Pumpia

HÄRENE ÖSTERGÅRDEN 5, 447 91 Vårgårda — Visa karta

Välkommen till Pumpia!

Vi har varit verksamma i branschen sedan 2011 och inriktar oss på att hjälpa dig som kund med installation av luftvärmepump. Vårt motto är att nöjda kunder ger trevliga arbetsdagar och genererar fler kunder. Därför ser vi alltid till att lyssna till dig som kund och dina önskemål. Är du inte nöjd, då är inte vi nöjda.

Vi ger dig ett bättre inomhusklimat och bästa energibesparingen. Värmepumpar som du hittar hos oss är: Hitachi, Panasonic, Daikin, Gree, Toshiba, LG och Mitsubishi.

Är du nyfiken på hur du effektivt kan sänka dina värmekostnader? Tveka inte att höra av dig till oss på Pumpia.

Läs vad 32 kunder tycker om Pumpia

• 2020-09-13

Lars-göran A skrev om Pumpia
    En luftvärmepump. Jag blev bemött på ett mycket bra sätt de svarade när jag ringde och åtgärdade en liten brist direkt. Anlitad installatör utförde ett bra arbete och en snygg installation och var dessutom trevlig.
    Hittills är jag nöjd med produkten den håller bra värme och kyla om jag så vill, sen får vi se vad som händer om det blir en kall vinter.
    Sammanfattningsvis är totala upplevelsen med beröm godkänd. Läs mer
  • 2020-09-08

Bo W skrev om Pumpia
    GREE 25 AMBER

Mycket Bra.

Höga förväntningar som infriades med råge.

Mycket trevlig säljare och ännu trevligare installatörer. Läs mer
  • 2020-09-03

Annika N skrev om Pumpia
    Snabb service och bra pris!
    Vi valde en LG luftvärmepump och är nöjda med valet! Läs mer
  • 2020-09-02

Truls O skrev om Pumpia
    Proffsiga installationer, god kunskap och råd inför köp, bra priser. Vi är mycket nöjda efter våra 2 köp! Läs mer
  • 2020-09-01

Jimmy I skrev om Pumpia
    Värmepump, bra bemötande från början till slut. Men efter ett tag fick jag missljud i inomhus enheten och efter kontakt så sa dom att dom skulle beställa en del till den som förhoppningsvis skulle lösa missljudet. Men har inte hört någonting och försökt att kontakta dom men inget gensvar tillbaka. Läs mer
  • 2020-08-30

Weronica G skrev om Pumpia
    Frånluftsvärmepump

Väldigt professionell hjälp! Bra koll på produkter på marknaden och beräkningar vad man behöver för optimalt resultat. Bra svarstid, leveranstid och installation. Läs mer
  • 2020-08-28

Arne P skrev om Pumpia
    Köpte värmepump Allt kom på utsatt tid och monteringen gick snabbt och bra och fungerar bra så jag är nöjd Läs mer

Hilda O skrev om Pumpia
    Vänligt bemötande både av säljare som utförare. De gjorde ett bra jobb och jag är nöjd Läs mer

Janne F skrev om Pumpia
    Köpte en luft-luft värmepump. Blev mycket väl bemött. Teknikern som skulle montera pumpen hade fått fel information. Jag fick visa honom min order bekräftelse. Läs mer

Christer S skrev om Pumpia
    Stort sett bra lite mer information Hur Wifi styrningen funkar hade varit bra Läs mer
  • 2020-08-25

Maire P skrev om Pumpia
    Bra bemötande. Snabba svar på mina frågor. Humana priser. Läs mer
  • 2020-08-24

Ulf G skrev om Pumpia
    Enkelt att beställa och fick svar på alla frågor. De som installerade pumpen var skitbra, proffesionellt gjort. Läs mer
  • Martin C

2020-08-22

Martin C skrev om Pumpia
    Allt fungerade mycket bra, från säljaren som var mycket trevligt till installationen. Så fort vi hade bestämt oss tog montörerna kontakt och vi bokade tid. De var mycket trevliga och gjorde ett mycket bra jobb! Så jag är väldigt nöjd med Pumpia och kan verkligen rekommendera dem! Läs mer

Rolf T skrev om Pumpia
    Fick offerter på ett antal luftvärmepumpar efter ett trevligt samtal. Offerten följdes upp på ett trevligt sätt efter en tid. Köpte en Toshiba värmepump. Enkel och effektiv installation. Är nöjd med pumpen, dock är den inte riktigt testad. Läs mer

Bo N skrev om Pumpia
    Då får det va.
    Jjufufhmyyxcmcnckckckckkckckcjckckckckckvkckckckc Läs mer

Magnus L skrev om Pumpia
    Värmepump enligt Kundkraft erbjudande, minsta modellen med installation till fast pris.
    Allt funkade utmärkt, inget att anmärka på. Läs mer

Agneta A skrev om Pumpia
    Vi köpte 2 luftvärmepumpar som levererades och installerades
    redan efter 1 vecka. Bemöttes bra vid telkontakt av företaget. Dom 2 installatörerna var väldigt trevliga. Gjorde ett snabbt och bra jobb trots ösregn.
    Vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera Pumpia till våra vänner. Läs mer

Lennart J skrev om Pumpia
    Installatören kunde inte min produkt försökte förklara fjärrkontrollen men visste inte vad knapparna betydde. Själva köpet var bra Läs mer

Kjell F skrev om Pumpia
    Trevligt bemötande från kundservicen.
    Väldigt trevlig montör vid installationen Marcus på Norrsidans Installation och Teknik AB.
    Kan jag varmt rekomendera.
    Kjell Läs mer

Ewa S skrev om Pumpia
    Beställde en luftvärmepump. Blev mycket trevligt bemött o fick ett intryck av stor kunnighet hos säljaren. Kunde diskutera fram en för mig bra lösning. Tyvärr lämnar installationen, som gick via Pumpia, mycket övrigt att önska. Slarvig utfört arbete både inomhus o utomhus Läs mer

Erik W skrev om Pumpia
    Pumpia svarade snabbt och kom med olika alternativ som kunde möta behov. Bra bemötande och dialog kring för- och nackdelar av dessa. Pumpia engagerade också en bra partner i processen, som kom och kollade där luftpumpen skulle installeras och som kom med bra kompletterande råd för beslut. Enkel, tydlig och transparent fakturering. Mycket bra! Läs mer

Lars P skrev om Pumpia
    Väldigt kunniga o service inriktade.

Mkt prisvärda när jag jämfört med övriga försäljare. Bra samarbetspartner för installation av pump.
    Supernöjd Läs mer
  • Arne F

2020-08-19

Arne F skrev om Pumpia
    Köpte värmepump.
    Trevlig och snabb personal.
    Allt funkade klockrent. Läs mer

Jessica A skrev om Pumpia
    Jag köpte två luft- värmepumpar inklusive installation och Pumpia var fantastiska! Trevligt bemötande, håller vad de lovar, supersnabb och smidig installation och bra rådgivning. Rekommenderas varmt!! Läs mer

Thorer Y skrev om Pumpia
    Kjøpte Panasonic 25 UKE ferdig montert. Hyggelig kontakt med god oppfølning Ytelsen svarte fullt ut til mine fporventninger. Läs mer

Yvonne S skrev om Pumpia
    Är mycket nöjd med min kontakt och den snabba servicen.Hade inga förväntningar ,men blev helt nöjd med allt.Och gree luftvärmepump verkar vara en mycket bra pump,den dag det är dags för en ny så blir det samma pump och företag Läs mer
  • Göran H

2020-08-19

Göran H skrev om Pumpia
    Trevligt bemötande, bra service Läs mer

Karin Å skrev om Pumpia
    Snabbt och proffsigt. Prisvärt. Läs mer

Mattias Å skrev om Pumpia
    Luft värmepump , bra service , seriös, mycket nöjd Läs mer

Gunnar Z skrev om Pumpia
    Köpte en värmepump Gree och mötte professionellt bemötande i hela leveranskedjan. Från första kontakt till färdig installation har allting klaffat perfekt! Läs mer

Robert T skrev om Pumpia
    Köpte en GREE 25 pump.
    Bra info och lätt att beställa. Funkade smidigt med betalning. Dock hade jag strul med företaget som utförde installationen.
    Tider ombokades, sedan vid överenskommen tid så dök de upp 3 timmar sent. Så fick man boka om på nytt. Sedan samtal igen om att boka om en dag tidigare. Tur att det regnade i juli och vi kunde vara utan ACn ett tag.
    Överlag ok, men som sagt installationen kunde skötas smidigare. Läs mer

Håkan C skrev om Pumpia
    Luftvärmepump och installation.
    Kompetent, ärligt och trevligt bemötande.
    Bra kvalitet till ett bra pris.
    Viktigt med bemötande och verkligen hålla det man lovar. Läs mer

HÄRENE ÖSTERGÅRDEN 5, 447 91 Vårgårda