Alla kategorier PT Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan PTkonsulterna
Rekommenderat företag 2015 - PTkonsulterna

PTkonsulterna

Hälsingegatan 5, 113 23 Stockholm — Visa karta

PTkonsulterna.se
Vi på PTkonsulterna.se tror att genom kunskap och förståelse skapar det energifulla och välmående individer. Det gör vi genom att erbjuda dig expert kompetens inom kost och träningslära.

Vi har över 25 års erfarenhet och har hjälpt hundratals människor att komma i form och ändra sin livsstil. Våra PT (Personlig Tränare) har gedigen utbildning och skräddarsyr ditt tränings- och kostprogram efter dina förutsättningar, behov och mål. Detta gör vi på ett säkert och effektivt sätt.

Varje människa är unik och behöver därför individuellt anpassat upplägg av träning, kost, coaching för att få bästa resultat. Detta ger dig motivation och inspiration att vilja förändra.

Vi håller oss ständigt uppdaterade kring aktuell forskning för att kvalitetssäkra verksamheten och se till att företaget utvecklas.

Välkommen!

Läs vad 74 kunder tycker om PTkonsulterna

• Isolde P
    Isolde P skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Otroligt inspirerande och motiverande PT som engagerar sig i sina kunder.
  • Tanya L
    Tanya L skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och mycket mer. Jag har tex fått råd och coachning om hur jag ska hantera stress vilket varit väldigt uppskattat från min sida.
    Hon är alltid glad och positiv och det är aldrig några problem med någonting. Rekommenderar henne varmt, längtar tills jag har råd med mer PT-timmar.
  • Anna K
    Anna K skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är otroligt duktig pt som kan inspirera till "stordåd" man inte trodde sig vara kapabel till. Allt med glimten i ögat. Rekommenderar henne varmt.
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Kunnig, proffsig, motiverande
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är en härlig och inspirerande person att träna med. Jag känner att får ut mycket mer av min träning både när jag tränar tillsammans med henne men även när jag tränar själv. Efter para ett par månaders träning har jag blivit starkare och förbättrat min hållning. Ibland är det lätt att låta arbetet ta över och inte prioritera sig själv men har man en bra PT som Mille är det lättare att sätta upp mål och hålla dem.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Jag har tränat med många PT´s, men ingen är som Mille & PT-konsulterna. Att bli pushad att "våga" träna hårt, att hitta mitt egna sätt som passar mig bäst, att få kunskap kring kroppen och muskler, hur den är uppbygd och hur rätt kost kan ändra hur man mår. Dvs inte bara fokus på ett sexpack utan fokus på helheten. Det och extremt mycket skratt och energi är vad Mille ger under träningspassen. Jag längtar till nästa träningspass - bara en sån sak.
  • Isabell B
    Isabell B skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresan var klart över mina förväntningar! Åkte hem med så mycket kunskap om kost, hälsa, träning och även den mentala biten har fått sig en riktig energi boost. Grymt roligt att prova på olika träningsformer och att utmana sin egna kapacitet och sina mentala spärrar som att kliva utan för sin box. Både Linda och Mille är otroligt generösa, varma, professionella ledare/instruktörer. Jag är så tacksam för att jag fick dela veckan med både dem och de underbara människorna i gruppen! Rekommenderar varmt denna resa!
  • Denise R
    Denise R skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Underbart bemötande av varma och glada människor! Linda och Mille är två starka, smarta, kunniga och varma personer som vill folk sååå väl. De ger sån energi och kunskap om allt. Inte bara träning och kost som en "vanlig PT" utan de går djupare än så och går igenom allt steg för steg, hur du ska finna din energi och hur du kommer dit du vill. Jag vill ha med mig båda i bakfickan hela livet. Efter energiresan kände jag mig så positiv och glad, har spridit den runt omkring mig och ser livet från en ljusare sida. Vi fick "läxor" att svara på olika frågor, bara det att få granska sig själv och verkligen fundera var magiskt. I den annars stressade vardagen hinner man knappt tänka efter. Linda och Mille fick mig att landa och jag känner att jag börjar bli den bästa versionen av mig själv samt att jag heeelt gått utanför min komfort zone vilket visade sig vara så kul. Vill verkligen åka på energiresa med de igen. Känns som jag har fått två nya vänner <3
    Mille J, David B gillar detta
  • Claes E
    Claes E skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresan maj 2016. Nu har jag varit på min första energiresa med PT Konsulterna. Veckan har varit full med spännande, utvecklande aktiviteter och underbara människor. Linda och Mille är superproffsiga och ser och tar hand om alla på bästa sätt.
  • Ann-Sofie G
    Ann-Sofie G skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresan Maj 2016!

En fantastisk vecka med ett härligt gäng. Olika åldrar men på samma villkor, mycket gemenskap och jättemycket skratt!
    Vi har prövat på massa olika aktiviteter/olika träningsformer. Alla med olika förutsättningar och bakgrund, så det har varit så intressant och spännande att prata och lära känna varandra! Vi var totalt 14 personer och det var lagom för att känna en närmare gemenskap, och vi peppade varandra, när man kanske kände att nu orkar jag inte, men då körde man på lite till, och upptäckte att man faktiskt hade oanade krafter. Jag har utmanat mig själv...trodde tex att jag inte skulle klara av el orka bestiga ett berg, eller köra ett helt spinning-pass eller skulle greja Crossfit, men upptäckte att jag hade oanade krafter! Det var sååå roligt att upptäcka såna egenskaper hos sig själv.
    Pt Linda och Mille som ordnat denna resa har varit så fantastiskt duktiga och kunniga och gett mig motivation och inspiration att fortsätta med det "rätta tänket" på hemmaplan.
  • Maria S
    Maria S skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    ENERGIRESA Maj 2016
    Jissus ... Vilken resa ! Här i NUET ; ) Vårt tema för veckan och resan ! Kommer att ta det med mig, vi rusar iväg mentalt, jobbet, hemmet, familjen alla måsten som vi delar ut till oss själva! Ta BORT måsten var här och nu LEV I NUET ! VI var/är ett härligt gäng, vi ar satt grunden, vi är JÄRNGÄNGET !! Mitt tips till er alla som funderar ta chansen inget kan bli bättre än att åka om om du funderar på det, du kommer inte att ångra dig !
    LINDA och MILLE you are my ENERGIBOOST Keep this up ! Made for succsest AHA Mmhmmm
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresa Maj 2016!

En helt fantastisk och inspirerande resa både psykiskt och fysiskt! Jätterolig träning med stor variation och bra föreläsningar om bla kost och träning.
    Har lärt mig om kost och träning som är hälsosam och bra för just min kropp. Vad jag ska träna för att nå mina mål med träningen. Jag har lärt mig hur man ska leva i nuet och hur viktigt det är att man får sin egentid i livet för att orka med.
    Jag har lärt känna helt fantastiska människor och haft en riktigt rolig vecka.
    Jag är nu såååå taggad till att fortsätta med min träning och nå mitt mål =) Ska bli jättekul!

Jag vill ge en stor eloge till Linda & Mille som har varit helt fantastiska! Dem är två jättepigga och glada människor som har motiverat och gett mig så mycket energi och motivation. Dem har sån stor kunskap inom allt som har med kost och träning att göra. Har varit jätteroligt att ta del av det. Jag har lärt mig mycket.

Skulle lätt göra om den här resan igen!!
    Puss & Kram på er alla som varit med på denna resa
  • anette m
    anette m skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresa 2016
    Mycket rolig och inspirerande träningsresa.
    Lärt mig mycket om kost och träning, och inspirerande föreläsningar.
    Fick prova på nya träningsformer, som jag aldrig provat tidigare.
    Gruppen var inte så stor, så man kom varandra väldigt nära. Alla har peppat varandra, och haft mycket glädje och skratt. En blandning av träning, kost, meditation/ avslappning, och att vara i nuet, har gett mig kunskap för livet.
    Haft så roligt! Kan varmt rekommenderas!
  • Marie-Louise K
    Marie-Louise K skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    ENERGIRESA Maj 2016

Jag hade ganska höga förväntningar på den här resan när jag åkte. Jag såg framför mig kamratskap, massor med träning, gemenskap, lärande och tusen ton energi. Ofta så blir man besviken - men inte här. Att resan heter energiresa är så klockrent! Och träning - det fick man i massor. Inte så att deltagarna försvann på var sitt håll eller inte var med - nej vår från dag ett var vi sammansvetsade i grupp. Vi svettades IHOP, TILLSAMMANS.... vi peppade varandra och kastade oss utanför den omtalade boxen gång på gång för att prova nya saker. Sååååå otroligt roligt. Man fick prova crossfit, pilates, zumba, kickboxing.... you name it... Vi körde en otroligt krävande men fantastiskt givande vandring uppför ett berg, vi tog gemensamma powerwlks varje morgon och vi fnissade gemensamt åt yoga damens skuttande och läten både inne i yogahallen och vid stranden. Detta var PT konsulternas första energi-resa, och ofta när något är helt nytt så blir det också därefter. Men det känns som om att dessa två fantastiskt inspirerande tjejer, Linda och Mille, är skapta till att anordna den här typen av event. Vi fick inte bara mycket träning, vi fick BRA träning och framför allt bra handledning. Vi fick också mycket kunskap om kost, träning och stress genom olika föreläsningar och det fanns aldrig någon fråga som var dum eller onödig. Jag har fått precis det jag kom hit för: MASSOR MED ENERGI. Vii du också ha det så kontakta Linda eller Mille på PT konsulterna - det är värt varenda öre och varenda minut!
  • Linda N
    Linda N skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är helt fantastisk! Hennes kunskap och engagemang har hjälpt mig att nå mina mål och Linda har lyckats göra det till en (om även utmanande) otroligt rolig resa!
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Har fått hjälp med min kost för att kunna gå ner i vikt men även för att lära mig mer så att jag kan hålla vikten, det har fungerat väldigt bra och jag har lärt mig mycket. Har en helt annan syn på min kost och hur mycket jag kan äta. Linda är alltid tillmötesgående och hjälpsam och stöttar med sin enorma kunskap.
  • Marie J
    Marie J skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Utmärkt coachat. Fått hjälp med min viktminskning på ett mycket professionellt sätt. Det upplevda bättre än förväntat. Kommer absolut tillbaka vid behov och rekommenderar gärna till mina vänner och bekanta.
  • Anna P
    Anna P skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är jätte duktig tränare . Hon är även jätte trevlig person ock vet hur man ska motivera folk att tränna. Hon känner en elever bra ock vet vad kröken behöver. Hon observera progres ock anpassar programmet närbehövs. Jag är jätte glad att jackan tränna med henne:)). Mvh, Anna
  • Per M
    Per M skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Engagerade och mycket kunniga, kan varmt rekommenderas.
    2016-04-19 Linda E svarar Per M
    Tack för de orden!
    Jobba på dina olika delar nu så ser vi resultaten då vi ses igen.
    Varma hälsningar
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är guld! Jag är otroligt nöjd och tacksam för all hjälp!
  • Wanna S
    Wanna S skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille Jagenus är fantastisk på att motivera och hålla humöret uppe när det är svårt... Hon har ett hjärtligt bemötande och det är lätt dela med henne av oron och andra problem som kan uppstå i samband med kost och träning. Mina resultat var över alla mina förväntningar och då har jag prövat många olika aktörer inom branschen. Jag rekommenderar Mille utan några förbehåll.
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Bemötandet är mycket personligt och jag har fått en djupgående analys av mig som person och vilka mina mål och förutsättningar är. Jag har valt personlig coachning med träning och kostrådgivning där focus legat på att bli stark i kroppen för att orka med min vardag och fritid p.g.a värk i ryggen. Jag önskar även kunna gå ner några kilo i vikt. Jag känner att träningen ger resultat och att detta motsvarar mina förväntningar när det gäller styrka. Lyckas dock inte lika bra med viktnedgången. Jag upplever företaget som väldigt positivt, personligt, aktivt och modernt. Jag känner att jag får det stöd jag behöver på ett mycket professionellt sätt.
    2016-04-18 Linda E svarar Patricia S
    Tack för din upplevelse av mig och PTkonsulterna!

Du är en Glädjespridare så det är lätt att ge av sig själv när du är nära. Jobba vidare som vi gör och du har ju visat grymma framsteg i styrka av kroppen på olika plan, trots stress som ligger dig nära. Du visar att det går att få en stark kropp trots att ha mycket runt sig och du förstår vikten av att ha en stark kropp efter att haft ont i både ryggen, axlar och med huvudvärk som nu är borta!!!
    Fantastiskt jobbat!!!
  • Marina V
    Marina V skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Har varit ett fantastikt möte med Linda Edengren, positiv människa som alltid ger en orken tillbaka trots motgångar under dagen! Tillgänglig och hjälpsam i alla lägen, allt från personlig coachning, träning till att besvara SMS om man får äta en viss vara eller inte.
    Hon fick mig att dra i bromsen när jobbet tog över mitt liv, att stanna upp och fokusera på mig själv och för det är jag evigt tacksam! Ett nytt liv väntar :)
    2015-12-15 Linda E svarar Marina V
    Du har gjort en grym resa och att du lyssnar på ditt inre och agerar efter det är en styrka. Du har verkligen lagt om ditt liv totalt med allt från kosten till det mentala, Det krävs mod till att göra detta och en massa envishet och vilja allt detta har du.
    Lycka till med ditt nya liv!!
    P.S jag vet att lyckas.
  • Joel B
    Joel B skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Träningen var grym. Det som kan utvecklas är: Gör hemsidan mer mobilsurfanpassad. Tydligare information att man måste betala gymkortet på delta. Bättre sammanfattning av träningsprogrammet, dvs snyggare och tydligare dokumentation. Men själva träningen var verkligen superbra.
    2015-11-21 Linda E svarar Joel B
    Hej!!
    Tack snälla för feedbacken, det hjälper oss att bli bättre.
    Vi har just förnyat vår hemsida och vi vet att vi har en liten långsam uppladdning pga av bilder.Men vi jobbar på det.
    Vi ska titta över våran samarbetspartner vad gäller att dokumentera och skicka träningsprogram för att det ska bli tydligare.
    Tack för ditt engagemang.
  • Sophia C
    Sophia C skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille! Världens bästa PT! Fantastiskt empatiskt och positivt bemötande! Mycket kunnig inom träning, kostlära och hälsa! Jag har lärt mig så mycket!
  • Essie C
    Essie C skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är fokuserad genom hela passet och hjälper mig inte bara under min PT timme utan även hur jag ska leva genom hela veckan
  • Anna D
    Anna D skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Min hjälte! Linda ville förstå mig för att ge mig en anpassad och långsiktig lösning för att jag skulle nå mina mål.
    2015-11-19 Linda E svarar Anna D
    Du är grymt duktig, reflekterar bra och tar in kunskap som du kan sätta om i praktiken det är det som behövs för att lära sig om sig själv och hur du ska ta olika situationer....//
    Grymt bra jobbat!
  • Annelie F
    Annelie F skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Jag fick snabbt svar när jag sökte kontakt och ett förslag på PT som skulle kunna passa mig men fick samtidigt information om att valet var mitt efter en gratis konsultation där vi fick möjlighet att träffa varandra och se om energin fungerade. Detta upplägg fann jag väldigt tilltalande.
    Bemötandet har varit fantastiskt hela tiden och jag är mycket nöjd med responstider, bemötande och Mille personligen och i hennes profession.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag körde ett 10 v viktprogram och är mycket nöjd med det! Linda är mycket proffesionell och ger ett seriöst intryck. Hon lyckades peppa mig även de dagar jag kände mig låg och jag gick stärkt ifrån vårt möte. Jag kan varmt rekommendera Linda som PT!
    2015-10-01 Linda E svarar Jenny M
    Hej!!

Tack för dessa ord, kul att jobba med dig som har specifika mål att komma till och gick i mål sååå snygg på din dag!
  • Maria V
    Maria V skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är fantastisk, duktig och inspirerande som PT och kostrådgivare.
    Men henne får man krafter man inte trodde att man hade och träningen blir aldrig tråkig. Lindas kostråd består av smakfulla förslag och recept på mat som är god just för din kropp och dina prestationer. Jag har alltid varit 100% nöjd när jag har fått hjälp av Linda.
    2015-09-25 Linda E svarar Maria V
    Hej Gumman!! Tack för dessa ord. Kraften finns alltid i dig men det gäller att kunna ta fram den med rätt kost för just din kroppstyp och den som din kropp kan ta upp. Du är duktig som kan omsätta mina tips och råd i handling så får du också resultat.
    Grymt bra....
    Kramm
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda Edegren PT är effektiv och resultat givande.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag blir alltid bra bemött hos mina besök hos Linda. Hon ger mig den hjälp jag har behövt att komma igång med min nya livsstil och alla är trevliga på Delta Gym.

Som kund upplevde jag att programmet som jag skulle följda har hjälpt mig väldigt mycket - den är av hög kvalitét och jag får de verktygen jag behöver.
  • Anna L
    Anna L skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är toppen! Mycket duktig inom ämnet och får en alltid att kämpa det lilla extra .
    2015-08-16 Linda E svarar Anna L
    Hej gumman!!!
    Tack för det, lätt att jobba med dig då du är så positiv....Tack för att jag får ha dig som kund.
  • Anousheh A
    Anousheh A skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är fantastisk! Hon lägger verkligen upp träningen efter individens behov, jag är mer än nöjd. Har fått tillbaka glädjen inför träningen tack vare Linda, rekommenderar henne varmt!
    2015-08-16 Linda E svarar Anousheh A
    Du har gjort fantastiska framsteg på alla plan. Sååå stolt över dig. Tack för att du alltid är så glad och tar till dig verktygen du får av oss. Du ger mig energi!
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Tycker Linda ser och tar emot en på den punkt man befinner sig.Hennes kunskap tålamod nyfikenhet och värme inspirerar till förändring.
    2015-08-16 Linda E svarar Katarina W
    Du är ju en oslipad diamant, tillsammans med sara din vän som du tränar tillsammans med . Ni ger varandra styrka och motivation så är det sååå lätt att ge lite extra till er.
    Nu fortsätter vi mot målen!!
  • Carina S
    Carina S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Har köpt hjälp med viktminskning och träning. Linda är väldigt serviceminded och det känns som om hon vet vad hon pratar om. Kommer med bra råd och kan hitta alternativa lösningar om något inte fungerar. Rätt person på rätt helt enkelt. :-)
    2015-08-16 Linda E svarar Carina S
    Tack för ditt förtroende, och hoppas på att dina knän känns bättre nu när vi lagt upp träningen mer efter lite mer rehab träning.
    Syns snart!
  • Sara C
    Sara C skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag upplever Linda som professionell, kunnig, inspirerande och varmt mänsklig. Nyfiken och outtröttlig peppar hon mig i träningslokalen. Som en stärkande inre kraft finns hon vid min sida i vardagen. Linda är PT med kvalifikationer som vida överstiger mina förväntningar. Stort Tack!
    2015-08-16 Linda E svarar Sara C
    Du är min Pärla, Tänk vilka förändringar du gjort från att inte våga nå ner i gymmet till att nu träna flera gånger...och fått en egen drivkraft till att känna glädje till träning. Du är jätteduktig och ser fram emot att du och Katarina kommer tillbaka nu i höst som tränande vänner.
  • Johan L
    Johan L skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är grym, passar mig och min sambo som går hos henne perfekt. Hon har precis den mentala inställningen och approachen vi söker när vi letade efter en Coach! Hon har både erfarenheten, kunskapen och meriterna på sin sida som gör henne unik och perfekt för att se upp till och lyssna på! Har inget annat än positivt att säga om henne, hon är perfekt :)
    2015-08-16 Linda E svarar Johan L
    Ett stort Tack!!!
    Det är såå inspirerande att träna dig och Sara din sambo, så kul att få dela era framgångar och att få ge de kunskaper som jag har till er så ni på ett effektivare och säkrare sätt kan komma fram till era mål. Ni är grymma på att lyssna och sätta in det i er praktik i gymmet, det kommer att ge er resultat.....
    Tack för att ni väljer just oss!
  • Fia R
    Fia R skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Supergrym PT;))) kan varmt rekommenderas.
    2015-08-16 Linda E svarar Fia R
    Kan bara säga gumman att du gör grymma framsteg, !!! DU är grym!
  • Anna E
    Anna E skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är oerhört professionell och kunnig. Jag har provat ett flertal PT tidigare men ingen kan mäta sig med Linda och den helhetssyn hon erbjuder på träning, balans och välmående. Jag rekommenderar Linda varmt!
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    En av de mest kompetenta PT´n jag har träffat! Har alltid varit lite kräsen innan och det tog ett tag innan jag fick tipset att kontakta Linda! Det är ett val jag aldrig kommer att ångra! Den längtan och inspirationen jag nu har på väg till gymmet hade jag nog aldrig fått om Linda inte hade konsulterat mig dom 4 ggr Vi träffades! Kan inte annat än att rekommendera henne till andra!

Mvh / Jonas
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Mycket bra och duktig PT. Utifrån mina egna erfarenheter kan jag varmt rekommenderar Linda som PT.
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är fantastisk! Hon har en otrolig energi o så mkt kunskap; bara att suga åt sig så orkar man träna ännu hårdare.
    Hon är samtidigt väldigt personlig o ödmjuk o pushar en på rätt sätt. Att träna med Linda har tagit min gymglädje till en helt ny nivå!
    /Sofia
  • Raquel T
    Raquel T skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är en grym och seriös PT! Hon peppar och är väldigt proffsig på d hon gör. Jag vill tävla inom fitness och utan henne skulle jag ha svårt att nå mina mål! Hennes ödmjukhet och vassa inställning är inspirerande.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Hej! För mig är Linda världens bästa PT. Hon är positiv, inspirerande och är mycket kunnig på det hon gör. Själv kan jag massor med träning, men jag behöver någon som är ett strå vassare och då är hon perfekt för mig. Jag kan verkligen rekommendera PT Konsulterna och Delta gym.
  • Anette M
    Anette M skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Mycket duktig och erfaren, gällande kost, styrka och motion. Den bästa PT som finns!
    Har svar på allt.
  • Natali G
    Natali G skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag rekommenderar alla som behöver hjälp med träningen att kontakta PT-Konsulterna. Linda är jättebra & motiverar en verkligen att kämpa på.
    Tack såhär långt Linda, snart är jag i mål!
  • Jaquline G
    Jaquline G skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Mycket kunnig personal. Trevligt bemötande. Personliga.
    Lärt mig mycket om träning och kroppen med ett annat filter.
  • Linda S
    Linda S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Var med en viktklubb och träningsprogram med Linda.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag köpte 20 timmar PT inkl. coach och har fått ett mycket bra bemötande.

Hälsingegatan 5, 113 23 Stockholm