ProHem

Hammarbacken 4 Box 737, 191 00 Stockholm — Visa karta

ProHem AB är ett företag som arbetar i Stockholm och Uppsala och dess omnejder med allt som rör byggnation,renovering och badrumsrenovering. Vad som skiljer oss från de flesta andra byggfirmor är att vi kan förse dig med ett stort utbud av olika tjänster.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära ProHem:

Box 6088, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ingalill W:
Bra jobb och snabbt utfört! Toppenbra !😀

Läs vad 8 kunder tycker om ProHem

• Ann D
    Ann D skrev om ProHem
    Mycket nöjda med lägenhetsrenoveringen!
    Vi anlitade Prohem efter att ha läst andras omdömen och kan instämma i det allmänna berömmet. Dennis och hans team installerade ett kök och renoverade alla ytskikt i vår lägenhet och vi är mycket nöjda. Arbetet löpte på smidigt med bra kontakt under tiden och resultatet blev precis som vi ville ha det, till ett rimligt pris. Vi kommer gärna att anlita Prohem igen!
  • Jonas F
    Jonas F skrev om ProHem
    Vi har anlitat Prohem vid ett flertal tillfällen till badrumsrenovering, altanbygge, dränering, husmålning mm och har alltid blivit mycket nöjda. Förutom att Prohem alltid agerar professionellt, känns prisvärda, kommer med egna kreativa lösningar på problem och håller vad dom lovar, har vi uppskattat att dom är lätta att komma i kontakt med (både på telefon och mail). Jag är så trött på att jaga hantverkare som inte kan hålla tiden eller inte återkommer på vare sig telefon eller mail. Detta har aldrig varit något problem med Prohem och Dennis som alltid återkopplar och självmant ger löpande uppdateringar under projektets gång. Vi kan utan tvekan rekommendera Prohem för både avancerade och enkla jobb!
  • Thomas A
    Thomas A skrev om ProHem
    Vi har tre gånger anlitat ProHem, för: -Altanbygge,
    -Omålning av hus
    och nu senast
    -Installation av ett komplett kök + läggning av laminatgolv. Kan verkligen rekommendera ProHem, de arbetar snabbt och nogrant, ofta till sent på kvällarna om det krävs. De städar efter sig varje dag och tar bort allt skräp när arbetet är slutfört. De är mycket lyhörda och frågar hellre om hur man vill ha det istället för att köra efter eget huvud. Vi är mycket nöjda och kommer att använda dem igen om tilfälle ges.
  • Lennart A
    Lennart A skrev om ProHem
    Vi har anlitat ProHem för två byggprojekt i vårt hus i Norra Ängby.
    Det första gällde renovering av badrum och tvättstuga.
    (bila upp, isolera och gjuta källargolv, installera vattenburen golvvärme, rördragningar, kakling osv...)
    Det andra handlade om att öppna upp till större vardagsrum.
    Tilläggsisolering, riva bärande vägg, byte av alla fönster samt golvvärme.
    Vår samlade erfarenhet är mycket bra av företaget.
    När man renoverar ett gammalt hus dyker det alltid upp överraskningar och problem.
    (ofta för att man själv inte tänkt igenom alla detaljer ock krav)
    I de situationerna har ProHem agerat föredömligt och varje gång seriöst försökt hitta lösningar så att vi som kund skulle bli nöjda.
    Jag rekommenderar gärna företaget, speciellt till badrumsprojekt.

/Lennart och Kristina, Bromma
  • Joakim
    Joakim skrev om ProHem
    Jag kom ihag att jag sag och laste alla dessa mail nar vi skulle renovera varan tvattstuga och relax i kallaren. Nagot tveksam blev jag kanske men vi beslutade iaf for att ga pa Prohem, jag lovade mig sjalv att nar dom ar klar sa ska jag skriva om resultatet. Jag raknar med att dom kommer att lagga upp bilder pa hemsidan snart for varan relax och tvattstuga ar nog det snyggaste i Stockholms omradet. Vad som slog mig framst i borjan var att ingenting var problematiskt "inga problem, det fixar vi" attityd, nagot som holl i sig hela vagen till avslutat projekt. Det var extra markbart vid slutklammen och alla smadetaljer skulle pa plats. Jag har haft med Svenska hantverkare att gora och jag sager; aldrig mer. Prohem gav den billigaste offerten (vilket inte nodvandigtvis ar bra) Dom (Dennis) holl oss hela tiden underattade och kom med egna ideer och forlsag. Tex sa satt dom upp en ny vagg pga att han inte kunde sta for kvaliten om detta inte gjordes, dom gravde ner en halvmeter under grunden sa att vi skulle slippa sa lag takhojd da vi ville ha spotlights. Efter varje avslutat arbetsdag sa stadade dom upp efter sig sa att det var rent och snyggt (i mojligaste man) Nagra klinkerplattor hamnade snett, dom kopte nya och gjorde om. Dom jobbade bra manga mer timmar an dom fakturerade (det blev ett mycket stort projekt, dar vi andrade oss lite under resans gang)

Jag kan ocksa tillagga att man marker ganska tydligt om hantverkare vet vom dom haller pa med, Dom som var hos oss var otroligt duktiga, forsynta och valdigt trevliga.

Om jag ska vara nagot kritisk sa var berakningen av arbetsmaterial i underkant, detta finner jag ok da det var material som anda skulle kopas, som vi fick kvitton pa dar dom inte la pa en krona. Det var ocksa pengar dom lag ute med ganska lange (en manad + vissa ganger) Sa det var mao inte for egen vinning.

Vi hade fatt ritningar pa allt av en extern firma innan och det ar otroligt imponerande att allt blev exakt sa som vi ville ha det.

Jag har kort pa allting fran forsta spadtaget till sista "klammen" Jag ar inte slakt med nagon av dom...;-) jag ar bara en forbannat nojd kund som ar otroligt nojd att varan jatteinvestering pa over 400,000 kr blev exakt sa bra som vi bara hade hoppats pa.

For den som vill ha bilder och/eller mer information kan skriva till joakimps@yahoo.com sa kan ni dels fa mitt telefonnummer och sa manga bilder ni vill. Den tjansten ger jag dom garna. Skickar mer nagra bilder (om det funkar)

-Joakim (jag har ett Eng tangentbort och ursaktar avsaknaden av prickar..)
  • Johanna S
    Johanna S skrev om ProHem
    Passa er för dessa. Sprider en massa lögner på webben under falska namn. Många av deras jobb utförs av icke utbildade och folk utan arbetstillstånd.
  • Maja J
    Maja J skrev om ProHem
    Prohem hjälpta mig när jag byggde ut mitt hus. Professionelt och snyggt utfört arbete. Det var dessutom till ett bra pris. ProHem AB for ett högt betyg från mig.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om ProHem
    Jag vill rekommendera ProHem för att de gjorde ett så bra jobb när de renoverade mitt badrum.

Hammarbacken 4 Box 737, 191 00 Stockholm