Alla kategorier PT Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan PTkonsulterna Mille Jagenus

en del av PTkonsulterna

Hälsingegatan 5, 113 23 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Mille Jagenus

• Isolde P
    Isolde P skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Otroligt inspirerande och motiverande PT som engagerar sig i sina kunder.
  • Tanya L
    Tanya L skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och mycket mer. Jag har tex fått råd och coachning om hur jag ska hantera stress vilket varit väldigt uppskattat från min sida.
    Hon är alltid glad och positiv och det är aldrig några problem med någonting. Rekommenderar henne varmt, längtar tills jag har råd med mer PT-timmar.
  • Anna K
    Anna K skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är otroligt duktig pt som kan inspirera till "stordåd" man inte trodde sig vara kapabel till. Allt med glimten i ögat. Rekommenderar henne varmt.
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Kunnig, proffsig, motiverande
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är en härlig och inspirerande person att träna med. Jag känner att får ut mycket mer av min träning både när jag tränar tillsammans med henne men även när jag tränar själv. Efter para ett par månaders träning har jag blivit starkare och förbättrat min hållning. Ibland är det lätt att låta arbetet ta över och inte prioritera sig själv men har man en bra PT som Mille är det lättare att sätta upp mål och hålla dem.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Jag har tränat med många PT´s, men ingen är som Mille & PT-konsulterna. Att bli pushad att "våga" träna hårt, att hitta mitt egna sätt som passar mig bäst, att få kunskap kring kroppen och muskler, hur den är uppbygd och hur rätt kost kan ändra hur man mår. Dvs inte bara fokus på ett sexpack utan fokus på helheten. Det och extremt mycket skratt och energi är vad Mille ger under träningspassen. Jag längtar till nästa träningspass - bara en sån sak.
  • Marie J
    Marie J skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Utmärkt coachat. Fått hjälp med min viktminskning på ett mycket professionellt sätt. Det upplevda bättre än förväntat. Kommer absolut tillbaka vid behov och rekommenderar gärna till mina vänner och bekanta.
  • Anna P
    Anna P skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är jätte duktig tränare . Hon är även jätte trevlig person ock vet hur man ska motivera folk att tränna. Hon känner en elever bra ock vet vad kröken behöver. Hon observera progres ock anpassar programmet närbehövs. Jag är jätte glad att jackan tränna med henne:)). Mvh, Anna
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är guld! Jag är otroligt nöjd och tacksam för all hjälp!
  • Wanna S
    Wanna S skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille Jagenus är fantastisk på att motivera och hålla humöret uppe när det är svårt... Hon har ett hjärtligt bemötande och det är lätt dela med henne av oron och andra problem som kan uppstå i samband med kost och träning. Mina resultat var över alla mina förväntningar och då har jag prövat många olika aktörer inom branschen. Jag rekommenderar Mille utan några förbehåll.
  • Sophia C
    Sophia C skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille! Världens bästa PT! Fantastiskt empatiskt och positivt bemötande! Mycket kunnig inom träning, kostlära och hälsa! Jag har lärt mig så mycket!
  • Essie C
    Essie C skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Mille är fokuserad genom hela passet och hjälper mig inte bara under min PT timme utan även hur jag ska leva genom hela veckan
  • Annelie F
    Annelie F skrev om Mille Jagenus en del av PTkonsulterna
    Jag fick snabbt svar när jag sökte kontakt och ett förslag på PT som skulle kunna passa mig men fick samtidigt information om att valet var mitt efter en gratis konsultation där vi fick möjlighet att träffa varandra och se om energin fungerade. Detta upplägg fann jag väldigt tilltalande.
    Bemötandet har varit fantastiskt hela tiden och jag är mycket nöjd med responstider, bemötande och Mille personligen och i hennes profession.
Linda Edengren

Hälsingegatan 5, 113 23 Stockholm