Alla kategorier PT Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan PT Konsulterna

PT Konsulterna

Hälsingegatan 5, 113 23 Stockholm — Visa karta

PTkonsulterna.se
Vi på PTkonsulterna.se tror att genom kunskap och förståelse skapar det energifulla och välmående individer. Det gör vi genom att erbjuda dig expert kompetens inom kost och träningslära.

Vi har över 25 års erfarenhet och har hjälpt hundratals människor att komma i form och ändra sin livsstil. Våra PT (Personlig Tränare) har gedigen utbildning och skräddarsyr ditt tränings- och kostprogram efter dina förutsättningar, behov och mål. Detta gör vi på ett säkert och effektivt sätt.

Varje människa är unik och behöver därför individuellt anpassat upplägg av träning, kost, coaching för att få bästa resultat. Detta ger dig motivation och inspiration att vilja förändra.

Vi håller oss ständigt uppdaterade kring aktuell forskning för att kvalitetssäkra verksamheten och se till att företaget utvecklas.

Välkommen!
Skolvägen 6, 12132, STOCKHOLM
Sara T:
Garvidyoga, profylaxkurs och gravid - och förlossningsyoga. Nöjd hela vägen från beställning och bemötande till genomförande av kurserna. Al...

PT nära PT Konsulterna:

Gästrikegatan 5, Stockholm
Utsedd till Sveriges bästa klubb flera år i rad av Svenska Kickboxningsförbundet... Läs mer ›
Sven Å:
Den bästa klubben i Stockholm, oavsett om du är motionär eller hårt satsande. Alla kan känna sig hemma här.

Lästmakargatan 10, STOCKHOLM
Den som trivs mår bra och stannar. Vårt mål är att din träning ska vara en själv... Läs mer ›
Stefan J:
Enormt bra bemötande på alla sätt och vis och enormt fräsht i träningslokalen och dushar. Kan varmt rekommenderas. Sedan att även deras klas...

Skolvägen 6, STOCKHOLM
Varmt välkommen till Egen Tid! Läs mer ›
Sara T:

SANKT ERIKSGATAN 115, Stockholm
Brinner du för konditionsidrott? Det gör vi! Våra PT-utbildningar håller högsta ... Läs mer ›
Johnny B:
En mycket gedigen och seriös utbildare inom kondtionsidrott.

Läs vad 7 kunder tycker om PT Konsulterna

• Thérèse L
    Thérèse L skrev om PT Konsulterna
    Delta Gym är litet, trevligt och med väldigt god, lugn stämning.

Det här gymet riktar sig mer till folk som går till gymet för att träna än till folk som går till gymet för att visa upp sig stylade från topp till tå.

Allt man kan tänkas behöva för en bra träning finns: alla tänkbara träningsredskap och maskiner, kompetent personal, personliga tränare, hälsosam kost och solarium.

Jag trivs som fisken i vattnet och är jätteglad över att jag hittat hit. Personligt eller anonymt - kunden bestämmer.

Det enda jag saknar är tidigare öppning på helgerna. Lördagar och söndagar öppnar inte Delta förrän kl 11. Jag hade velat se att Delta öppnade kl 9 under helgen.
  • Rickard L
    Rickard L skrev om PT Konsulterna
    Bra gym med allt som man behöver för att bedriva seriös styrketräning eller för motionären då maskiner finns de bra tillgång på också. De jag saknar är lite mera utrymme för knäböj & marklyft. Dessa delar på ett utrymme och det finns bara en redig stång för detta vilket är lite tråkigt, behövs minst en stång till. Annars så är gymet komplett får man ändå påstå. De är en bra miljö på deltagym med trevliga människor till största del.

Personalen är trevlig dock lite stela, men inte hela världen! dock är de lite synd att du ej kan teckna autogiro för månadskort, utan endast årskort per kontant eller månadskort per kontant för 500:- istället för 320 som de annars skulle kosta i månaden med ett årskort.

Annars är gymet kanon!
  • Alexander D
    Alexander D skrev om PT Konsulterna
    Helt ok gym, samt trevlig personal.
    Dock dålig ventilation och lite tråkig lokal. Min åsikt iallafall.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om PT Konsulterna
    Dimman (ägaren) har sett det mesta som kan ses i den här världen. Är du störst på SATS, kan det mycket väl vara så att du tillhör småkillarna på Delta. Här tränar eliten. En del kvinnliga fotomodeller likaså. De sistnämnda för de tycker det är avspänt att vara i en miljö där absolut inget kommer på tanken att slajma över ett visitkort; alla killarna är så fokuserade på sig själva att det inte märker om det så ålar omkring ett knippe inoljade halvnakna amerikas next top models ett par hantlar från deras egna lika insmorda biceps.
    Tolga E gillar detta
  • Daniel B
    Daniel B skrev om PT Konsulterna
    Absolut bästa gymet i stan, en av landets bästa. Vill man inspireras av hårt tränande och tävlande och verkligen få resultat är det här rätt ställe. Trikåtyper och discobyggare kan gå på SATS eller liknande. Här är det Hard Core om gäller. Dessutom har man extremt seriösa PT, naprapater, kiropraktorer, idrottsläkare och annat på plats.
  • Helene B
    Helene B skrev om PT Konsulterna
    Enligt min kille är detta Stockholms seriösaste gym för att bygga muskler. De har inte afro-dans på schemat utan bjuder i stället på ett proffsigt, vänligt och komplett gym där alla (inte bara eliten) som bara vill träna muskler är välkomna.
  • Kevin
    Kevin skrev om PT Konsulterna
    Väldigt bra källargym med en stor andel seriösa bodybuilders. Här finns allt man behöver för att styrketräna. Knäböjställning, fria vikter, komplett maskinpark utav märket Nordic gym. Bra stämning i lokalen samt trevlig och välkomnande personal(ägaren och hans son). Detta är ett gym som respekterar och värnar om sina medlemmar, till skillnad från de större gymkedjorna. Om du letar efter ett riktigt bra och komplett gym för enbart styrketräning och inte att gå på en massa "klasser", så är detta definitivt gymmet för dig!

Hälsingegatan 5, 113 23 Stockholm