Proviant Östermalm

Ring 08-22 60 50 www.proviant.se

5 omdömen om Proviant Östermalm

Mikael
Skrev om Proviant Östermalm

Kanske den absolut trevligaste restaurangen/bistron i Stockholm. Bra mix av husmanskost och franskt kök på menyn, trevlig service och en lugn pratvänlig lokal bara 4 minuter från Stureplan. Passar för allt från affärslunch till middag i glada vänners sällskap!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Mats L
Skrev om Proviant Östermalm

Kan bara hålla med övriga Recos.... trevlig inramning prisvärd och god söndagsmiddag. Vi kommer tillbaka!

Tobias B gillar detta
Björn W
Skrev om Proviant Östermalm

Proviant rekommenderas starkt, mycket bra mat, väldigt charmiga och trevliga lokaler och riktigt trevlig och avspänd personal. Summa summarum; klockrent!!

Jakob D gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Nicolas E
Skrev om Proviant Östermalm

Jag arrenderade hela stället en lördag för att bjuda nära och kära. 50-60 pers. Det kommer jag aldrig ångra, det blev en mycket trevlig kväll med utsökt mat och service. Männiksorna här tar sitt jobb på allvar.

Amanda L
Skrev om Proviant Östermalm

Dyrt men man får utsökt mat. Medelåldern är en aning högre, 30+.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen