Alla kategorier PT Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan PTkonsulterna Linda Edengren

en del av PTkonsulterna

Hälsingegatan 5, 113 23 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 46 rekommendationer

Läs vad 46 användare tycker om Linda Edengren

• Linda N
    Linda N skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är helt fantastisk! Hennes kunskap och engagemang har hjälpt mig att nå mina mål och Linda har lyckats göra det till en (om även utmanande) otroligt rolig resa!
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Har fått hjälp med min kost för att kunna gå ner i vikt men även för att lära mig mer så att jag kan hålla vikten, det har fungerat väldigt bra och jag har lärt mig mycket. Har en helt annan syn på min kost och hur mycket jag kan äta. Linda är alltid tillmötesgående och hjälpsam och stöttar med sin enorma kunskap.
  • Per M
    Per M skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Engagerade och mycket kunniga, kan varmt rekommenderas.
    2016-04-19 Linda E svarar Per M
    Tack för de orden!
    Jobba på dina olika delar nu så ser vi resultaten då vi ses igen.
    Varma hälsningar
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Bemötandet är mycket personligt och jag har fått en djupgående analys av mig som person och vilka mina mål och förutsättningar är. Jag har valt personlig coachning med träning och kostrådgivning där focus legat på att bli stark i kroppen för att orka med min vardag och fritid p.g.a värk i ryggen. Jag önskar även kunna gå ner några kilo i vikt. Jag känner att träningen ger resultat och att detta motsvarar mina förväntningar när det gäller styrka. Lyckas dock inte lika bra med viktnedgången. Jag upplever företaget som väldigt positivt, personligt, aktivt och modernt. Jag känner att jag får det stöd jag behöver på ett mycket professionellt sätt.
    2016-04-18 Linda E svarar Patricia S
    Tack för din upplevelse av mig och PTkonsulterna!

Du är en Glädjespridare så det är lätt att ge av sig själv när du är nära. Jobba vidare som vi gör och du har ju visat grymma framsteg i styrka av kroppen på olika plan, trots stress som ligger dig nära. Du visar att det går att få en stark kropp trots att ha mycket runt sig och du förstår vikten av att ha en stark kropp efter att haft ont i både ryggen, axlar och med huvudvärk som nu är borta!!!
    Fantastiskt jobbat!!!
  • Marina V
    Marina V skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Har varit ett fantastikt möte med Linda Edengren, positiv människa som alltid ger en orken tillbaka trots motgångar under dagen! Tillgänglig och hjälpsam i alla lägen, allt från personlig coachning, träning till att besvara SMS om man får äta en viss vara eller inte.
    Hon fick mig att dra i bromsen när jobbet tog över mitt liv, att stanna upp och fokusera på mig själv och för det är jag evigt tacksam! Ett nytt liv väntar :)
    2015-12-15 Linda E svarar Marina V
    Du har gjort en grym resa och att du lyssnar på ditt inre och agerar efter det är en styrka. Du har verkligen lagt om ditt liv totalt med allt från kosten till det mentala, Det krävs mod till att göra detta och en massa envishet och vilja allt detta har du.
    Lycka till med ditt nya liv!!
    P.S jag vet att lyckas.
  • Joel B
    Joel B skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Träningen var grym. Det som kan utvecklas är: Gör hemsidan mer mobilsurfanpassad. Tydligare information att man måste betala gymkortet på delta. Bättre sammanfattning av träningsprogrammet, dvs snyggare och tydligare dokumentation. Men själva träningen var verkligen superbra.
    2015-11-21 Linda E svarar Joel B
    Hej!!
    Tack snälla för feedbacken, det hjälper oss att bli bättre.
    Vi har just förnyat vår hemsida och vi vet att vi har en liten långsam uppladdning pga av bilder.Men vi jobbar på det.
    Vi ska titta över våran samarbetspartner vad gäller att dokumentera och skicka träningsprogram för att det ska bli tydligare.
    Tack för ditt engagemang.
  • Anna D
    Anna D skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Min hjälte! Linda ville förstå mig för att ge mig en anpassad och långsiktig lösning för att jag skulle nå mina mål.
    2015-11-19 Linda E svarar Anna D
    Du är grymt duktig, reflekterar bra och tar in kunskap som du kan sätta om i praktiken det är det som behövs för att lära sig om sig själv och hur du ska ta olika situationer....//
    Grymt bra jobbat!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag körde ett 10 v viktprogram och är mycket nöjd med det! Linda är mycket proffesionell och ger ett seriöst intryck. Hon lyckades peppa mig även de dagar jag kände mig låg och jag gick stärkt ifrån vårt möte. Jag kan varmt rekommendera Linda som PT!
    2015-10-01 Linda E svarar Jenny M
    Hej!!

Tack för dessa ord, kul att jobba med dig som har specifika mål att komma till och gick i mål sååå snygg på din dag!
  • Maria V
    Maria V skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är fantastisk, duktig och inspirerande som PT och kostrådgivare.
    Men henne får man krafter man inte trodde att man hade och träningen blir aldrig tråkig. Lindas kostråd består av smakfulla förslag och recept på mat som är god just för din kropp och dina prestationer. Jag har alltid varit 100% nöjd när jag har fått hjälp av Linda.
    2015-09-25 Linda E svarar Maria V
    Hej Gumman!! Tack för dessa ord. Kraften finns alltid i dig men det gäller att kunna ta fram den med rätt kost för just din kroppstyp och den som din kropp kan ta upp. Du är duktig som kan omsätta mina tips och råd i handling så får du också resultat.
    Grymt bra....
    Kramm
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda Edegren PT är effektiv och resultat givande.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag blir alltid bra bemött hos mina besök hos Linda. Hon ger mig den hjälp jag har behövt att komma igång med min nya livsstil och alla är trevliga på Delta Gym.

Som kund upplevde jag att programmet som jag skulle följda har hjälpt mig väldigt mycket - den är av hög kvalitét och jag får de verktygen jag behöver.
  • Anna L
    Anna L skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är toppen! Mycket duktig inom ämnet och får en alltid att kämpa det lilla extra .
    2015-08-16 Linda E svarar Anna L
    Hej gumman!!!
    Tack för det, lätt att jobba med dig då du är så positiv....Tack för att jag får ha dig som kund.
  • Anousheh A
    Anousheh A skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är fantastisk! Hon lägger verkligen upp träningen efter individens behov, jag är mer än nöjd. Har fått tillbaka glädjen inför träningen tack vare Linda, rekommenderar henne varmt!
    2015-08-16 Linda E svarar Anousheh A
    Du har gjort fantastiska framsteg på alla plan. Sååå stolt över dig. Tack för att du alltid är så glad och tar till dig verktygen du får av oss. Du ger mig energi!
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Tycker Linda ser och tar emot en på den punkt man befinner sig.Hennes kunskap tålamod nyfikenhet och värme inspirerar till förändring.
    2015-08-16 Linda E svarar Katarina W
    Du är ju en oslipad diamant, tillsammans med sara din vän som du tränar tillsammans med . Ni ger varandra styrka och motivation så är det sååå lätt att ge lite extra till er.
    Nu fortsätter vi mot målen!!
  • Carina S
    Carina S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Har köpt hjälp med viktminskning och träning. Linda är väldigt serviceminded och det känns som om hon vet vad hon pratar om. Kommer med bra råd och kan hitta alternativa lösningar om något inte fungerar. Rätt person på rätt helt enkelt. :-)
    2015-08-16 Linda E svarar Carina S
    Tack för ditt förtroende, och hoppas på att dina knän känns bättre nu när vi lagt upp träningen mer efter lite mer rehab träning.
    Syns snart!
  • Sara C
    Sara C skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag upplever Linda som professionell, kunnig, inspirerande och varmt mänsklig. Nyfiken och outtröttlig peppar hon mig i träningslokalen. Som en stärkande inre kraft finns hon vid min sida i vardagen. Linda är PT med kvalifikationer som vida överstiger mina förväntningar. Stort Tack!
    2015-08-16 Linda E svarar Sara C
    Du är min Pärla, Tänk vilka förändringar du gjort från att inte våga nå ner i gymmet till att nu träna flera gånger...och fått en egen drivkraft till att känna glädje till träning. Du är jätteduktig och ser fram emot att du och Katarina kommer tillbaka nu i höst som tränande vänner.
  • Johan L
    Johan L skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är grym, passar mig och min sambo som går hos henne perfekt. Hon har precis den mentala inställningen och approachen vi söker när vi letade efter en Coach! Hon har både erfarenheten, kunskapen och meriterna på sin sida som gör henne unik och perfekt för att se upp till och lyssna på! Har inget annat än positivt att säga om henne, hon är perfekt :)
    2015-08-16 Linda E svarar Johan L
    Ett stort Tack!!!
    Det är såå inspirerande att träna dig och Sara din sambo, så kul att få dela era framgångar och att få ge de kunskaper som jag har till er så ni på ett effektivare och säkrare sätt kan komma fram till era mål. Ni är grymma på att lyssna och sätta in det i er praktik i gymmet, det kommer att ge er resultat.....
    Tack för att ni väljer just oss!
  • Fia R
    Fia R skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Supergrym PT;))) kan varmt rekommenderas.
    2015-08-16 Linda E svarar Fia R
    Kan bara säga gumman att du gör grymma framsteg, !!! DU är grym!
  • Anna E
    Anna E skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är oerhört professionell och kunnig. Jag har provat ett flertal PT tidigare men ingen kan mäta sig med Linda och den helhetssyn hon erbjuder på träning, balans och välmående. Jag rekommenderar Linda varmt!
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    En av de mest kompetenta PT´n jag har träffat! Har alltid varit lite kräsen innan och det tog ett tag innan jag fick tipset att kontakta Linda! Det är ett val jag aldrig kommer att ångra! Den längtan och inspirationen jag nu har på väg till gymmet hade jag nog aldrig fått om Linda inte hade konsulterat mig dom 4 ggr Vi träffades! Kan inte annat än att rekommendera henne till andra!

Mvh / Jonas
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Mycket bra och duktig PT. Utifrån mina egna erfarenheter kan jag varmt rekommenderar Linda som PT.
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är fantastisk! Hon har en otrolig energi o så mkt kunskap; bara att suga åt sig så orkar man träna ännu hårdare.
    Hon är samtidigt väldigt personlig o ödmjuk o pushar en på rätt sätt. Att träna med Linda har tagit min gymglädje till en helt ny nivå!
    /Sofia
  • Raquel T
    Raquel T skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är en grym och seriös PT! Hon peppar och är väldigt proffsig på d hon gör. Jag vill tävla inom fitness och utan henne skulle jag ha svårt att nå mina mål! Hennes ödmjukhet och vassa inställning är inspirerande.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Hej! För mig är Linda världens bästa PT. Hon är positiv, inspirerande och är mycket kunnig på det hon gör. Själv kan jag massor med träning, men jag behöver någon som är ett strå vassare och då är hon perfekt för mig. Jag kan verkligen rekommendera PT Konsulterna och Delta gym.
  • Anette M
    Anette M skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Mycket duktig och erfaren, gällande kost, styrka och motion. Den bästa PT som finns!
    Har svar på allt.
  • Natali G
    Natali G skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag rekommenderar alla som behöver hjälp med träningen att kontakta PT-Konsulterna. Linda är jättebra & motiverar en verkligen att kämpa på.
    Tack såhär långt Linda, snart är jag i mål!
  • Jaquline G
    Jaquline G skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Mycket kunnig personal. Trevligt bemötande. Personliga.
    Lärt mig mycket om träning och kroppen med ett annat filter.
  • Linda S
    Linda S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Var med en viktklubb och träningsprogram med Linda.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag köpte 20 timmar PT inkl. coach och har fått ett mycket bra bemötande.
  • Emma L
    Emma L skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Motiverande och fräsh miljö, trevliga samt kunniga tränare/konsulter och bra service. Det är ett ställe för alla! Man trivs där från första stund och man blir peppad av atmosfären. Kan rekommendera PT konsulterna/Delta Gym till vem som helst.
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är en väldigt duktig inspiratör för mat och hälsa och har ett outtröttligt påhejande för att människor ska träna och äta rätt för att må bättre. Linda har förmågan att förklara vad som händer i kroppen för att vi ska få ett resultat som vi önskar. Jag kan starkt rekommendera Linda för de som vill göra en förändring och en långsiktig viktnedgång!
  • Anna J
    Anna J skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag har mycket bra erfarenheter utav företaget.
    De innehar stor kunskap i det de arbetar med.
    DE ser indivden bakom önskemålet.
    Jag har köpt en personlig träning x10 och kostrådgivning.

Jag kan med gott samvete rekomendera dem till ALLA. de gör skillnad och jobbar med indiveden utefter dens behov!

Mvh Anna
  • Yasemin P
    Yasemin P skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Företaget har en bra hemsida med bokningsbara tider. Den är proffsig och tydlig. Vänder sig till olika kunder med olika behov, speciellt gå ner i vikt i grupp är en lockande avdelning. Jag valde Linda som PT eftersom hon har stor erfarenhet av träning och jag vet vad som krävs för att bygga en kropp på den nivån. Lindas råd för att stärka mitt immunförsvar var nog den viktigaste delen för mig så att jag kunde träna utan att bli sjuk. Träningen var omväxlande och stärkte min kropp. Linda är en glad tjej som skrattar mycket och skapar en positiv miljö men är dessutom kunnig i så mycket kring kost och hälsa att man får svar på sina funderingar. Hon är bäst! Yasemin
  • Olof A
    Olof A skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda har varit en stor anledning till att jag på ca 6 månader förändrat mitt liv helt! Linda la upp ett kostschema som nästintill botat mitt allvarliga sockerberoende och som gjort att jag med bra kost och träning gått ned 10 kg. Linda blir förutom din PT eller kostrådgivare även som en psykolog för dig! En inspirationskälla som jag varmt rekommenderar till alla som också vill förändra sitt liv till det bättre! Kommer alltid vara evigt tacksam för det Linda gjort för mig!
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Kunnig, proffsigt bemötande!
    Önskar att fler skulle förstå möjligheterna man har med en PT
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är helt enkelt fantastisk !
    Väldigt kompetent, och trevlig dessutom.
    Kost och träning program hon har satt upp för just mig är väldigt tydliga och har gett fantastiska resultat: jag mår bättre än jag har gjort för väldigt länge, har massor med energi, och kommer närmare mitt fitness mål för varje dag som går. Jag kan ingenting annat än varmt rekommendera henne !
  • Emma I
    Emma I skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Jag tycker det är seriöst, bra bemötande. Linda lyssnar bra och har stor erfarenhet inom området. Ett brett kunnande.

Jag får hjälp med kost och träningsupplägg. Samt den mentala träningen, som är minst lika viktig.
  • Ida A
    Ida A skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda är oerhört kompetent och kan hitta unika lösningar för personer med olika mål. Linda peppar och inspirerar med olika träningsupplägg och kostförslag!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Alltid professionellt, glatt och trevligt bemötande.
    Konkreta tips, råd och direktiv, som verkligen hjälper mig framåt.

Jag kan verkligen varmt rekommendera Linda, som en verkligt proffsig Personlig Tränare!
  • Anders S
    Anders S skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Mycket trevligt bemötande - Proffsigt, kompetent och hjärtligt.
    Jag har Linda som min personliga PT för att hjälpa mig upp till 100% efter en knätransplantation.
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda har hjälpt mig att hitta en rutin i vardagen som funkar med träning och kost
    Hon har även varit en stor hjälp i min viktnedgång, hade absolut inte haft samma utfall utan hjälpen
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Linda Edengren på PT konsulterna är fantastiskt duktig och lyhörd som person. Hon är både otroligt kunnig inom sitt område (kroppen, anatomin och kosten) samt väldigt mån om sina kunder att man inte bara ska lyckas med sitt mål utan även förstå vad som faktiskt händer med din kropp i olika lägen. Jag kan starkt rekommendera dig en av Stockholms bästa cocher inom området. Vill du nå dina mål och förstå hur du stannar kvar - tveka inte Ta kontakt med Linda!
  • Vanja L
    Vanja L skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Har anlitat Linda som PT och coach under några år nu.
    Hade från början inga förväntningar eftersom jag inte viste vad det betydde att ha en PT. Nu vet jag vad det innebär att ha just Linda som PT och skulle aldrig byta ut henne.
    Linda är ett proffc på alla sätt och vis. Att hon dessutom ser hur det är med en när man kommer utan att jag behöver tala om det gör henne mycket speciel.
    Skulle inte klara mig utan hennes stora hjärta och glada påhejningar.
  • Emma F
    Emma F skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Högsta betyg! Har aldrig fått så mycket peppning och känt mig så i fokus hos någon annan Pt någon gång.
  • Garine H
    Garine H skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Hej,
    Hon är tålmodig, lyhör, bryr sig verkligen om en och försöker hjälpa en utifrån ens egna förutsättningar.
    Dessutom är hon jätte trevlig och snäll. Så man känner sig bekväm när man är med henne.

Med vänlig hälsning,
    Garine
  • Jill F
    Jill F skrev om Linda Edengren en del av PTkonsulterna
    Mycket kompetent, duktig och trevlig. Kan sin sak och bra på att motivera och puscha??
Mille Jagenus

Hälsingegatan 5, 113 23 Stockholm