Pura Kliniken

Vattugatan 10, 172 73 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Purakliniken!

Har du påsar under ögonen, hängande mungipor eller hår du vill ta bort? Vi på Purakliniken kan hjälpa dig med en rad olika kosmetiska behandlingar i form av bland annat fillers och botox. Med över 10 års erfarenhet ser vi till att du lyser lite extra - varje dag.

Vi erbjuder dig förstaklassig service från vår personal som är utbildade både i Sverige och i London. Vi arbetar endast med produkter från Stylage, Revanesse, Allergan och andra erkända märken och erbjuder dig en rad behandlingar såsom injektionsbehandlingar, laserbehandlingar och diverse hudbehandlingar. Genom kombinerad kunskap från Tandläkar-, läkar- och sjuksköterskeutbildning på Svenska universitet finns vi här för att att du som kund ska känna dig trygg.

Vi använder oss av fillers och botox med stor försiktighet för att framhäva det naturliga i ditt utseende och reducera ålderstecken. Välkommen in till oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 38 kunder tycker om Pura Kliniken

• Shah S

2019-02-11

Shah S skrev om Pura Kliniken
    Gjorde läpparna för första gången här. Så proffsigt, man märkte att Mino verkligen vet vad hon gör! Otroligt försiktig och snäll. Jättefin liten salong också, fick sitta och prata om mina förväntningar och hon lade verkligen ner sin tid. Det uppstod en liten komplikation efteråt som hon åtgärdade direkt kostnadsfritt, känner verkligen tillit till henne! 🙌🏽 Läs mer

Shaida F skrev om Pura Kliniken
    Superbra bemötande och resultat. Rekommenderas starkt! Varit där två gånger nu och känner mig alltid bekväm. Läs mer

Madelen G skrev om Pura Kliniken
    Botox och filler .Trevligt bemötande professionell och kunnig inom sitt område. Nöjd kund! Läs mer

Anne-Lee S skrev om Pura Kliniken
    Bra och trevligt mottagande. Bra resultat😊 Läs mer
  • 2018-12-27

Susanne D skrev om Pura Kliniken
    Otrolig bra klinik man blir väl omhändertagen. Ock altid får man komma snabbt när man beställer tid.jag är otroligt nöjd med denna klinik. Läs mer
  • Sara H

2018-12-27

Sara H skrev om Pura Kliniken
    Skulle fylla läpparna för första gången. Superproffsigt och tryggt bemötande, kände mig lugn och som att jag var i goda händer genom hela processen! Läs mer
  • 2018-12-17

Tatiana E skrev om Pura Kliniken
    Alltid mycket trevlig och professionell bemötande ! Mino bryr sig verkligen om sina kunder. Läs mer
  • Liza L

2018-12-09

Liza L skrev om Pura Kliniken
    Har gjort mina läppar hos Pura Klinik flera gånger, gjort en näskorrigering och botox.
    Jag har aldrig känt mig så trygg och bekväm på någon annan klinik, kommer aldrig gå någon annan stans.
    Dom är bäst på alla sätt!
    <3 Läs mer
  • 2018-12-05

Elahe J skrev om Pura Kliniken
    Det var trevligt och bemötande besök. Läs mer
  • 2018-12-02

Aleksandra N skrev om Pura Kliniken
    Fantastiskt och proffesionellt bemötande! Underbara resultat. Läs mer

Irja M skrev om Pura Kliniken
    Mino är väldigt kunnig och alltid så trevlig, bra priser o snyggt resultat! Läs mer

Inga Ö skrev om Pura Kliniken
    Varm och omtänksam personal som alltid vill att du ska känna dig nöjd samt att korrigering alltid ingår.. Läs mer

Jonas N skrev om Pura Kliniken
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande med kunnig personal Läs mer
  • Cecilia C

2018-11-29

Cecilia C skrev om Pura Kliniken
    Blev väldigt bra och professionellt bemött ..ett fantastiskt resultat ..så nöjd. Läs mer
  • 2018-11-27

Ulrika C skrev om Pura Kliniken
    Trevlig personal, återkommande kund, alltid nöjd! Tack! Läs mer
  • 2018-11-26

Ann H skrev om Pura Kliniken
    Underbart bemötande. Samt proffsigt utförande av fillers i läppar haka samt botox panna Här känner man sig omhändertagen samt otroligt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-11-26

Diaz A skrev om Pura Kliniken
    Proffsig bemötande. Bra priser. Varmt rekommenderat Läs mer

Anna Karin L skrev om Pura Kliniken
    Proffsiga, alltid vänligt o hjärtligt bemött. Aldrig stressade utan har alltid tid att lyssna o känns flexibla. Är alltid nöjd o glad när man går därifrån. Läs mer

Grace K skrev om Pura Kliniken
    helt underbar lyssnar på kunden o sina önskningar stort rekommendation....fantastisk helt enkel..... Läs mer

Evelina K skrev om Pura Kliniken
    Fantastisk service fint bemötande och nöjd med resultatet Läs mer
  • 2018-11-22

Daisy B skrev om Pura Kliniken
    I have been a client for 4 years and I highly recommend Pura Kliniken. Higly skillful and professional in all their treatments. Botox and fillers are perfectly applied giving me a natural and youthful look. Mino is an artist. she knows how much and where to apply the products so that you get a natural youthful look. Läs mer
  • 2018-11-13

Robert L skrev om Pura Kliniken
    Professionellt och varmt bemötande av kunnig och skicklig personal 😃 Läs mer
  • Leni G

2018-11-11

Leni G skrev om Pura Kliniken
    En av Stockholms bästa skönhetssalonger med ett varmt o personligt bemötande av kunnig personal , Rekommenderas ..

Leni Gulbrandsen Läs mer
  • 2018-11-11

Caroline G skrev om Pura Kliniken
    Bästa kliniken, super trevlig och ger allt för kunden💖 Läs mer
  • 2018-11-09

Karin O skrev om Pura Kliniken
    Har gått till Mino i flera år för botox och är alltid lika nöjd! Hon är så duktig på det hon gör! Hon tar hellre lite mindre än för mycket,, så får man alltid komma på korrigering efter 2-3 veckor! Har även fyllt läppar ett flertal ggr med ett grymt resultat! Läs mer

Sophia S skrev om Pura Kliniken
    Super bra bemötande, och jätte duktig personal! Läs mer

Ingela E skrev om Pura Kliniken
    Stylage på munnen, hakan. Botox mellan ögonen. Glad trevlig och duktig Läs mer

Erik E skrev om Pura Kliniken
    Proffsig och trevligt bemötande i kombination med utmärkta resultat. Fått både fillers och botox. Högsta betyg från mig!

Erik Läs mer

Rozita B skrev om Pura Kliniken
    Bli alltid bemöt med värme och profesional behandling. Bra och ärlig information. Mycket nöjd med resultat, en naturlig skönhet. Läs mer

Jenny S skrev om Pura Kliniken
    Underbar liten salong, man får alltid det bästa bemötandet! Läs mer

Freja R skrev om Pura Kliniken
    Mino är bland de bästa inom branschen. Hennes jobb är det bästa och hon lyssnar alltid på vad kunderna vill! Läs mer
  • Cilla H

Cilla H skrev om Pura Kliniken
    Så otroligt hemtrevlig och lugn miljö. Perfekt när man ska ta stora beslut kring sitt utseende
    Jag har i alla år varit nöjd. Återkommer därför när det behövs. Så mina förväntningar har alltid uppfyllts.
    Bemötandet är mer än en klinik. Det är kära vänner. Dom vill väl och behandlar med hela hjärtat💗 Läs mer

Shabnam P skrev om Pura Kliniken
    Blev bemött jätte bra, o resultatet blev som önskat. Läs mer

Susanne A skrev om Pura Kliniken
    Alltid bra bemöt med respekt och ödmjukhet.

Alltid snygga resultat i ansiktet! Läs mer

Ari Z skrev om Pura Kliniken
    Trevlig och kunnig personal som alltid finns när man behöver de Läs mer
  • Amy S

Amy S skrev om Pura Kliniken
    Professionell och vänlig service. Man känner sig trygg ovh väl omhändertagen. Jättenöjd med resultatet. Läs mer
  • Isabelle W

Isabelle W skrev om Pura Kliniken
    Mycket professionell och ser alltid till att man blir nöjd. Varit kund i flera år och kan rekomenderar andra att gå hit. Läs mer
  • 2018-11-05

Ellinor W skrev om Pura Kliniken
    Så duktig på det hon gör ,blir alltid nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera mino pura Läs mer

Vattugatan 10, 172 73 Sundbyberg