Projecta Event & Konferens

www.projecta.se
  • BadgeThreeYears
Llama 054-241 07 42 Compartir

About company

Projecta är en event- och konferensarrangör med 30 års erfarenhet och med mändger av nöjda återkommande kunder. Vi tror på att jobba tillsammans och det finns inga gränser för vad vi kan åstadkomma ihop med dig. Kontakta oss du också! Kickoff, konferens, invigning, jubileum eller den årliga firmafesten. Vi törs utlova upplevelser...

170 omdömen om Projecta Event & Konferens

Sedan starten hos Reco 2017

Karlstads Energi Ab
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Extremt trevlig personal och bemötande i bokning, förberedelser, utförande var helt perfekt. Minimal inblandning för mig som beställare utan Projecta skötte allting och ska ha stor eloge för detta.

Karlstads Universitet
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi är väldigt nöjda med samarbetet med Projecta! Trevligt och professionellt bemötande från första stund och snabb respons när vi hörde av oss gällande diverse saker. Projecta var närvarande och tillgängliga under hela planeringsperioden, lyssnade på våra idéer och kom med egna inspel. Jag kan varmt rekommendera Projecta!

Jonas S
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Våra medarbetare och kunder har bara positiva upplevelser med Projecta! Fenomenal service och flexibilitet, och lyssnar till vad kunden efterfrågar och uppfyller det med råge. Vi kommer fortsätta anlita Projecta för olika event, och för mig är det bästa betyget man kan få.

Johanna K
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Lars och killarna på Projecta hjälpte mig att få till ett fint event! Lars kom med egna idéer, vilket jag uppskattade, och allt flöt på väldigt smidigt. Jag kommer med stor sannolikhet att anlita detta företag för fler event och jag kan rekommendera dem. /Johanna

Mia J
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Rutinerade och proffsiga med rätt kundfokus

Annelie E
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

I min värld så är Projecta Event & Konferens unikt i sitt sätt att ALLTID lyssna av kunderna och skräddarsy lösningar för små, stora och extremt stora grupper. Jag själv har haft nöjet att ha med dem att göra i ca 30 år. Några av de arrangemang som jag varmt kan rekommendera är Fångar på Bilan, Vikingablot, Svartklubb, Vilda Westernfest, Lådbilsrally och olika arrangemang i samband med deras båtar som också bjudit på fantastisk mat i oväntad Värmländsk miljö. Personalens proffsighet och värmen från deras bemötande...

Richard R
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Jag upplever Projecta som väldigt proffsiga. De lyssnar och kommer med egna lösningar där det behövs!

Marie E
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Bemötandet från Projecta Event & Konferens har från första kontakt till avslutat event varit mycket bra. Personalen är professionell, engagerad och mycket lyhörd för våra önskemål. Det känns alltid som att de prioriterar att skapa en personlig och skräddarsydd upplevelse för oss. Våra förväntningar är alltid högt ställda då vi söker ett eventbolag som kan leverera en minnesvärd och sömlös upplevelse för våra olika evenemang. Projecta Event & Konferens har alltid med beröm mött våra förväntningar och behov. De är alltid...

Stefan D
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Proffesionellt och vänligt bemötande. Tydligt information innan eventet. Bra och enkelt event.

Per A
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Projectas projektledare Lars Stenlund har en fantastisk förmåga och omsorg för både detaljer och helhet vid våra Solmässor!

Malin J
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi på Pearl är väldigt nöjda med Projecta och vår kickoff i maj 2023. Bra och snabb återkoppling och uppföljning genom hela planeringsfasen och event-helgen. De levererade enligt önskemål, var noggranna och hade ett bra upplägg med en röd tråd genom hela helgen. Kan varmt rekommendera!

Åsa R
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Bra engagemang och upplägg på fångaftonen

Christer C
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Bra planering, alla tider stämde vilket gör att man som beställare känner sig lugn, bra och professionellt upplagt.

Therese E
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi är jättenöjda med hela servicen som Projecta levererade till oss. Med stort engagemang arbetade de för att göra vår invigning så bra som möjligt. De kom med förslag och anpassade sig efter våra önskemål. Tillsammans lyckades vi arrangera en invigning med uppvärmda tält i januari, stilfull inredning, ljud och bild samt god cateringmat. Toppenbetyg!

Inga-Lill K
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Har varit som beställare samt bokningsansvarig för flera event. Det är helt lysande. Kul , bra bemötande. Alla som varit delaktiga har bara gott att säga om dem.

Veronica N
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

VI anlitade Projecta när vi skulle delta på Elmia Subcontractor 2023. Vi beställde iordningställande av monter, allt material, give-away, vepor osv av Projecta. När vi kom till mässmontern så var allt uppsatt och klart! Det såg exakt ut som vi hade tänkt oss! Jättenöjda! Under mässdagarna så fanns det personal från Projecta som man enkelt kunde be om hjälp om något krånglade. Snyggt! // Aston Harald Mekaniska Verkstad

Per Henrik G
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

LBC LOGISTIK SKULLE FIRA 20ÅRS JUBILEUM. Vi vände oss till Projecta för att få hjälp med detta Jubileum. Det ångrar vi inte en sekund! DET BLEV EV SUCCE!!! Vi var ca 250 MIDDAGS GÄSTER samt en otroligt bra familje dag för allmänheten. LBC LOGISTIK kan varmt rekommendera Projecta och dess team. TACK

Morgan J
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Proffsiga som vanligt, kan varmt rekommendera Projecta

Ann B
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi fick snabbt och proffsigt bemötande och ett oförglömligt festarrangemang av Projecta. Kan varmt rekommendera dem och deras aktiviteter.

Julia V
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi är mycket nöjda med Projecta, vi har blivit mycket väl bemötta under hela samarbetet. Vi beställde paketet med mordgåta och är mer än nöjda med hur kvällen blev.

Nicolina N
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Tack för att ni varit så flexibla och skräddarsytt efter våra behov. Suveräna karaktärer som involverade gästerna och fick till en perfekt kväll. Vi var runt 20 personer som beställde Mordgåtan med trerätters på Stadshotellet. Detta rekommenderas verkligen om man vill göra något kul tillsammans med exempelvis kollegor i olika åldrar. Stort tack!

Maria H
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Fantastiskt! Superbra planerat och genomfört, vi alla var väldigt nöjda.

Anette B
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

- bemötandet var utmärkt och engagemanget stort för att hitta en alternativ lösning utifrån ekonomiska förutsättningarna. - upplevelsen var historiska tillbakablickar med utgångspunkt från gamla fängelset i Karlstad. Det var väldigt uppskattat och mitt i prick utifrån vad vi planerade. En trevlig kväll. Tack Lars för det! /Anette Birge MSB

Britt-Marie L
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Utmärkt bemötande. Lösningsfokuserade och snabba på återkoppling. Vi genomförde konceptet "körshow" och det blev lika lyckat som vi fått till oss innan. Skönt allt flöt på under kvällen och att även vi som varit med i planeringen kunde njuta av kvällen och aktiviteten. Allt tack vare god planering och genomförande av Projecta. Vi är supernöjda

Linda S
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Bra bemött och trevligt event. Eventet var lite för långt. Hade räckt med 2 timmar. Vi köpte mordgåtan.

Tomislav S
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Professionellt bemötande och service som lever upp till det som har utlovats. Riktigt bra!

Svante P
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Mycket bra erfarenhet av Projecta. Vänligt och serviceorienterat bemötande. Profesionellt och gediget utfört arbete. Med tack Svante Påhlson-Möller

Johanna P
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi är jättenöjda med mordgåtan! Projecta har varit proffsiga och hjälpt oss att planera evenemanget på ett väldigt smidigt sätt. Vi fick en rolig och underhållande middag som uppskattades av alla inblandade!

Malin A
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi hade beställt " Svartklubbskonceptet" Det var en uppskattad upplevelse ifrån både oss och våra gäster . Våra förväntningar levdes upp och vi hörde inget negativt ifrån våra gäster heller.

Daniel L
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

enkla o bra att ha att göra med. Levererar en mycket bra produkt

Maria S
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi blev bra bemötta. Trevligt och välkomnande. Vi hade inga speciella förväntningar, men vi hade en bra upplevelse. Lite svårt för våra nysvenskar att förstå när det blir så grov värmländska men annars en bra aktivitet för stor grupp.

Rolf L
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Väldigt proffsigt och vänligt bemötande. Ingenting var omöjligt och sa verkligen ifrån om något var för dyrt. har använt Projecta förut och vi blev inte besvikna. De hjälpta oss att anordnade ett 10-åra jubileum för 5000 personer till allas belåtenhet.

Jerry O
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Jättebra upplevelse från början till slut. Utförlig information och smidig kommunikation som resulterade i en mycket uppskattad stadsvandring för facköversättare från hela Sverige på konferens i Karlstad.

Lars E
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Har bemötts på ett positivt sätt. Känt mig välinformerad om upplägget samt vilka kostnader som hörde till aktiviteterna. Fått mycket positiv feedback på vår eftermiddag. Vi var brobyggare denna eftermiddag samt bjöd på en fantastisk grillbuffé

Svar från Projecta Event & Konferens

Hej! Kul att ni gillade upplägget och tack för de fina orden! Vi hoppas förstås få chansen fler gånger - det finns mycket annat på vår "repertoar"... Ha det gott! Lars & Lars på Projecta

Michaela A
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi gjorde en plan tillsammans för vårt evenemang och Projecta levererade helt efter våra önskemål, proffsigt och i god tid ! Vi ser fram mot nästa evenemang i september !

Pontus L
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi fick ett trevligt bemötande och en mycket väl genomförd show.

Jan N
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

En mkt lyhörd partner som har många bra idéer och håller vad de lovar! Utmärkt serveringspersonal.

Maria F
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Som mässarrangör kan jag luta mig tillbaka och veta att allt byggs och att ni alltid gör det där lilla extra som gör vår mässa extra speciell för utställare och besökare. Som event-deltagare är det alltid årets händelse att delta! Har sällan så roligt som när jag hänger med på ett av era event och de lever kvar länge i minne och sinne. Längtar till nästa mässa och nästa event! Ses snart igen!

Joanna K
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi fick ett trevligt bemötande och en mycket väl genomförd show. Vi hade beställt Värmländska stolligheter. Ett litet minus för att det blev några för många skämt på kvinnors bekostnad.

Kristina R
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Ingenting är omöjligt för Projecta! Vi fick hjälp med två invigningar, med olika inriktning. Projecta levererade allt från näverlurspelande musiker i folkdräkt, till tårtor med loggor och tacos tillagad på värmländska grisar. Allt fanns på plats i tid, trevlig och duktig personal och ett mycket gott bemötande från alla! Tack, vi ses igen!

Linda A
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Proffsiga och service inriktade! Har anlitat dem flera gånger, och lika bra varje gång.

Madeleine Z
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Hela företaget fick en riktigt rolig upplevelse och det överträffade alla våra förväntningar. Riktigt proffsigt genomförd kväll och vi fick ett riktigt bra bemötande av företaget Projecta. Kan rekommendera att "raggarnas svartklubb" som tema på en grym företagsfest.

Svar från Projecta Event & Konferens

Hej! Kul att det föll i god jord. Det kändes även från vårt perspektiv som en toppenkväll. Och det finns förstås massor av andra event nästa gång ni är på gång... Vi har en del som gjort en "raggarfest" och sedan ett år senare något helt annat som en mordgåta i 1800-tals stil... Idéer saknas inte... Tack för förtroendet! Firma Lars & Lars

Conny A
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

En mycket trevlig helhetsupplevelse med full fart

Svar från Projecta Event & Konferens

En finfin kväll - tyckte oss känna att alla mådde gott. Något helt annat än vad de förväntade sig efter den "historiska inledningen" med förväntat besök i utgrävningarna på industriområdet... Vi håller kontakten och hoppas få chansen fler gånger framöver. Ha det fint! Firma Lars & Lars

Karin T
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi blev mycket väl bemötta. De var förberedda, sociala, omtänksamma och proffsiga. Vi är mycket nöjda med vår upplevelse efter högt ställda förväntningar.

Svar från Projecta Event & Konferens

Vi tackar för fina ord - kul att det motsvarade förväntningarna. Vi kände att gästerna uppskattade kvällen och så var det en extra bonus att få skoja lite med era elever när vi riggade för utomhusmåltiden på eftermiddagen. Ni vet ju var vi finns när det är något på gång igen. Jag vet att era kollegor på förskolorna i området gjorde en mordgåta i 1800-tals stil på Stadshotellet som julavslutning för några år sedan - det är ett event som skulle passa er grupp som handsken. Soliga hälsningar! Firma Lars & Lars

Anders R
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Helt fantastiskt företag som verkligen förstår kunden och sätter värde i vad en bra upplevelse är. Har varit kund till dem under nästan 20 år och aldrig varit missnöjd. De värdesätter att anpassa sig efter vårt behov och är inte sena att föreslå ändringar baserat på deras gedigna erfarenhet. 5 plus!

Svar från Projecta Event & Konferens

Tack för fint omdöme. Och roligt att det föll i god jord i vintras även om det var tuffa vädermässiga förutsättningar. Snart kommer inbjudan till Kickoff i nätverket Projecta Partner och info om kommande event i det konceptet - tror bl.a. att vi har en kanonupplevelse att delta i den 2/6. Soliga hälsningar! Firma Lars & Lars

David M
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Riktigt bra kundbemötande och planering samt kommunikation genom hela eventet. Var väldigt uppskattat av hela personalen. Rekommenderas varmt!

Svar från Projecta Event & Konferens

Härligt att ni gillade mordgåtan. Det är ju ett event som vi själva trivs väldigt bra med och jag tror att det faktum att vi kör "1800-tals stil" rakt igenom kvällen bidrar till den fina stämningen. Hälsa gänget så hoppas vi på nya äventyr framöver! Soliga hälsningar! Lars & Lars

MARCUS J
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Vi anlitade Projecta för en julfest "Fångarnas afton"" Vi blev mycket överaskade av den proffsiga tillställningen med bra skådespelare som gjorde det verkligt den inlevelsefulla miljön och en otroligt bra kunskap om både historien och geografiskt. Kvällen va otroligt lyckad och god mat. Kan verkligen rekommendera Projecta om ni ska göra ett event av något slag.

Svar från Projecta Event & Konferens

Hej Marcus! Kul att ni var så nöjda, Det ni upplevde är en "klassiker" hos oss med över 1.200 genomförda Fångaftnar under dryga 30 år. ... och när ni är på gång igen finns mycket annat som vi vet skulle passa! Soliga hälsnigar! Lars & Lars

Ulrich K
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

med lite tid i förväg en bra event väldigt genomtänkt proffsigt; genomtänkt, professionellom

Pia H
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Projecta sköter hela uppdraget med bravur. Jag som arbetsgivare kan känna mig trygg när jag anlitar Projecta. Jag överlämnar hela aktiviteten fullt ut i deras händer och kan känna mig trygg i att medarbetare inklusive ledningen kan ha en härlig aktivitet. 100% av medarbetare har utryckt att de hade en toppentrevlig aktivitet och vi återkommer mer än gärna!

Svar från Projecta Event & Konferens

Hej Pia! Vi är mycket glada för det höga betyget och de fina orden. ...och extra kul att vi är på gång igen! Vi lovar att vara på tårna i september även i år. Ha det fint! Lars & Lars på Projecta

Åsa F
Escribió sobre Projecta Event & Konferens

Proffsigt, underhållande och lever mer än upp till förvöntningarna