Purakliniken

Purakliniken

Ring 08-120 164 60 purakliniken.se

Purakliniken är ett familjeägt företag i Stockholm med tio års erfarenhet av estetiska behandlingar. Hos oss får du ett hängivet team av experter inom estetisk tandvård i form av tandläkare och globalt sett välrenommerade tandtekniker. Samt bland de mest erfarna injektionsbehandlarna i Sverige. Vi är patientens trygga hand...

77 omdömen om Purakliniken

C Evelina B J N
Skrev om Purakliniken

En otroligt fin upplevelse! Gjorde hyalase för att lösa upp migrerad filler från annan klink samt botox på 2 områden. Mino höll så fantastiskt bra koll på mig medans hon utförde behandlingen och jag kände mig lugn och trygg trots att det gjorde ont runt känsliga mun-området (dock väldigt skicklig på att sticka! På mindre känsliga ställen kände jag knappt sticken) och jag spände mig så jag blev lite yr. Hon lär det ta tid, tog pauser, småpratade och påminde mig att andas ordentligt. Kommer definitivt gå tillbaka!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

GABRIELLA L
Skrev om Purakliniken

Alltid nöjd, alltid behandlad på bästa möjliga sätt, alltid återkommer jag!

Pia L
Skrev om Purakliniken

Ett ställe där det är kunnig och professionell personal som brinner för sitt yrke. Rekommenderas!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Maria E
Skrev om Purakliniken

Jättebra service, kvalité och omhändertagande.

Christina F
Skrev om Purakliniken

Bra bemötande av kunnig personal

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Viktoria S
Skrev om Purakliniken

Botox och fillers Jättebra bemötande och väldigt tryggt och lugnande! Väldigt nöjd med resultatet

Marta P
Skrev om Purakliniken

Jag var på en konsultation. Mycket trevligt bemötande. Men det blev inget behandling för att dom hade inte det som jag var efter.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Kristina F
Skrev om Purakliniken

Mino är super trevlig och otroligt professionell. Jag är super nöjd!

Suna D
Skrev om Purakliniken

Allting var perfekt. Mino var jättetrevlig och proffsig. Jagr så himla nöjd med resultatet. Kommer definitivt fortsätta med Purakliniken. ❤️

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Oskar J
Skrev om Purakliniken

Proffsiga och kunniga och en väldigt trevlig klinik! Rekommenderas varmt!

Julia M
Skrev om Purakliniken

Första gången på Purakliniken och skulle göra botox och kemisk peeling men blev även en konsultation och korrigering av behandling på annan klinik (läppar). Kändes tryggt och som att Mino hade väldigt bra kunskap så kommer hädanefter alltid göra mina behandlingar hos henne / på Purakliniken!

Sofie L
Skrev om Purakliniken

Botox. Underbart bemötande, mjukt och förstående och proffsigt.!

Frida Johanna A
Skrev om Purakliniken

Gjorde igår en tear trough hos bästa Daniel! Sjukt trevlig, proffsig och förtroendeingivande. Rekommenderar starkt

Linn F
Skrev om Purakliniken

Jag fyllde mina läppar hos Mino efter en konsultation över mail, då det är Corona-tider och onödig social interaktion inte rekommenderas. Efter snabba svar och proffsiga förslag gjorde jag behandlingen, men medlet var inte bra för mig. Jag fick genast hjälp med att byta medel och har fått ett superfint bemötande i resan till att tillslut få precis det resultat som jag ville ha. Jag fick alla återbesök och korrigeringar gratis och det var tydligt att det var viktigt för Mino att det skulle bli precis rätt. Jag är så nöjd...

Ari Z
Skrev om Purakliniken

Jag har valt att göra mina skönhetsingrepp hos Pura kliniken i snart två år och kommer aldrig att gå till någon annan klinik. I min ålder har man testat många kliniker med både legitimerad och o-legitimerad personal men jag har aldrig stött på så skickliga, proffsiga, snälla och trevliga behandlare som det finns på Pura! Mino är en stjärna som gärna hjälper till med sina tips och är alltid ärlig! Man kan lita på henne till 100% och jag är så glad att jag hittade Pura! Kliniken rekommenderas varmt, gå inte till någon annan! Ari

Lisa F
Skrev om Purakliniken

Jättenöjd med både bemötande och resultat.

Stefani C
Skrev om Purakliniken

Bästa salongen med bästa bemötandet! Har gjort fillers i läpparna och är mer än nöjd. Mino är noggrann och superduktig, kommer definitivt fortsätta besöka salongen för att göra denna samt alla andra nödvändiga behandlingar i framtiden!

Isabelle B
Skrev om Purakliniken

jag gjorde mina läppar hos pura kliniken. När jag kom dit möttes jag av Mino (ssk) och Daniel (tandläkare, snart även läkare) Jag hade mycket frågor och oro ang risk för komplikationer. Fick ärliga och seriösa välutvecklade svar som gjorde mig lugn. Jag fick fylla i en hälsodeklaration, vilket även det känns seriöst. Jag kände mig bekväm med dom och kunde ställa massor av frågor. Blev erbjuden något att dricka i väntrummet där det även fanns Fika. Gällande förväntningar och resultat så såg dom rätt snabbt vad dom...

Stina P
Skrev om Purakliniken

Så proffsiga och trevliga. Är super nöjd med allt! Rekommenderar helhjärtat!

Linda P
Skrev om Purakliniken

Otroligt profesionella. Det vet vad de gör. Varmt bemötande. Otrolig service. Välkomnande klinik. Det bästa stället. Är så nöjd och tacksam.

Mira J
Skrev om Purakliniken

Jag gjorde läppförstoring med fillers. Min upplevelse var väldigt positiv! Jag fick bra och tydlig information om hur processen skulle gå till och hur jag ska ta hand om mina läppar efteråt. Slutresultatet blev fina och fylligare läppar med en naturlig look. Precis som jag ville ha dem! Tack för en jättetrevlig bemötelse och rimliga priser! Jag återvänder när det är dags för nästa rond!

Zena A
Skrev om Purakliniken

Riktigt bra bemötande, man är verkligen i trygga händer & nöjd med resultatet!

Jennyfer N
Skrev om Purakliniken

Otroligt duktiga och kompetenta som lyssnar på ens önskemål. Har gjort både botox och filler vid 3 olika tillfällen och alltid varit väldigt nöjd med resultatet. Tack Daniel och Mino för fantastisk service och att man alltid känner sig så trygg hos er.

Juana S
Skrev om Purakliniken

En seriös klinik som tar oss ”kunder” på fullaste allvar och lyssnar på våra önskemål. Noggrannheten är på topp och har aldrig varit hos en klinik som är så noggrann med det dom gör. Man känner sig bekväm och i goda händer. Finns massa positiva att säga. Rekommenderar kliniken så mycket!

Elif U
Skrev om Purakliniken

Mino var fantastisk som tog hand om mig! Rekommenderas varmt!

Tove Ö
Skrev om Purakliniken

Injektioner. Avslappnat och välkomnande upplevelse. Lyhörda och tog sig tid att lyssna på mig som kund och vilken effekt jag önskade få. Har varit på ett återbesök som också var bra. Nöjd med resultatet. Tack!

Michael Emil Fredric L

Jag är så otroligt nöjd så jag knappt ens kan sätta ord på det. Jag bara måste få dela med mig av min fantastiska upplevelse hos Mino och Daniel. Till och börja med kan jag berätta att jag alltid har upplevt hela mitt hak och käkparti som alldeles för insjunket och som att det inte har varit tillräckligt framhävt i jämförelse med resten av ansiktet, men jag har inte riktigt vetat hur, eller om det ens skulle gå, att korrigera det. Iallafall åkte jag in med inställningen att jag skulle framhäva och korrigera symetrin i mina...

Nicole M
Skrev om Purakliniken

Jag gjorde en microbotox behandling och jag är jätte nöjd. Resultatet var över mina förväntningar och bemötandet jag fick i kliniken var i högsta klass. Redan bokat in en ny tid.

Lisa A
Skrev om Purakliniken

Otroligt professionella och kunniga. Gick in med tanken att jag skulle göra så mycket som en näskorrigering, tear trough, läppförstoring och haka. Efter en konsultation med både Daniel och Mino kom vi fram till att tear trough inte skulle hjälpa det jag ville få åtgärdat och att vi inte skulle fokusera på att förstora läpparna. Kan nu i efterhand säga att jag är extremt nöjd med resultatet som ser väldigt naturligt ut även om jag ställde mig lite skeptisk till förslaget till en början.

Klara E
Skrev om Purakliniken

Jättefina och naturliga läppar, väldigt duktiga!

Tina M
Skrev om Purakliniken

Gjort både botox, fillers och ansiktsbehandling på kliniken. Botox hos Mino, fillers hos Daniel och jetpeel hos Liza. Så professionellt och trevligt bemötande. Man känner sig väl omhändertagen och alla är SÅ trevliga! Att alla behandlade har medicinsk utbildning är även så viktigt och betryggande! De är verkligen proffs!

Anna D
Skrev om Purakliniken

Gjorde botox för första gången och det blev super bra!

Hanan N
Skrev om Purakliniken

Bra bemötande , de var kunniga sakliga och ärliga. Rekommenderar de gärna.

Therese N

Allt va toppen! Bra välkomnande & kände mig trygg! Nöjd med resultatet

Frida A
Skrev om Purakliniken

Mitt första besök på Pura Kliniken, och första gången jag gjorde botox. Supertrevligt bemötande, professionella och fick mig att känna mig väl omhändertagen! Kommer absolut att gå tillbaka :)

Anna K
Skrev om Purakliniken

Botox, Jättefint och proffesionellt bemötande.

Aleeia K
Skrev om Purakliniken

Gjorde både fillers och botoxbehandling på Pura Kliniken. Känner mig väldigt nöjd och ger en extra stjärna för proffsigt bemötande och den kostnadsfria konsultationen! Dessutom väldigt kunnig och erfaren behandlare med rätt utbildning. Kommer definitivt tillbaka och rekommenderar kliniken starkt. //Aleeia

Annika G
Skrev om Purakliniken

Mino är jätteduktig och proffesionel och hon har öga för det estetiska.

Jenny S
Skrev om Purakliniken

Mino är så bra! I tre år har jag gått till henne och blir lika nöjd varje gång! Alltid naturligt resultat

Shah S
Skrev om Purakliniken

Gjorde läpparna för första gången här. Så proffsigt, man märkte att Mino verkligen vet vad hon gör! Otroligt försiktig och snäll. Jättefin liten salong också, fick sitta och prata om mina förväntningar och hon lade verkligen ner sin tid. Det uppstod en liten komplikation efteråt som hon åtgärdade direkt kostnadsfritt, känner verkligen tillit till henne! 🙌🏽

Shaida F
Skrev om Purakliniken

Superbra bemötande och resultat. Rekommenderas starkt! Varit där två gånger nu och känner mig alltid bekväm.

Madelen G
Skrev om Purakliniken

Botox och filler .Trevligt bemötande professionell och kunnig inom sitt område. Nöjd kund!

Anne-Lee S
Skrev om Purakliniken

Bra och trevligt mottagande. Bra resultat😊

Susanne D
Skrev om Purakliniken

Otrolig bra klinik man blir väl omhändertagen. Ock altid får man komma snabbt när man beställer tid.jag är otroligt nöjd med denna klinik.

Sara H
Skrev om Purakliniken

Skulle fylla läpparna för första gången. Superproffsigt och tryggt bemötande, kände mig lugn och som att jag var i goda händer genom hela processen!

Tatiana E
Skrev om Purakliniken

Alltid mycket trevlig och professionell bemötande ! Mino bryr sig verkligen om sina kunder.

Liza L
Skrev om Purakliniken

Har gjort mina läppar hos Pura Klinik flera gånger, gjort en näskorrigering och botox. Jag har aldrig känt mig så trygg och bekväm på någon annan klinik, kommer aldrig gå någon annan stans. Dom är bäst på alla sätt! <3

Elahe J
Skrev om Purakliniken

Det var trevligt och bemötande besök.

Aleksandra N
Skrev om Purakliniken

Fantastiskt och proffesionellt bemötande! Underbara resultat.

Irja M
Skrev om Purakliniken

Mino är väldigt kunnig och alltid så trevlig, bra priser o snyggt resultat!