Tandläkare Leif Jangenstål

Karlbergsvägen 14, 113 27 Stockholm — Visa karta

Välkomna till en av Stockholms mest erfarna Tandläkare på all tandvård för vuxna.
Vid Odenplan finns Tandläkare LEIF JANGENSTÅLs privatmottagning och han är känd för sina varsamma behandlingar och låga avgifter som går exakt efter referensprislistan. Vi erbjuder en rad olika behandlingar såsom allmäntandvård, akuttandvård, estetisk tandvård, tandimplantat, kirurgi och kosmetiska behandlingar.

Med lång erfarenhet som tandläkare kan du som tandvårdsrädd vara beredd på att få ett lugnt och tryggt bemötande. De flexibla öppettiderna underlättar även för dig som patient och du har alltid rätt till kostnadsfri delbetalning. Välkommen att höra av dig till oss så löser vi dina tandproblem, hälsar Leif Jangenstål!
Mån: 08:30-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Tandläkare Leif Jangenstål

• 2020-02-24

MIKAEL P skrev om Tandläkare Leif Jangenstål
    Den mest inkompetenta tandläkare som varit i min mun. Pga han så har jag idag en tillfällig plastskena fram i överkäken som är fruktansvärt jobbig. Allt pga att Jangestål gör den i två delar men Värst av allt sätter den på ruttna tandrester. Eftersom Fkassan betalat ut sitt bidrag för behandlingen så står jag där utan både pengar och framtänder. Läs mer
  • 2019-05-09

Henrik V skrev om Tandläkare Leif Jangenstål
    Seriös och ingående analys av situationen. Bra förklaring av behov av åtgärder. Adekvata åtgärder såvitt jag kan bedöma. Läs mer
  • 2019-05-09

Stina B skrev om Tandläkare Leif Jangenstål
    Årlig tandkoll! Han var trevlig, rolig och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-04-24

Marc S skrev om Tandläkare Leif Jangenstål
    Ordentlig och professionell, vänlig och lätt att prata med, förklarar och svarar på frågor. Läs mer
  • 2019-04-16

Afrore S skrev om Tandläkare Leif Jangenstål
    Årlig undersökning. Väldigt fint bemötande. Förklarar saker noggrant. Allt för att behålla fina tänder så långt man lever 😁
    Fick en massa tips, det uppskattar jag.
    Jag är jättenöjd med besöket👌 Läs mer
  • 2019-04-07

Mikael S skrev om Tandläkare Leif Jangenstål
    Kunnig, noggrann, trevlig, Snabb Läs mer
  • 2019-04-05

Leena D skrev om Tandläkare Leif Jangenstål
    Skulle dra ut en tand. Var rädd men fick god hjälp. Lugnande o vänlig bemötande. Förklaring under ingreppet vad som skedde osv. Nöjd Läs mer

Karlbergsvägen 14, 113 27 Stockholm