Alla kategorier PT Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan PTkonsulterna Energiresa
4.9 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Energiresa

• Isabell B
    Isabell B skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresan var klart över mina förväntningar! Åkte hem med så mycket kunskap om kost, hälsa, träning och även den mentala biten har fått sig en riktig energi boost. Grymt roligt att prova på olika träningsformer och att utmana sin egna kapacitet och sina mentala spärrar som att kliva utan för sin box. Både Linda och Mille är otroligt generösa, varma, professionella ledare/instruktörer. Jag är så tacksam för att jag fick dela veckan med både dem och de underbara människorna i gruppen! Rekommenderar varmt denna resa!
  • Denise R
    Denise R skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Underbart bemötande av varma och glada människor! Linda och Mille är två starka, smarta, kunniga och varma personer som vill folk sååå väl. De ger sån energi och kunskap om allt. Inte bara träning och kost som en "vanlig PT" utan de går djupare än så och går igenom allt steg för steg, hur du ska finna din energi och hur du kommer dit du vill. Jag vill ha med mig båda i bakfickan hela livet. Efter energiresan kände jag mig så positiv och glad, har spridit den runt omkring mig och ser livet från en ljusare sida. Vi fick "läxor" att svara på olika frågor, bara det att få granska sig själv och verkligen fundera var magiskt. I den annars stressade vardagen hinner man knappt tänka efter. Linda och Mille fick mig att landa och jag känner att jag börjar bli den bästa versionen av mig själv samt att jag heeelt gått utanför min komfort zone vilket visade sig vara så kul. Vill verkligen åka på energiresa med de igen. Känns som jag har fått två nya vänner <3
    Mille J, David B gillar detta
  • Claes E
    Claes E skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresan maj 2016. Nu har jag varit på min första energiresa med PT Konsulterna. Veckan har varit full med spännande, utvecklande aktiviteter och underbara människor. Linda och Mille är superproffsiga och ser och tar hand om alla på bästa sätt.
  • Ann-Sofie G
    Ann-Sofie G skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresan Maj 2016!

En fantastisk vecka med ett härligt gäng. Olika åldrar men på samma villkor, mycket gemenskap och jättemycket skratt!
    Vi har prövat på massa olika aktiviteter/olika träningsformer. Alla med olika förutsättningar och bakgrund, så det har varit så intressant och spännande att prata och lära känna varandra! Vi var totalt 14 personer och det var lagom för att känna en närmare gemenskap, och vi peppade varandra, när man kanske kände att nu orkar jag inte, men då körde man på lite till, och upptäckte att man faktiskt hade oanade krafter. Jag har utmanat mig själv...trodde tex att jag inte skulle klara av el orka bestiga ett berg, eller köra ett helt spinning-pass eller skulle greja Crossfit, men upptäckte att jag hade oanade krafter! Det var sååå roligt att upptäcka såna egenskaper hos sig själv.
    Pt Linda och Mille som ordnat denna resa har varit så fantastiskt duktiga och kunniga och gett mig motivation och inspiration att fortsätta med det "rätta tänket" på hemmaplan.
  • Maria S
    Maria S skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    ENERGIRESA Maj 2016
    Jissus ... Vilken resa ! Här i NUET ; ) Vårt tema för veckan och resan ! Kommer att ta det med mig, vi rusar iväg mentalt, jobbet, hemmet, familjen alla måsten som vi delar ut till oss själva! Ta BORT måsten var här och nu LEV I NUET ! VI var/är ett härligt gäng, vi ar satt grunden, vi är JÄRNGÄNGET !! Mitt tips till er alla som funderar ta chansen inget kan bli bättre än att åka om om du funderar på det, du kommer inte att ångra dig !
    LINDA och MILLE you are my ENERGIBOOST Keep this up ! Made for succsest AHA Mmhmmm
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresa Maj 2016!

En helt fantastisk och inspirerande resa både psykiskt och fysiskt! Jätterolig träning med stor variation och bra föreläsningar om bla kost och träning.
    Har lärt mig om kost och träning som är hälsosam och bra för just min kropp. Vad jag ska träna för att nå mina mål med träningen. Jag har lärt mig hur man ska leva i nuet och hur viktigt det är att man får sin egentid i livet för att orka med.
    Jag har lärt känna helt fantastiska människor och haft en riktigt rolig vecka.
    Jag är nu såååå taggad till att fortsätta med min träning och nå mitt mål =) Ska bli jättekul!

Jag vill ge en stor eloge till Linda & Mille som har varit helt fantastiska! Dem är två jättepigga och glada människor som har motiverat och gett mig så mycket energi och motivation. Dem har sån stor kunskap inom allt som har med kost och träning att göra. Har varit jätteroligt att ta del av det. Jag har lärt mig mycket.

Skulle lätt göra om den här resan igen!!
    Puss & Kram på er alla som varit med på denna resa
  • anette m
    anette m skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    Energiresa 2016
    Mycket rolig och inspirerande träningsresa.
    Lärt mig mycket om kost och träning, och inspirerande föreläsningar.
    Fick prova på nya träningsformer, som jag aldrig provat tidigare.
    Gruppen var inte så stor, så man kom varandra väldigt nära. Alla har peppat varandra, och haft mycket glädje och skratt. En blandning av träning, kost, meditation/ avslappning, och att vara i nuet, har gett mig kunskap för livet.
    Haft så roligt! Kan varmt rekommenderas!
  • Marie-Louise K
    Marie-Louise K skrev om Energiresa en del av PTkonsulterna
    ENERGIRESA Maj 2016

Jag hade ganska höga förväntningar på den här resan när jag åkte. Jag såg framför mig kamratskap, massor med träning, gemenskap, lärande och tusen ton energi. Ofta så blir man besviken - men inte här. Att resan heter energiresa är så klockrent! Och träning - det fick man i massor. Inte så att deltagarna försvann på var sitt håll eller inte var med - nej vår från dag ett var vi sammansvetsade i grupp. Vi svettades IHOP, TILLSAMMANS.... vi peppade varandra och kastade oss utanför den omtalade boxen gång på gång för att prova nya saker. Sååååå otroligt roligt. Man fick prova crossfit, pilates, zumba, kickboxing.... you name it... Vi körde en otroligt krävande men fantastiskt givande vandring uppför ett berg, vi tog gemensamma powerwlks varje morgon och vi fnissade gemensamt åt yoga damens skuttande och läten både inne i yogahallen och vid stranden. Detta var PT konsulternas första energi-resa, och ofta när något är helt nytt så blir det också därefter. Men det känns som om att dessa två fantastiskt inspirerande tjejer, Linda och Mille, är skapta till att anordna den här typen av event. Vi fick inte bara mycket träning, vi fick BRA träning och framför allt bra handledning. Vi fick också mycket kunskap om kost, träning och stress genom olika föreläsningar och det fanns aldrig någon fråga som var dum eller onödig. Jag har fått precis det jag kom hit för: MASSOR MED ENERGI. Vii du också ha det så kontakta Linda eller Mille på PT konsulterna - det är värt varenda öre och varenda minut!
Linda Edengren
Mille Jagenus