Pusku Pusku

Pusku Pusku

• BadgeEightYears
1 034
4.5

Välkommen till Pusku Pusku! Här hittar du ett innovativt företag som sedan 2008 säljer bekväma och snygga sittsäckar. Hos oss kan du välja bland unika designprodukter med hög kvalitet, allt för att du ska kunna sitta ner bekvämt och njuta av en stund av glädje. Hos oss hittar du sittsäckar, saccosäckar, sittpuffar, sittkuddar,...

1034 omdömen om Pusku Pusku

Sedan starten hos Reco 2017

Anki F
Skrev om Pusku Pusku

Företaget var mycket serviceinriktat och levererade varan enligt mina speciella önskemål. Leveransen gick smidigt och varan uppfyllde mottagarens önskemål tillfullo. Kan utan tvekan rekommendera detta företag.

Karin J

Snabb leverans. Rekommenderas.

Maria E
Skrev om Pusku Pusku

Beställningen gick smidigt och vi är nöjda med produkten.

Ismini M
Skrev om Pusku Pusku

Fina och sköna sittsäckar! Fin färg också exakt som på bilden. De passar perfekt till barnens lekrum.

Emma S
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans. Varan var precis som på bilden, fin och skön att sitta i. Omtyckta av både vuxna och barn.

Åsa H
Skrev om Pusku Pusku

Puffen är perfekt när barnen blir större och soffan för liten. Supernöjd!

Sezen E
Skrev om Pusku Pusku

Bekväm, praktisk och bra kvalitet.

Erik W
Skrev om Pusku Pusku

Bra och snabb beställningsfunktion. Snabb leverans. Men när jag fått bekräftat hemleverans utan kvittens blir man ju lite förvånad när jag får hämta ut paketet på ett utlämningsställe.

Ann-Christin S
Skrev om Pusku Pusku

Bra, snabb leverans, bra produkt.

Younis K
Skrev om Pusku Pusku

Mjuk, snygg. Perfekt att en del av fyllningen kom separat, så kan man välja om man vill lägga till den och i så fall hur mycket.

Petter S
Skrev om Pusku Pusku

Trevlig och bra kundtjänst via chatt. Snabb med att skicka ut tygprover. Något långsammare leverans efter beställning. Annars jätte bra.

Linda J
Skrev om Pusku Pusku

Snygga fåtöljer som är lika sköna som det såg ut som på bilderna! Underbara!!

Peter R
Skrev om Pusku Pusku

Snabbare än blixten! Produkt som beskriven.

Juana A
Skrev om Pusku Pusku

Det är jättebra köpa enkel och beställning kommer i god tid, och saker är mycket bra kvalitet

First-Name L
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans. En av varorna blev fel och returhanteringen var enkel och pengarna kom snabbt i retur.

Marie T
Skrev om Pusku Pusku

Jag är nöjd över mitt köp och snabb leverans. Bra då priset var nedsatt vilket gav mig möjlighet att handla en sittsäck. En mycket fin och prisvärd produkt

Solveig H

Snabb leverans Barnbarnet mycke nöjd

Maria G
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans, smidigt att hämta i butik

Michael H
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans. Produkten svarade väl upp till mina förväntningar. Har handlat från Pusku Pusku innan och kan varmt rekommendera dem. Köpte ett Moln 135 med Manchester tyg.

Pia A
Skrev om Pusku Pusku

Väldigt fin sittkudde. Enkelt att beställa.

Hanna H
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans. Köpte 2st razz Madu sittsäckar, och bilderna stämmer bra med verkligheten.

Stephanie H
Skrev om Pusku Pusku

Jag är jättenöjd med min Moln L sittsäck! Allt kring leveransen fungerade också väldigt bra.

Liselott L
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans och bra produkter.

Kirstine E
Skrev om Pusku Pusku

Enkelt och smidigt att beställa. Bra produkter till bra priser och Effektiv leverans.. vi är mycket nöjda och kommer handla igen. Stooort tack

Gisela F
Skrev om Pusku Pusku

Jättebra 😀lätt att beställa och leveransen kom på ett par dagar. Tack

The A
Skrev om Pusku Pusku

Älskar min Moln M med matchande fotpall och kudde! Jag är helt klart över förväntan nöjd! Enda nackdelen är att jag aldrig vill kliva ur den :) /Marie

John-vilhelm L
Skrev om Pusku Pusku

Bra pris och supersnabb leverans.

Emelie D
Skrev om Pusku Pusku

Enkelt, smidigt och bra varor. Helnöjd med köp, leverans och vara.

Jan S
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans – kom på två dagar

Lisa B
Skrev om Pusku Pusku

Grå sittpuff som jag använder till fotpall. Fungerar perfekt. Skönt att den är lite formbar, ger en skön känsla till trötta ben. Lätt och praktisk att flytta.

Hanna S
Skrev om Pusku Pusku

Underbar saccosäck! Min son sover i den på nätterna. Så skön är den!

Rose-Marie L
Skrev om Pusku Pusku

Fin sittpuff ON 60 som mptsvarade förväntni garna. Mjuk manchester är ett bra val. Även hunden var nöjd!

Niels J
Skrev om Pusku Pusku

Otroligt skön att sitta i, flexibel, prisvärd. Ser inbjudande ut som möbel. Har fått mig att tänka om och nytt vad gäller inredning i mitt vardagsrum.

Maria L
Skrev om Pusku Pusku

Enkelt och smidigt.Jag kommer säkert att beställa nåt igen

Johanna H
Skrev om Pusku Pusku

Känns som en kvalitetsprodukt, mycket nöjd med varan, kontakt med företaget och leveransen.

Johanna J
Skrev om Pusku Pusku

Smidig beställning och leverans!

Jenny N
Skrev om Pusku Pusku

Fantastiskt fin och populär i huset! Jag är så glad att vi la lite mer pengar istället för att köpa en billig (men ful) sackosäck på Jysk!

Julia E
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans och rätt vara. Lätt att beställa

Max D
Skrev om Pusku Pusku

Båda barnen är supernöjda med sina sittpuffar

Therese D
Skrev om Pusku Pusku

Mycket sköna sittpuffar! Lite problem med leverenasen då en av de 5 beställda kuddarna inte kom med i första leverenasen. Men väl på plats är de uppskattade - både snygga och sköna att sitta i.

Elisabeth F
Skrev om Pusku Pusku

Köpte en saccosäck,nöjd med den o snabb hantering,allt bra

Anna T
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans och prisvärt. Mejlade en fråga och fick svar direkt.

Lisa N
Skrev om Pusku Pusku

Jättebra service och snabb leverans

Carina B
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans hem till dörr utan bekymmer. Mycket nöjd med produkten som var en " sackosäck" i manchester.

Irene S
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans av produkt som motsvarar förväntningarna

Karin R
Skrev om Pusku Pusku

Fin kvalitet och väldigt snabb leverans!

Marie H
Skrev om Pusku Pusku

Hej et var en fantastiskt fin service på alla nivåer! Supersnabbt svar när jag ringde o mejlade dem. Väldigt trevliga! De ordande så att julklappen kom fram i tid till mitt barnbarn Leon. Jag rekommenderar varmt att handla hos dem! Med vänliga hälsningar, Marie Hemdal Thryselius

Ann-Louise S
Skrev om Pusku Pusku

Mycket nöjd med leveransen och varan.

Marie B
Skrev om Pusku Pusku

Snabb leverans och mycket bra service👍

Anna H
Skrev om Pusku Pusku

Lätt att beställa. Bra beskrivningar. Smidig leverans. Puffen är fin och bekväm!