Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Österåker Mekonomen Promotor Åkersberga

Promotor Åkersberga

En del av Mekonomenwww.promotor.nu

Stationsvägen 30, 184 50 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Promotor Åkersberga!

Här får du service, reparationer och felsökningar - oavsett vilken bil du har. Våra kompetenta bilmekaniker gör allt för att ditt BiLiv ska bli enklare och för att du ska känna dig trygg när du lämnar in bilen hos oss.

Vi har toppmodern utrustning, erbjuder tre års garanti på reservdelar och ger dig självklart möjligheten till delbetalning om du behöver. Här hittar du en bilverkstad som verkligen ger svaret på dina frågor. Kontakta oss så finner vi en lösning på dina bilproblem!

Läs vad 325 kunder tycker om Promotor Åkersberga

• Jeanette V
    Jeanette V skrev om Promotor Åkersberga
    Trevlig, glad och professionell personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Promotor Åkersberga
    Skulle få nbegagnad hastighetsmätare installerad —när jag hämtat bilen -så visade sig bensinmätaren vara felaktig. Detta borde man ha sett innan hag hämtade ut. Men, inga tvivel på att detta också skall lösas , även om det blir ännu ner tid denna bil konsumerar av mig!! Läs mer
    2018-02-15 Promotor Åkersberga svarar Anna E
    Hej Anna. Du har helt rätt, vi beklagar att vi inte upptäckte det i god tid.
    Desto gladare är vi att allt fungerar som det ska nu.
  • Eva C
    Eva C skrev om Promotor Åkersberga
    Hade akut behov av hjälp med min bil. På Promotor tog man hand om den på en gång. De behövde behålla den för ytterligare genomgång, så jag fick disponera en sprillans ny lånebil under tiden. Har anlitat Promotor under många år och kommer att fortsätta med det. Blir alltid bemött på bästa sätt och det känns tryggt att lämna bilen där! Eva C Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Promotor Åkersberga
    Bra bemötande Läs mer
  • Gabriele M
    Gabriele M skrev om Promotor Åkersberga
    Bra service och bra utfört arbete Läs mer
  • Lars-erik H
    Lars-erik H skrev om Promotor Åkersberga
    Hej där Promotor, Jag fick från första Besöket ett Fint och ett kunnit Bemötande,Jag ville att Promotor skulle göra en schemalagd genomgång av min Ford mondeo från 2003,och det gjorde man,för det Kännde Jag när Jag tog en runda,efter att Jag hämtat Forden, det var en Stor skillnad på Stabillitet i bilen, Läs mer
  • Frank B
    Frank B skrev om Promotor Åkersberga
    Suverän service som alltid. Nu gäller det bara att behålla och nyrekrytera fortsatt kunnig personal : ) Framförallt mekaniker. Och behålla känslan av den lilla men professionella bilverkstaden. Läs mer
  • Jerry S
    Jerry S skrev om Promotor Åkersberga
    För mig passar verkstan bra God servis Med bra sesultat. Det blir 5 av 5 Läs mer
  • Stig N
    Stig N skrev om Promotor Åkersberga
    Verkstan var bra men det som drog ner betyget var att jag fick en fallfärdig skrotbil som lånebil som hade trasigt bälte . Väljer en annan verkstad som har ordentliga lånebilar Läs mer
    2018-02-15 Promotor Åkersberga svarar Stig N
    Hej Stig. Vad roligt att du tycker verkstaden är bra.
    Vi har tio lånebilar som alla har gemensamt att de inte är nya. Dessa bilar lånar vi ut gratis till våra kunder så att man ska kunna ta sig till och från arbetet medan vi servar kunds bil. Alla är inte förtjusta i dom medan några tycker att de är charmiga.

Trots regelbundna kontroller av bilarna uppstår fel ibland. Tack för att du uppmärksammade oss på det.
  • Göran A
    Göran A skrev om Promotor Åkersberga
    Väldigt bra; enkelt och tillitsfullt Läs mer
  • Stig L
    Stig L skrev om Promotor Åkersberga
    Mina kontakter är enbart positiva.
    Känns som att komma till en bekant.
    Alltid hjälpsam. Ingenting verkar omöjligt, verkar det som. Läs mer
  • Carina H
    Carina H skrev om Promotor Åkersberga
    Snabb och bra servicE. Jag kommer gärna tillbaka med min när den behöver åtgärdas. Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Promotor Åkersberga
    Trevligt, proffsigt och prisvärt Läs mer
  • Karolina B
    Karolina B skrev om Promotor Åkersberga
    Hej, ursäkta sent svar! Jag har upplevde en mycket bra och personlig service hos er. Så kan bara säga att mycket bra och recomenderar varmt till kvinnor som inte vet så mycket om bilar. Läs mer
  • Rossukont M
    Rossukont M skrev om Promotor Åkersberga
    Bemötandet i början var okay men innan jag skulle betala bett jag honom att få se räkningen fick jag inte se den.Han sade ingenting heller . Läs mer
    2018-01-24 Promotor Åkersberga svarar Rossukont M
    Hej Rossukont M. Vi tycker att det är jätteviktigt att man som kund alltid har vetskap om kostnaden. Här verkar det ha gått fel och vi vill väldigt gärna komma i kontakt med dig så vi får veta vad vi kunnat gjort bättre. Vänligen kontakta oss på 08-540 652 52.
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Promotor Åkersberga
    Bra bemötande och service.
    Lånebilen, bra pris och rimlig tid. Läs mer
  • Lotta P
    Lotta P skrev om Promotor Åkersberga
    Trevlig personal och gott bemötande när vår kylarvattenbehållare spruckit.
    Dock tog det lite längre tid än väntat eftersom en reservdel behövde skickas efter - och fel del levererades först. Dessutom hamnade vi mitt i vinterdäcksbytartider, vilket gjorde att verkstaden var fullbokad. Kanske man borde ta in extra personal vid dessa arbetstoppar?
    Reparationen kostade mindre än jag befarade, ett klart plus. Läs mer
  • Katherine H
    Katherine H skrev om Promotor Åkersberga
    Utomordentligt bra och hjärtligt bemötande. Känns tryggt och som kund (som inte vet mycket om bilar) känner man att man får vad man behöver - och det lilla extra.
    Jag uppskattar också att man som kvinnlig kund inte upplever att man är mindre värd eller behöver oroa sig för affischer med nakenhet i verkstan. Personalen gör verkligen allt vad de kan för att kommunicera både priser och diagnoser så gott de kan. Läs mer
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Promotor Åkersberga
    Jag har lämnat in bilen för felsökning av ett missljud samt byte av olja och felsökning av felmeddelande av helljuslampa (som fungerar). De kunde inte hitta orsaken till missljudet men gav mig info om misstanke dock hittade de inget som kan skada eller vara farligt. Har haft en annan verkstad att titta på det igen men de hittade inget heller. Fick oljan bytt. Problemet med felmeddelandet för helljus hittades inte helt. De har dock mätt allt fram till elektronikboxen. Troligt att den behöver fixas. Beslutade att inte byta nu. Tycker jag blir bra bemött och de är kompetenta på Promotor. Läs mer
  • Lemminkäinen S
    Lemminkäinen S skrev om Promotor Åkersberga
    Reparation, bra service, vänligt bemötande Läs mer
  • Karl-Ivar K
    Karl-Ivar K skrev om Promotor Åkersberga
    Kan sammanfattas i ett ord: SERVICE! Läs mer
  • Lars-g A
    Lars-g A skrev om Promotor Åkersberga
    Jag tucker bemötandet är alltid bra Läs mer
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Promotor Åkersberga
    Monterade motorvärmare och den fungerar utmärkt, bra service och lånebil. Läs mer
  • Angelica E
    Angelica E skrev om Promotor Åkersberga
    Bra och trevligt bemötande! Serviceinriktade! Reparation av diverse delar, nöjd med resultat och hantering av ärende! Snabb service! Läs mer
  • Carl-johan H
    Carl-johan H skrev om Promotor Åkersberga
    Trevligt och proffesionellt bemötande i samband med service. Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Promotor Åkersberga
    Fantastisk hjälp vid en sång enkel sak som punktering.. men för mig som inte kan nåt var hjälpen ovärderlig! Stort tack! Läs mer
  • Nicklas H
    Nicklas H skrev om Promotor Åkersberga
    Super nöjd med allt från början till slut. Super bra kundmotagning och uppföljning av servicen på bilen Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Promotor Åkersberga
    Vänligt bemötande av personal. Känns tryggt att lämna bilen här. Ärendet gäller 10000 mila service. Läs mer
  • Kazimir Å
    Kazimir Å skrev om Promotor Åkersberga
    Utmärkt service och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Promotor Åkersberga
    Bra service och prisvärt.
    Känslan av att inte känna mig lurad när jag lämnat in bilen hos en bilverkstad är inte vanlig men den infann sig efter mitt besök hos Promotor. Läs mer
  • Siv V
    Siv V skrev om Promotor Åkersberga
    Bra! Lite tråkigt dock att jag fick åka två gånger till verkstan maa att ena begagnade lykthuset som nyinköpt in var trasigt. En extra resa ToR Vaxholm känns onödigt. Läs mer
  • Dirk P
    Dirk P skrev om Promotor Åkersberga
    Trevlig bemötande och kunniga svar på frågor. Tyvärr verkar det vara brist på duktiga bilmekaniker. Svårt att få en tid närmaste dagarna. Men de gjorde allt för att felet från besiktningen blev åtgärdad i tid och 2:an kunde släckas.
    I det stora hela känns det bra och jag rekommendera verkstaden. Läs mer
  • Börje Ö
    Börje Ö skrev om Promotor Åkersberga
    Snabb hantering av mitt akuta fel, hjälp med att få bärgning och sedan snabbt besked om fel, kostnad och när det kunde vara åtgärdat. Proffsigt Promotor Läs mer
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Promotor Åkersberga
    Promotor visar kunden ett vänligt bemötande samt informerar om vilka åtgärder.som bilen är i behov av. Verkstadsarbetet har alltid varit utmärkt. Läs mer
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Promotor Åkersberga
    Trevligt bemötande, bra service, vettiga priser. Läs mer
  • Volker H
    Volker H skrev om Promotor Åkersberga
    Alltid väldigt trevligt bemötande. Tidigt öppen redan kl.6. Kan lämna bilen före jobbet. Ingen stress. Utfört utmärkt. Priset bra. Låtit bygga på extrabelysning. Helt nöjd. Läs mer
  • Mats N

Kort perfekta. Läs mer
  • Adem E
    Adem E skrev om Promotor Åkersberga
    Hej!
    Jag heter Måns och inte Adam. För övrigt är jag mycket nöjd meder.
    Måns Läs mer
    2017-03-05 Promotor Åkersberga svarar Adem E
    Hej Måns,
    Ursäkta att vi sparat fel uppgifter om namn, lägg ett mail till info@promotor.nu. Uppge registreringsnummer så ändrar vi och försöker se till att vi inte kallar dig Adam nästa tillfälle :)
    Med vänlig hälsning Peter
  • Anders F
    Anders F skrev om Promotor Åkersberga
    Nöjd med bemötandet och servicen. Läs mer
  • Bertil E
    Bertil E skrev om Promotor Åkersberga
    Bra besok. Trevlig personnal. Problem inte lost. Läs mer
  • Brit S
    Brit S skrev om Promotor Åkersberga
    Som vanligt nöjd med arbete och service!!! Läs mer
  • Lovisa I
    Lovisa I skrev om Promotor Åkersberga
    Duktiga och enkla att snacka med. Läs mer
  • Robert W
    Robert W skrev om Promotor Åkersberga
    Mycket bra 👍
    Kunnig personl trevligt bemötande Läs mer
  • Ulf Å
    Ulf Å skrev om Promotor Åkersberga
    Mycket bra service och bemötande. Håller både tid och estimat Läs mer
  • Cilla F
    Cilla F skrev om Promotor Åkersberga
    Trevlig personal och bra jobb av vår bil kan rekommendera Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Promotor Åkersberga
    Trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att få tid för service. Läs mer
  • Markus A
    Markus A skrev om Promotor Åkersberga
    Bra och trevligt bemötande! God service! Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Promotor Åkersberga
    Femma som vanligt. Vad tjatiga ni är! Läs mer
  • Kenneth O
    Kenneth O skrev om Promotor Åkersberga
    Bra kundservice där du vet var slutpriset hamnar på. Finns lånebil om man behöver. Läs mer

Stationsvägen 30, 184 50 Åkersberga