innan jul. Hör av dig till vår kundtjänst så kollar vi på detta omgående. 010-155 10 00. /Angelica WDP-Profilservice.se
    2021-12-24 Insamlad av företaget
    Super fin service, svarar och levererar snabbt! 👍🏼
    Mycket tillmötesgående,samarbetrsvilliga
    Hög service och lösningsorientering
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Köpte merch (tröjor och muggar) till en studentförening. Jag upplevde att allt gick väldigt bra! Profilservice var enkla att få kontakt med, jag fick alltid snabba svar vid frågor och de personer jag pratat med både via telefon och mejl var väldigt trevliga. Leveranstiden var också snabbare än förväntat. Jag kommer rekommendera min förening att fortsätta beställa från Profilservice.
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Hjälpsamma och snabb leverans!
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Proffsigt och seriöst bemötande av serviceminded säljare som verkligen gjorde sitt yttersta för att förstå vårt behov.
    På minussidan en lite oflexibel prissättning.

Köpte profilkläder.
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och mycket förstående.
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött stråålande, Jeanette uppfyller mina förväntningar och löser det som lösas skall oavsett vad jag beställer.
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Företaget levde upp till förväntningarna. Vår kontaktperson Cecilia i Linköping gör ett jättebra jobb oh vi har god kontakt!
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Bra bemötande både från säljare och de som jobbar med order. Bra offerter med bra underlag. Än så länge lever de upp till förväntningarna.
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd med bemötandet och produkterna, tyckte allt fungerade bra :)
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Trevlig säljare. Snabb service och väldigt god leverans.
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Proffsig hjälp och provade olika modeller av kläderna, det blev bra det som vi beställde. Kläderna kom fort och var rätt och fina är de.
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Snabbt svar både via mail och telefon, och trevligt bemötande.
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Servicen har varit väldigt bra och det har gått snabbt. Dock tycker jag att det finns alldeles för lite profilsaker att välja på i Region Östergötlands presentshop.
    Hej Emmeli, Tack för din feeback! Gällande utbudet i er presentshop är detta något som bestäms av er kommunikationsavdelning. /Angelica WDP-Profilservice.se
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande men man gjorde ett misstag i leverans så mitt paket kom inte fram som det skulle. Jag köpte julklappskort för nästan 30.000 till verksamheten så det kändes inte bra. Men till slut kom de fram rätt.
    Hej Emelie, Tack för din feedback! Skönt att höra att er leverans har kommit till rätta. Eftersom paketet har varit borta antar jag att du varit i kontakt med oss, då är detta ett ärende i vårt avvikelsehantering, Vi arbetar kontinuerligt med avvikelser för att förbättra processer och förhindra fel hända igen. /Angelica WDP-Profilservice.se
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällesfrågor har upphandlat anteckningsblock, handsprit och reflexer. Jag är mycket nöjd med min upplevelse. Snabb och effektiv handläggning och ett personlig och trevligt bemötande.
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, snabb service. Dock glömdes en del av beställningen bort och blev inte levererad, vi har påtalat detta flera gånger och nu verkar det som att det kommer skickas till oss efter ca 6 månader...

Vi beställde hoodies till förskolan med eget tryck. en av storlekarna blev aldrig levererad
    Hej Anja, Tack för din feedback! Det lät inte bra. Var snäll och hör av er till oss så ska vi ser till att ni får er sista tröja. Självklart ska ni ha en komplett leverans. Ring vår kundtjänst 010-155 10 00 eller meja info@profilservice.se /Angelica WDP-Profilservice.se
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Snabbt, enkelt och smidigt .Bra service
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Hej personalen på Profilservice gör alltid sitt yttersta för att tillgodose våra behov. Vi får hjälp på ett professionellt sätt speciellt då de känner till våra behov och kan ta fram förslag som vi själva inte har tänkt på. Gäller både administrativa frågor och hur vi jobbar med give-aways.
  • 2021-11-29 Insamlad av företaget
    Lyhörda och enkla att ha göra med. Duktiga på att förstå vad vi är ute efter.
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Superbra dialog från första kontakt med både Andreas och Evelina som vägledde mig som orutinerad beställare genom färgkoder, EPS-format och andra frågetecken längs vägen.

Förväntningarna infriades helt klart och jag är mycket nöjd med hela processen och produkterna (20 st matchställ) blev på alla sätt och vis precis som vi ville ha dem.

Vänliga hälsningar,
    Robin Landberg - 2Complete Group AB
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Allt har varit bra tills själva leveransen av de beställda gåvokorten till kliniken.
    Dessa levererades inte på den dag som angivits. Dessutom fanns det inte namn på den person som skulle ta emot försändelsen.
    leverans skulle ha varit den 22/11. Vissa har fortfarande inte fått sin leverans.
    Hej Catharina,
    Tack för din feedback!
    Att namnen saknas har vi fått till oss och tagit vidare då detta självklart ska vara med på försändelsen. Det låter inte bra att er leverans inte är fullt levererad. Vänligen hör av er till vår kundtjänst så ska vi hjälpa er. /Angelica
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Fungerade mycket bra. Inget att anmärka på. Är nöjd med den hjälp vi fått.
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Bra service från början till slut.
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    God service och trevligt bemötande när jag hade frågor om min beställning på gåvokort. Lätt att ändra beställningen med länkar som skickats med.
    Trevlig säljare!
    Korr kom snabbt och dessutom enkelt att godkänna.
    Leveranser kom som det skulle.
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Fungerar bra och enligt förväntningarna. Behövde hjälp att komplettera beställningen, vilket gjordes trevligt och enkelt.
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande. Snabb service. Få valmöjligheter (litet utbud).
    Hej Elisabeth,
    Tack för din feedback.
    Det låter som ni handlar ur en specifik webbshop då ni anger att utbudet är litet.
    I webbshopar är utbudet bestämt internt hos er.
    Vill ni se vårt utbud, kolla in vår hemsida: https://profilservice.se/
    Om ni är intresserade av att handla något annat än sortimentet i er webbshop kontakta er ansvarige säljare som ni hittar på första sidan längst ned eller ring oss så kopplar vi er rätt. 010-155 10 00 /Angelica
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Smidigt och bra bemötande, när de gäller frakten finns de mer att önska, Post nord lämnade av det utan signatur och lådan med gåvokort stod helt öppet vi entrén med värdekort på ca 70000kr.
    Hej Eva,
    Tack för din feedback!
    Vi håller med dig om att fraktbolaget misskötts sig. Vi har tagit detta vidare och hoppas att dom gör en åtgärd av detta. /Angelica
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Kontakten har funkat bra. Snabb hantering av mina ärenden.
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Mycket bra kundfokus, snabba, lösningsorienterade, bra priser, jätteduktiga på att skräddarsy produkter.
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    De anstränger sig för att att hjälpa kunden, även när det är svårt att få fram produkter från underleverantörerna.
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande!
    Jag förväntar mig exakt det som ni levererade: Trevlig mailkontakt, tydlighet, uppföljning under hela processen.
    Beställning av T-shirts.
    Snabbt och smidigt!
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Proffsiga! Snabb leverans av våra fina reflexband.
    2021-11-09 Insamlad av företaget
    Bra och snabb återkoppling. Inga konstigheter att få låna ett provexemplar innan man gör den slutgiltiga beställningen.
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och snabb service.
    Trevligt bemötande, engagerad medarbetare
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och snabb service.
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, snabbt respons på mail och snabb med leverans
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Jag har bara gott att säga om hela affären
    mvh
    PA Sterner
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Fantastiskt företag med ett gott bemötande och fantastisk service. De lyssnar på ens behov och det leder till att jag som kund blir supernöjd med köpet. Helt klart ett företag jag kommer rekommendera till andra.