Alla kategorier Naprapat Skåne Ängelholm PURE/f.d. MH alive CENTER
Rekommenderat företag 2016 - PURE/f.d. MH alive CENTER

PURE/f.d. MH alive CENTER

Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm — Visa karta

Välkommen till PURE, ett varumärke skapat av Magnus Häggbom, legitimerad naprapat, Exercise Coach och livsstilsexpert. Magnus är verksam i Ängelholm och skapade det övergripande varumärket PURE för att samla sina företag under samma tak. PURE står för renhet, trovärdighet, enkelhet och helhet. Genom PURE vill Magnus hjälpa människor att må bra och alla företag som är samlade under varumärket strävar efter att just hjälpa människor på olika sätt. Företagets vision är att du som kund ska få precis det du behöver för att må så bra som det bara går. PURE kan erbjuda dig tjänster såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, reflex terapi, fotvård, lifestyle coaching och hälsoundersökningar av olika slag. Dessutom erbjuder de företagshälsa till företag som har förstått vikten av att satsa på sin viktigaste resurs - personalen. Varmt välkommen.

Läs vad 36 kunder tycker om PURE/f.d. MH alive CENTER

• Catharina N
    Catharina N skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Jag kom för att få ett skonsamt träningprogram efter en nackskada, men hamnade på sjukhus akut efter ett träningpass där jag skulle bära tungt och jobba jättemycket med händerna i golvet. Inte alls bra.
    2016-12-04 Magnus H svarar Catharina N
    Hej Catharina.
    Enligt mina uppgifter var du hos oss 2013. Kan det stämma? Vore tacksam om du ville höra av dig till mig i detta ärende då det hörs allvarligt och jag gärna vill veta mer om vad som hände. Du kan ringa oss på 0431 828 75. Tacksam för din återkoppling. /Magnus
  • Anna-carin M
    Anna-carin M skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Känner inte till företaget och förstår inte varför jag får denna fråga.
    2016-12-04 Magnus H svarar Anna-carin M
    Hej Anna-Carin.
    VI träffades i Båstad på Drivan där jag jobbade som Naprapat hos företaget Fysiotest. Därför fick du detta utskick. Förstår att du inte kopplar ihop namnen. Med vänliga hälsningar - Magnus
  • Anne S
    Anne S skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Ett kanon ställe som är verkligt både service minded och skickliga. Skönt med folk som vet vad de sysslar med och ställer upp och tar emot mina elitorienterande ungdomar oftast kort varsel 😊
  • Per-Åke B
    Per-Åke B skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Jag har alltid blivit bemött på bästa vis. Det finns ett genuint intresse för att göra patienten så bra som möjligt, snarast möjligt. Det finns även ett intresse för att jobba långsiktigt med att förebygga problem så de inte återkommer. Full fokus!
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Känns att man är i trygga händer. Han ger en bra vägledning hur man Jan hjälpa sig själv.
  • Susanne M
    Susanne M skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Engagerad , mycket positiv upplevelse
  • Hanna W
    Hanna W skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Jag är otroligt nöjd. Bemötande har varit toppen från början till slut, mina frågor har och krämpor har tagits på allvar vilket lett till att jag kunnat få rätt hjälp av Magnus som är otroligt proffsig och duktig.
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Trevligt. Lätt att få tid. Bra bemötande.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Mycket kunniga o vänligt bemötande.
  • Dan W
    Dan W skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Bra och trevlig personal. Lugn och skön miljö. Kan rekommenderas.
  • Katarina W
    Katarina W skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Jag fick hjälp med de akuta ryggproblem som jag hade. Och även hjälp med över 30 års sjukdom, vad det kan bero på. Levnadssätt, kost mm. Jag äter nu olika preparat som jag köpte, men måste göra ett uppehåll pga multipla dubbelslag på hjärtat. Det brukar reagera så på hälsoprodukter och vitaminer, så jag får vara försiktig. Jag ska beställa ny tid hos Magnus för fortsatt behandling och råd på olika gymparörelser jag kan göra.
  • Carola H
    Carola H skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Det gör mycket ont men mina smärtor har minskat till livet jag vill leva
  • Karin O
    Karin O skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Hej!! Jag heter Katrin.
    Jag har fått trevligt bemötande och Magnus som jag går hos har jag fullt förtroende för. Han är mkt bra och proffesionell i sitt bemötande.
    Katrin
  • Lars J
    Lars J skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Jättebra, snabb återkoppling, min rygg är bra.
  • Eva L
    Eva L skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Alltid trevlig personal och fint bemötande tycker jag!
    Jag har enbart positiv kritik att lämna!
  • Susanne G
    Susanne G skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Jag blev mycket väl mottagen på PURE. Mycket kompetent personal, fina maskiner och fräscha lokaler med fina omklädningsrum och dusch.
  • Lena S
    Lena S skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Mycket proffsigt bemötande !
    Besvärlig trygg som jag fick goda råd att hantera.
  • Alex J
    Alex J skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Trevlig och kunnig personal som verkligen bryr sig!
  • Carl A
    Carl A skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Behandling till full belåtenhet. Rekommenderar Magnus till vänner och bekanta.
  • Oskar M
    Oskar M skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Toppen. Magnus & co. bjuder alltid på toppenservice och är väldigt tiilmötesgående gällande att hitta tider som passar.
  • Robin O
    Robin O skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Magnus gör ett strålande jobb i att lokalisera just min problematik och ge vägledning för att jag ska kunna nå dit jag vill. När jag inte kan klarar att hitta dit på egen hand så är Magnus en stöttepelare jag inte hade klarat att vara utan!
  • Maria R
    Maria R skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Bra service och kunnig Magnus!
  • Katarina F
    Katarina F skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Sökte för ryggproblem. Besökte MH några gånger men upplevde att jag fick olika besked och behandling varje gång. Fick intrycket att MH inte hade någon klar idé om hur han skulle behandla mig, mycket prat men lite behandling. Med tanke på priset jag betalade tyckte jag att jag fick för lite för pengarna.
    2016-08-25 Magnus H svarar Katarina F
    Hej Katarina. Tack för din feedback. Roligt att man får kontakt med någon som inte har fått den hjälp hen hade önskat. Det är då man kan lära sig något. Jag minns att jag inte själv blev helt klar över vad ditt grundproblem egentligen var efter de två gångerna vi sågs. Du svarade inte som förväntat helt enkelt. Kan finnas flera orsaker till det.
    Om du vill så träffar jag dig gärna igen, kostnadsfritt så klart, och diskuterar din situation. Min ambition är alltid att hjälpa kunden så bra det går.
    Om du inte vill ha kontakt så hoppas jag det har blivit bättre eller du har fått bättre hjälp någon annanstans.

Magnus
  • Malin H
    Malin H skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Alltid blivit proffsigt och väl bemött av Magnus Häggbom. Han har alltid ställt upp när min rygg har pajat, nerverna kommit i kläm och jag fått svårt med andningen/illamående. Jag gillar att man snabbt får hjälp eftersom man blir så dålig och handikappad när ryggen krånglar (man kan helt enkelt inte fungera om man inte får hjälp snabbt). Sen gillar jag PURES helhetstänk och filosofi när det gäller kroppen. Allt påverkar vartannat och behöver leva i symbios för att det ska fungera. Body/ Mind/ Soul.
  • Lars B
    Lars B skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Mycket nöjd med att ha blivit korrekt behandlad på alla sätt o vis
  • Lars-göran J
    Lars-göran J skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Fick bra hjälp av Magnus. Synd jag inte fick kontakt med honom i ett tidigare skede.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Trevlig personal. Bra service. Ringer alltid upp vid missat samtal. Måna om att kunder mår bra och får tider snabbt
  • Magnus B
    Magnus B skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Besöken hos Magnus har hjälpt mig mycket i min svåra situation. Får alltid ett mycket bra bemötande vilket gör att jag känner mig viktig som patient.
  • Jimmy G
    Jimmy G skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Mkt bra service och kunnig/proffsig personal
  • Roland K
    Roland K skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Har fått hjälp med en krånglande armbåge. Lite varierande tjänster men altid med ett bra bemötande. Stort förtroende för företaget och dess anställda
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Efter en stor bukoperation med lång sjukhusvistelse och sjukskrivningsperiod kontaktade jag MH Alive. Med hjälp av coachning och mycket enkla och effektiva övningar har jag hittat styrka igen! Mycket nöjd!
  • Mattias P
    Mattias P skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Jag kan rekommendera mh Alive
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Kunniga och väldigt serviceminded
  • Max N
    Max N skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Jag har blivit bemöt på ett väldigt bra sätt.
    Dessutom tränar jag mycket och dom har hjälpt mig utvecklas både som människa och kropp
  • Per- Olof N
    Per- Olof N skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Mycket positivt bemötande och upplevelse.
    Har stärkt min kropp, magmuskler, och fått bättre balans.
    Fantastiska ledare, och kunniga.
  • Mariam A
    Mariam A skrev om PURE/f.d. MH alive CENTER
    Bra, trevligt, utmanande ;) Alla är erfarna och man känner sig väl omhändertagen när man är där :)

Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm