Pure Ambition

Pure Ambition

Ring 08-408 337 72 www.pureambition.se

Välkommen till Pure Ambition! Vi är ett professionellt team av frisörer som ser till att tillgodose dina önskemål och förväntningar. Vår ambition är att hitta och rekommendera det unika för dig som kund. Alla våra frisörer är utbildade för att kunna ge dig som kund en så bra och minnesvärd upplevelse som möjligt. Våra tjänster:...

100 omdömen om Pure Ambition

Carl Magnus L
Skrev om Pure Ambition

Tack för en fin frisyr. Bästa frisören Nazanin.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 313 omdömen 4.7 av 313 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Cissi F
Skrev om Pure Ambition

Mycket professionella frisörer som överträffar förväntan vad gäller service, bemötande, och resultat. Mycket kvalitetsmedvetna.

Cajsa R
Skrev om Pure Ambition

Frisör Jessica, fantastisk på att lyssna in mig och mina behov. Fick bra råd och en fin frisyr!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 299 omdömen 4.6 av 299 omdömen

Per N
Skrev om Pure Ambition

Jag har gått hos Anna i hur många år som helst och hon är den utan tvekan bästa frisören jag någonsin haft. Vet hur hon ska klippa, blir aldrig fel, och dessutom är hon så trevlig och omtänksam.

Stefan S
Skrev om Pure Ambition

Jessica klippte mig. Alltid lika trevligt att komma till Jessica och Pure.

Createbymattis
4.9/5 i betyg av 168 omdömen 4.9 av 168 omdömen

Supernöjd med mina ögonbryn efter browlift hos Mattis! Grym på färg och form och alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Yvonne E
Skrev om Pure Ambition

Hög service! Personligt bemötande Flexibla Jag har varit trogen kund i 22 år och har inget att anmärka på. Min frisör Anette är mycket bättre än genomsnittet på att färga håret Humana priser.

Lotta S

Otroligt proffsiga, trevliga och härlig lokal! Alltid lika nöjd 😌 💇🏼‍♀️

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

Katarina D
Skrev om Pure Ambition

Saknar bord framför frisörstolen. Ngt att hänga väskan på och lägga ev tidningar

Siv S
Skrev om Pure Ambition

Klippning hos frisör Erica som jag gått hos i många år. Blir alltid nöjd med resultatet. Jättetrevlig, duktig och lyhörd. Själva lokalen kunde göras lite mysigare - är ganska avskalad.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Daniela G
Skrev om Pure Ambition

Klippning och färg. Lyhörd och kunnig personal.

Christina L
Skrev om Pure Ambition

Jag klippte o gjorde slingor hos Emelie o blev jättenöjd! Proffsiga frisörer och modern o fin salong.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Sofia A
Skrev om Pure Ambition

Klippningen är bra och de tar tid till kunden vilket jag uppskattar. Dock tycker jag att det är för dyrt för att det ska kännas helt värt det.

Åsa B
Skrev om Pure Ambition

Kan verkligen rekommendera Pure. De är fantastiskt duktiga och proffsiga. Jag känner mig som en filmstjärna varje gång jag går därifrån. Naturligt snygg med det där lilla extra. /Åsa

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Anna N
Skrev om Pure Ambition

Jag har varit kund hos Anna & Co sedan 1998. I nuläget är den Emelie som jag går till regelbundet men har förtroende för samtliga. Anna, Anette har klippt mig i många år och Nazanin satte upp mitt hår inför en stor bal i höstas. Jag får alltid positiva kommentarer på min hårfärg, tack för det Emelie.

Sofia B
Skrev om Pure Ambition

Klipp och sling, toppen service, lugn och stressfri miljö med super frisörer! Så skönt att bli omhändertagen!!!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Gabi B
Skrev om Pure Ambition

Jag har varit Jessicas kund i minst 20 år och anser att hon är an fantastisk frisör och klippare. Hon är lyhörd för vad jag önskar men tvekar inte att tala om när jag är ut och cyklar. Pure a är ny för mig men ger ett exklusivt och professionellt intryck.

Eva Å
Skrev om Pure Ambition

Alltid trevligt bemött på min frisersalong! Anna som min frisör heter är alltid Punktlig Trevlig Noggrann i sitt yrkesutövande Lyssnande till synpunkter på utfört arbete Anpassningsbar vad gäller tider Säljer bra produkter Fräsch salong Trevliga medarbetare vilket ger god stämning i salongen Mvh Eva Åstrand

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Kristina A
Skrev om Pure Ambition

Har två utmärkta frisörer på salongen att välja emellan trevlig salong o man känner sig välkommen . Bra läge i stan.

Annika K

Varmt personligt bemötande Proffsigt hantverk

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Frida P
Skrev om Pure Ambition

Klipp och sling av Nazanin. Hur nöjd som helst. Fick precis som jag önskade mig. Hon var noggrann och använde eko-produkter vilket kändes väldigt bra. Väldigt trevlig och fräsch lokal.

Lena W
Skrev om Pure Ambition

Nöjd sedan lång tid men just avbokat p gr a corona

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 589 omdömen 4.6 av 589 omdömen

Natalie W Natalie W
Linda S
Skrev om Pure Ambition

Supernöjd som alltid. Nazanin är helt fantastisk.

Dan S
Skrev om Pure Ambition

Jag har varit kund hos Pure sedan de öppnade. Det kommer jag att fortsätta vara.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen

Sunna S
Skrev om Pure Ambition

Jag har både slingat och klippt mig regelbundet på Pure det senaste året. Har alltid gått därifrån mer än nöjd med både resultatet och bemötandet. Kommer definitivt tillbaka nästa gång, och har absolut inga planer att byta frisör i framtiden. Jag har alltid fått ett litet suck av tidigare frisörer för att mitt hår är så tjockt och svårjobbat, men inte här! Utan det är snarare beundrat vilket känns väldigt bra. Jag känner mig aldrig stressad eller inklämd mellan andra tider när jag är här :) Rekommenderar starkt.

Helena K
Skrev om Pure Ambition

Fantastisk service och trevlig personal! Nazanine stället alltid upp för kundens bästa!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Berit Z
Skrev om Pure Ambition

Sorgligt! Bottenfärg, klippning och toning. Ville ha ljusbrun färg. Resultatet blev nästan svart. Ok att misslyckas, men erbjud då att rätta till det. Dessutom dyrare än konkurrenterna i närområdet.

Kerstin C
Skrev om Pure Ambition

Kunniga, supertrevliga, mån om att kunden ska bli nöjd och ha det bra under besöket!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 271 omdömen 4.8 av 271 omdömen

Marianne N
Skrev om Pure Ambition

Förg och klippning Underbar trevliga människor professionella De gör alltid ett utmärkt jibb sim hah förväntar mig Kommer med bra förslag

Nina H
Skrev om Pure Ambition

Nazanin på Pure Ambition är den bästa frisören jag någonsin haft. Hon har en fantastisk känsla för hår, färg och style. Jag rekommenderar Pure Ambition starkt!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Anna S
Skrev om Pure Ambition

Bra resultat men frisören pratade alldeles för mycket (detta var mitt första besök hos er) och kunde inte känna av att jag helst av allt hade velat njuta av mig tidning i lugn och ro (trots försök att signalera detta). Resultatet med färg och klipp blev däremot bra men var helt slut i huvudet av allt pladdrande efter 2,5 timme :) Går gärna nästa gång till en av era frisörer som inte är lika pratglad :)

Kajsa E
Skrev om Pure Ambition

Färg hår och bryn blev toppen nöjd som alltid. Alltid trevligt stt komma till Pure Ambition fär det är en härlig trevlig stämning,

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Carina H
Skrev om Pure Ambition

Trevlig o kunnig personal som uppdaterar sig, både när det gäller mode o produkter. Blir alltid supernöjd!!!!

Cecilia D
Skrev om Pure Ambition

Alltid professionellt bemötande och fantastiskt duktig personal. Känner mig alltid extremt nöjd och väl omhändertagen efter ett besök!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 470 omdömen 4.9 av 470 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Birgitta D
Skrev om Pure Ambition

Proffsigt som alltid- jag har varit kind i typ tjugo år. Klippning o toning.

Agneta K
Skrev om Pure Ambition

Jag har köpt produkter efter rekommendation av min hårfrisörska som har varit till full belåtenhet. Jag har min favorit hårfrisörska arbetandes på salongen. Henne vill jag inte byta ut.

Sara K

Klipp och färg hos Anna. Alltid lika nöjd

Frida S
Skrev om Pure Ambition

Klippning och slingning. Proffsigt och trevligt bemötande. Flexibel inställning genom anpassning av tider efter mina behov. Det är alltid trevligt att komma till Jessica, jag vet att jag kommer att bli nöjd och kan se upplevelsen som en avslappnande spa-stund.

Erika W
Skrev om Pure Ambition

Jag har varit kund i många år och jag lämnar alltid salongen 100% nöjd! Det är en bit att åka för mig men det är det så värt. Kan inte tänka mig att gå till en annan salong! 🙏🏻❤️😇

Barbro N

Piorgitigigogoogogoohogogoogohohoho

Jane A
Skrev om Pure Ambition

Klipp o färg. Känner min frisör sedan många år och blir alltid nöjd. Däremot har hon inte varit i denna lokal så länge, tycker inte den känns så ombonad. Vill gärna ha en varmare mer omhändertagande känsla i lokalen. Vet inte vad som saknas, det är mer en känsla.

Pernilla J
Skrev om Pure Ambition

Jag har varit kund i över 15 år på Pure, ett betyg bara det. Alltid så proffsiga, uppmärksamma och trendmedvetna . Jag är alltid supernöjd och känner alltid en stor trygghet när jag ska klippa och färga mitt hår .

Elisabeth A

Frisörtjänst - som stamkund till Jessica är jag självklart nöjd

Åsa M
Skrev om Pure Ambition

Jag är kund hos Pure sedan många, många år och vill faktiskt påstå att jag varit 100% nöjd varje gång jag varit där, både vad gäller resultatet (klipp/färg) och bemötandet, inte bara från min egen frisör (Anna <3) utan från alla i hela salongen. Samma sak gäller mina två tonårsdöttrar (18 resp. 20 år ). Jag tycker att Pure är fantastiskt duktiga på att hålla sig uppdaterade på "de senaste trenderna" inom både stil och produkter och att de lyckas kombinera detta jättebra med att samtidigt vara lyhörda för sina kunders önskemål.

Lotta H
Skrev om Pure Ambition

Jag har klippt mig och färgat håret i salongen i många år. ( så länge den existerat) Alltid nöjd.

Karin R
Skrev om Pure Ambition

Emelie är proffsig, vänlig och utmärkt som ser vad man som kund passar i och hennes rekommendationer slår aldrig fel! Tack!

Malin D
Skrev om Pure Ambition

Blev mycket nöjd med slingning och toning av håret! Fick ett fint bemötande 👍🏻

Anna-lena S
Skrev om Pure Ambition

Kund på Pure sedan många år tillbaka. Alltid trevligt bemötande. Alltid supernöjd när jag går därifrån.

Birgitta W
Skrev om Pure Ambition

Jag klippte mig hos Jessica och jag var nöjd med klippningen, liksom vid tidigare tillfällen. Och vi fick en trevlig pratstund som vanligt

Brian F
Skrev om Pure Ambition

Absolutely wonderful staff and great haircuts, I always enjoy going and feel treated with class.

Birgitta S
Skrev om Pure Ambition

Klippning hos Erika. Väldigt väl bemött! Mina förväntningar uppfyllda och jag ska snart boka ny tid.