Purger Service

Purger Service

Ring 031-45 70 07 www.purgerservice.nu
3.4

Purger Service i Göteborg är ett städföretag som gör vårt yttersta för att möta den specifika kundens behov och därefter etablera en långsiktig kundrelation. Med ett brett spann av städtjänster så som flyttstädning, storstädning, golvvård, fönsterputs, kontorsstädning och byggstädning. Personalen håller en hög kontinuerlig kvalitet...

11 omdömen om Purger Service

Marija A
Skrev om Purger Service

Mycket bra och trevlig personal. Sällskaplig och noggrann. Särskilt beröm till vår städare. Hon är så härlig, snygg och punktlig. Kudos Purger. Vi kommer att fortsätta att samarbeta länge!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Silvio H
Skrev om Purger Service

Mycket oseriös företag som har svart arbetskraft.

Chiara P
Skrev om Purger Service

Oseriös firma. Städar dåligt och inte lättillgänglig. Rekommenderas inte varken till privatstäd eller till städ av bostadsrättsförening.

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Shirin P
Skrev om Purger Service

Otroligt missnöjd! Beställde inför visning men fick städa en hel del själva efteråt! Skräp, damm och fläckar kvar! Skickade bilder till ansvarig person. Som ersättning fick vi 1 timme gratis och ska betala för 8 timmar! De tycker det var smulor från barnens mackor som förstörde städningen! Så irriterande att ifrågasätta mitt omdöme att inte kan skilja mellan damm, fläck och smula från macka!!! Förstår för f.. inte hur kan man städa så uselt på 9 timmar!!! 😡😡😡

Nina M
Skrev om Purger Service

Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Amanda S
Skrev om Purger Service

Jag är jättenöjd med Purger. Jag har en jättetrevlig städerska som alltid gör det jättefint och kommer som planerat.

Viktoria K
Skrev om Purger Service

Vi har köpt städtjänster av Purger Service i många år, och det har alltid fungerat väldigt bra. Städningen utförs jättebra, och personalen är punktlig och trevlig. Det känns skönt att slippa lägga energi på städningen, vi vet att Purger tar väl hand om oss.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Marie-louise T
Skrev om Purger Service

Mycket bra bemötande vid kontakt och snabb återkoppling om vi klagat på något. Första gången blev arbetet mycket noga utfört. Vi har behövt påpeka vissa brister i utförande av arbetet de två senaste gångerna

Ingrid E
Skrev om Purger Service

Bemötandet har hela tiden varit gott och efter den första tiden då det var saker som hakade fick vi byta städlag. Sedan dess har det fungerat mycket bra. Nu har vi ny städperson igen sedan en månad men hon är mycket duktig och städar till belåtenhet.

Mirjana A
Skrev om Purger Service

Snabba svar från entreprenörer med tydliga besked om tjänster, tider, priser och med god service anda. Blev imponerad av serviceandan och valde en av dessa.

Martin N
Skrev om Purger Service

Purger städade min nya lägenhet när jag just hade flyttat in eftersom förra ägaren varit otroligt dålig på städning. Purger klarade inte enkla instruktioner via telefon som "enbart köket" trots anslag på plats i lägenheten. Jag anade oråd i förväg och tejpade alla skåp, dörrar och garderober: De hade varit inne i ALLA garderober och skåp, i ALLA rum. Köket var dock helt okej städat, det måste jag ju ge dem. Ledsen Purger, er kommer jag aldrig att använda igen.