Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Österåker Mekonomen Promotor Åkersberga

Promotor Åkersberga

En del av Mekonomenwww.promotor.nu

Stationsvägen 30, 184 50 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Promotor Åkersberga!

Här får du service, reparationer och felsökningar - oavsett vilken bil du har. Vi erbjuder alltid gratis kontroll av hjulvinklar och våra kompetenta bilmekaniker gör allt för att ditt BilLiv ska bli enklare och för att du ska känna dig trygg när du lämnar in bilen hos oss.

Vi har toppmodern utrustning, erbjuder tre års garanti på reservdelar och ger dig självklart möjligheten till delbetalning om du behöver. Här hittar du en bilverkstad som verkligen ger svaret på dina frågor. Kontakta oss så finner vi en lösning på dina bilproblem!
Mån-Tor: 06:00-17:00

• Lasse S
    Lasse S skrev om Promotor Åkersberga
    3års service 2700mil bra bemött service på utlovad tid Läs mer
  • Bosse E skrev om Promotor Åkersberga
    Mycket bra bemötande och trevlig personal Läs mer
  • Johnsson J
    Johnsson J skrev om Promotor Åkersberga
    Service på bilen.
    Allt var mycket bra. Bemötandet suveränt.
    Servicen och alla som jobbar där är jag mycket nöjd med! Läs mer
  • Frida K skrev om Promotor Åkersberga
    Jag upplevde att de hade ett intresse av att hitta den bästa lösningen för både min plånbok och min bil. Blev trevligt bemött och allt blev utfört till 100% enligt överenskommelse. Mycket tacksam då jag haft otrevliga överraskningar i kontakt med andra bilverkstäder. Läs mer
  • Lena F skrev om Promotor Åkersberga
    Hjulbyte 2018
    Alltid ett trevlig bemötande både i telefon och på plats. Läs mer
  • Fredrik N skrev om Promotor Åkersberga
    Redan svarat per sms men nöjd med både mottagande samt utförandet. Läs mer
  • Sven A
    Sven A skrev om Promotor Åkersberga
    Bra och kunnig personal som vet vad de pratar om.
    De brukar alltid ha rätt! Läs mer
  • Carola Ö
    Carola Ö skrev om Promotor Åkersberga
    Lämnade in vår Kia för storservice och montering av extraljus, tycker verkligen personalen är supertrevliga och gör ett bra jobb. Läs mer
  • Bo H skrev om Promotor Åkersberga
    Byte av delar till backspegl, och som vanligt trevligt bemötande. Läs mer
  • Arne P skrev om Promotor Åkersberga
    Service på bilen fantastiskt bemötande förklarade vad som skulle göras , dessutom talade om vad det skulle kosta. När jag väl hämtade bilen fick jag förklarat för mig att om ca 500 mil bör jag byta bromsar fram , talade om vad det skulle kosta . Fantastisk bilverkstad . Har rekommenderat den till flera vänner . Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Promotor Åkersberga
    Promotor är en KIA verkstad så jag fick några garanti fel åtgärdade på min bil.
    Snabb service och trevlig personal, fick även en lånebil utan kostnad så jag kan utan tvekan rekomendera Promotor ! 😎😎😎😎😎 Läs mer
  • Bengt F skrev om Promotor Åkersberga
    Service & reparation Saab 9-5. Bra kundbemötande och utfört uppdrag enligt överenskommelse. Kan tycka att det blev något dyrt Läs mer
  • Carmen L skrev om Promotor Åkersberga
    Vi är så nöjda med Promotor.
    Personalen är trevliga, kunniga, hjälpsamma och professionella.

Heja Promotor!! Läs mer
  • Barbro H skrev om Promotor Åkersberga
    SERVICESEN HOS P-MOTOR I ÅKERSBERGA DÄR JAG VARIT KUND I MÅNGA ÅR ÄR FÖRTRÅFFLIG. KVALITÉN PÅ VERKSTADSARBETET KLANDERFRITT. OCH JAG PUSHAR MED GLÄDJE FÖR DEM BÅDE NÄR DET GÄLLER KVALITÉ OCH BEMÖTANDE!
    BARBRO HEEDMAN FRITZSON, TÄBY Läs mer
  • Peter Z skrev om Promotor Åkersberga
    Bra utfört jobb.
    Trevligt bemötande Läs mer
  • Robert G
    Robert G skrev om Promotor Åkersberga
    Promotor har tagit hand om vår Saab på ett utmärkt sätt. De är noggranna, vänliga och flexibla. Vi har alltid känt oss trygga med att Promotor hittar en lösning på allt. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Promotor Åkersberga
    Bra att dom inte byter mer än nödvändigt. Smidigt med lånebil också. Läs mer
  • Mats L skrev om Promotor Åkersberga
    Alltid trevligt bemötande, engagerad pesonal som bemödar sig om att ge bra service. Läs mer
  • Jessica L skrev om Promotor Åkersberga
    Bra pris och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ylva K skrev om Promotor Åkersberga
    Snabb service, bra bemötande, problemet löst! Läs mer
  • Magnus O skrev om Promotor Åkersberga
    Promotar har varit min huvudleverantör av vekstadstjänster för de SAAB:ar jag ägt under ca. 20 år.

Det har alltid kunnat bistå med hjälp på ett proffsigt sätt med hög service känsla. Trots svåra uppdrag har de hjälpt till och löst problemet på ett föredömligt och kostnadseffekt sätt.

Inte heller har det uppstått några svårigheter vid ev. reklamation som uppstått vid något enstaka tillfälle.

Promotar är ett föredöme som sätter standarden på hur en proffsigt och service orientad verkstad borde vara.

SAAB ägare i ca 20 år som nu kommer övergå sannolikt till ett tysk tillverkat märke vid nästa byte. Läs mer
  • Harri S skrev om Promotor Åkersberga
    Proffsigt personal. Bra bemötande. Fixsade felen. Läs mer
  • Nils R skrev om Promotor Åkersberga
    Återkommande service. Bra bemötande och snabb service. Tydlig info om det som verkstan noterat. Gratis fräsch lånebil. Läs mer
  • Carianne A skrev om Promotor Åkersberga
    Jättebra service, utmärkt!
    Jättebra service, utmärkt!
    Jättebra service, utmärkt! Läs mer
  • Victor Z skrev om Promotor Åkersberga
    Däckbyte, blev bra bemött och är nöjd Läs mer
  • Sigurd B skrev om Promotor Åkersberga
    Bytt bränslefilter. Allt fungerade alldeles utmärkt! Läs mer
  • Marianne L skrev om Promotor Åkersberga
    Det var så enkelt som att byta glödlampa i bilens vänstra reflektor. Betyget är högt pga av tidigare bra service och vänligt mottagande. Jag har en bil som rullar få mil per år, men behöver ses över då och då och det får Promotor göra. Hälsningar Marianne gm Owe Läs mer
  • Johnny E skrev om Promotor Åkersberga
    Proffsigt bemötande.kunnig personal. Allt toppen. Läs mer
  • Patrik V skrev om Promotor Åkersberga
    Jag bor i Älvsjö och åker till Åkersberga för att serva/reparera mina SAAB’ar. Har prövat mer närliggande ställen men gett upp hoppet att finna en lika bra verkstad. En verkstad man kan lita på. Har anlitat Promotor i över 18 år. Stamkund mao. Läs mer
  • Seemann J skrev om Promotor Åkersberga
    Trevliga. Snabba och duktiga. Bra priser tycker jag. Läs mer
  • Tommy R skrev om Promotor Åkersberga
    Det var enkelt, trevligt och blev som det var tänkt.
    Tommy Läs mer
  • Rolf H skrev om Promotor Åkersberga
    Bilservice o däckbyte / förvaring. Har alltid fått ett utmärkt bemötande hos Promotor o utmärkta jobb . Läs mer
  • Krister H skrev om Promotor Åkersberga
    - Felindikering motor. Önskade få felet diagnostiserat m hj a verkstadens analysinstrument.
    - Bra bemötande.
    - Förväntade mig att få en diagnos enl ovan, men inte omedelbar åtgärd, om inte felet var enkelt avhjälpt.
    - Trots en god stunds väntan fick jag ingen hjälp (diagnos) idag utan bokades in först om en vecka. Detta eu pga låg bemanning (sjukdom, semestrar).
    -- Jag är förstås inte helt nöjd, men accepterar utfallet som ok, då det är semestertider. Läs mer
    2018-08-03 Promotor Åkersberga svarar Krister H
    Hej Krister. Precis som du beskriver fick en kollega ett akut sjukdomsfall vilket ställde till det under semestertiden. Han mår nu okej efter omständigheterna. Tack för att vi fick boka om din bil. Hoppas att den fortfarande fungerar bra efter åtgärd.
  • Marriane K skrev om Promotor Åkersberga
    Väntar fortfarande på utlovad hjälp med yttre lister på min opel astra. Har väntat ca 2månader. Har förstått att samarbete med plåtverkstad kan ta tid men det känns inte bra och hoppas på snar hjälp. Mvh Lbr 858 Läs mer
    2018-08-03 Promotor Åkersberga svarar Marriane K
    Hej Marriane. Tack för din synpunkt. Vi är ledsna att ditt ärende dragit ut på tiden. Vi kontaktar dig under dagen så ska vi hitta en tid då vi kan ta in din bil.
  • Raymond Y skrev om Promotor Åkersberga
    Bra service. Trevlig personell Läs mer
  • Carina H skrev om Promotor Åkersberga
    Jättebra service och flexibla personal Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Promotor Åkersberga
    Bra bemötande som alltid
    Lever upp till mina förväntningar Läs mer
  • Hans O skrev om Promotor Åkersberga
    Trevligt och serviceorienyerat bemötande😁 Läs mer
  • Ulla L skrev om Promotor Åkersberga
    lagade dörrrhandtag, bytte däck. Allt till stor belåtenhet. trevligt bemötande. Ska serva bilen där i sommar Läs mer
  • Maria S skrev om Promotor Åkersberga
    Bra service. Dem är best!!!!!!!!! Läs mer
  • Sven O skrev om Promotor Åkersberga
    Bra bemötande. Bytt del 3000 kr. Tomgångsfelet kvarstår ändå. Reklamera t fått ny tid 14 maj. S-O Läs mer
  • Jessica S skrev om Promotor Åkersberga
    Stor service på bilen. Väldigt trevligt bemött. Stämmer av med kunden. Ringer upp snabbt, serviceminded! Läs mer
  • Susanna W skrev om Promotor Åkersberga
    En fantastisk bilverkstad med ett possitivt bemötande från personalen. Kommer garanterat att åka dit igen och rekomenderar alla att åka dit när bilen behöver hjälp. Läs mer
  • Hilde N skrev om Promotor Åkersberga
    Pålitlig verkstad, med kanonservice och håller vad de lovar. Mycket trevlig personal, och bilen blir väl omhändertagen! Läs mer
  • Hugo E skrev om Promotor Åkersberga
    Proffsigt, mycket bra kommunikation. Läs mer
  • Bäckström E skrev om Promotor Åkersberga
    Alltid trevligt bemötande och snabb service. Läs mer
  • Hans T skrev om Promotor Åkersberga
    Däckbyte.
    Enkel åtgärd dom utfördes hill full belåtenhet,
    Alltid bra bemötande. Läs mer
  • Mikael M skrev om Promotor Åkersberga
    Trevliga och ordnar det mesta på ett smidigt sätt. Läs mer

Stationsvägen 30, 184 50 Åkersberga