Aktiv på Reco.se sedan 2017

en del av PSS Vallentuna

Läs vad 10 kunder tycker om PSS Butik

• Täby Bygg & Badrum
    Täby Bygg & Badrum skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Bröderna Hamberg på Psss kan man alltid lita på. Bra sortiment och super bra service. Lucas på Vallentuna butiken är en riktig klippa & problemlösare. rekomenderar ett besök starkt Läs mer
  • Ronny K skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Bemötandet av personalen är både proffsig och snabb samt att dom gärna bjuder på kaffe Läs mer
  • Kinga S skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Trevligt bemötande, snabb respons på email och snabba leverans. Oftast bästa priser på arbetskläder och profilprodukter. Läs mer
  • Jeanette C skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    bra Service från början till slut, snabba svar och snabba leveranser.
    Köper ESD skor, Tshirts, arb.byxor mm. Läs mer
  • Mercy K skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Vi använder PSS som leverantör av arbetskläder. Jättetrevlig anställda, de som har hjälpt oss med lägga upp webshopen osv. Vi beställer ibland profilprodukter från PSS.

Funkar bra för det mesta men ofta är för vi klagomål från vara anställda att leveranser är försenade osv. Haft avstämningsmöte med PSS angående detta och förhoppningsvis blir det bättre. Läs mer
  • Mattias L skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Lucas är riktigt trevlig och tillmötesgående jag hoppas att många lär sig av honom på PSS. Läs mer
  • Lars K skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Det funkar grymt bra och dom ställer alltid upp.. Läs mer
  • Anders J skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Mycket bra, ni är dom bästa och vi känner att vi vill handla varje dag, vi hatar lördagar och söndagar när ni har stängt Läs mer
  • Patrik T skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Har varit kund hos PSS i 8-10 år.
    Har inte ens funderat på att byta leverantör.
    Detta måste vara svar på alla frågor. Läs mer
  • Thomas H skrev om PSS Butik en del av PSS Vallentuna
    Pss är ett modernt företag som lyssnar på sina kunder och är ett föredöme i branschen.
    Håller tiderna i sina uppdrag och vrider och vänder på sig för att behålla nöjda kunder.
    Med vänlig hälsning Nöjd kund. Läs mer