Alla kategorier Kök Stockholms län Upplands Väsby Puustelli Infracity

Puustelli Infracity

Stockholmsvägen 35, 194 54 Upplands väsby — Visa karta

Puustelli är det mest köpta och högst uppskattade köksmärket i Finland sedan över 30 år tillbaka och fungerar som vägvisare inom branschen och välkänt för produkter och service av hög kvalitet.

Varje Puustellikök är ett precisionsarbete och tillverkas i egen fabrik med högklassiga material och oslagbara tekniska lösningar, vi skapar kök att glädjas åt i många år framöver och varje kök är designat precis efter varje kunds önskemål och förutsättningar.

Ett miljövänligt kök är också plånboksvänligt! Välj Puustellikök och du får rätt val och placering av vitvaror och belysning vilket sparar energi, miljö och pengar.

Med Puustellis unika servicekoncept ”All Inclusive” tar vi hand om allt från måttansvar och design till montering av ert nya kök och även övrig renovering av ert hus eller lägenhet. Ni väljer själv vilka moment ni vill ha hjälp med, sedan tar er kontakt hos oss och våra samarbetspartners hand om resten.

Vi hjälper även till med finansiering och önskar ni renovera ert hus eller lägenhet så lägger vi in även det i finansieringen. Betala avgiftsfritt vid leverans eller lägg upp det på avbetalning, ni väljer själv.

Puustelli bygger redan nu framtidens kök så varför inte kontakta oss idag?

Välkommen till Puustelli Kök Bredden!
(före detta Puustelli Kök Infra City)
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 5 kunder tycker om Puustelli Infracity

• Maria N
    Maria N skrev om Puustelli Infracity
    Hade många bra idéer och lösningar när vi skulle byta ut vårt kök. Snabba och enkla att ha att göra med och närvarande hela processen igenom. Tog dessutom helhetsansvar för projektledningen och såg till att såväl material som montörer och andra underleverantörer fanns på rätt plats vid rätt tidpunkt. Enda minuset gällde rejält saltade fakturor från den byggare Puustelli samarbetar med och dennes underleverantörer. Fast pris och noggrann läsning av vad entreprenadarvodet egentligen omfattar rekommenderas. Läs mer
    2018-04-12 Claes J svarar Maria N
    Hej Maria. Tack för din feedback, den är enormt värdefull i vår strävan att hålla högsta kvalitet och service. Är det några funderingar om fakturorna avseende renoveringen är det bra om du kontaktar din säljare för att gå igenom fakturorna om det är något som inte stämmer. VVS- och El-arbeten är i princip alltid löpande eftersom det är svårt att veta exakt hur det ser ut bakom väggarna innan man sätter igång med renoveringen. Rörligt pris kan även gälla vissa andra arbeten, exempelvis förarbeten för golv och ventilation om man innan renoveringen inte kunnat göra en helt säker bedömning. Det ska framgå i offerten eller meddelas av säljaren vilka kostnader som är löpande och tillkommer utöver köksmontaget, köksmontaget är alltid fast pris. Vi försöker lämna så mycket som möjligt på fast pris men vissa delar är svårt att bedöma innan man börja riva.
    Mvh Claes, Puustelli Infra City.
  • Anne-sofie F
    Anne-sofie F skrev om Puustelli Infracity
    Vi fick fantastisk hjälp av Lenita att designa vår nya kök. Hon kom med förslag på hur vi kunde riva en vägg och flytta en dörr för att få till ett öppet och socialt kök och hon var lyhörd för våra önskemål och hittade precis de lösningar vi behövde och ville ha.

Företaget som monterade köket var även projektledare för ombyggnationen och renoveringen av i stort sett hela vår nedervåning. De var otroligt proffsiga och tillmötesgående och fixade allt vi bad om.

Vi är otroligt nöjda med resultatet och älskar vårt kök. Vi har fått så mycket positiv respons av släkt och vänner för både utformning och prestanda. Läs mer
    2018-04-12 Claes J svarar Anne-sofie F
    Hej Anne-Sofie och tack för feedbacken, stort lycka till med ert nya fina kök.
  • Göran F
    Göran F skrev om Puustelli Infracity
    Mycket proffsigt och bra möte med mycket kunnig säljare.
    Ritning och mått gjordes snabbt och enkelt. Leverans enligt tidplan.
    Den enda stora anmärkningen jag har är att betalning skulle göras innan allt var klart. Man skyller på att betalning ska ske 30 dagar efter leverans av köket.
    Så nu idag 11 april sitter jag med ett olöst problem utan någon som helst möjlighet att pressa. Felet påpekades 23 februari skriftligen vid besiktning. De 2 övriga korrigeringarna kommer att lösas. Så sent som idag ska Service inte gett något besked om återstående fel.
    Synd att ett fel inte kan prioriteras bättre.
    För övrigt så levererades ett mycket snyggt kök. Läs mer
    2018-04-12 Claes J svarar Göran F
    Hej Göran. Stort tack för din feedback, den är mycket värdefull i vår strävan att hålla högsta service och kvalitet hela vägen. Jag ska omgående titta igenom vad som hänt och ber säljaren/service snarast kontakta dig i ärendet.
  • Maria N
    Maria N skrev om Puustelli Infracity
    Puustelli i Upplands Väsby var otroligt lyhörda för våra önskemål. Vi fick förmånen att ha kontakt med säljaren Lenita, som guidade oss genom hela processen att byta ut allt i vårt kök. Fantastiskt tillmötesgående och service minded. Ett otroligt tålamod! Vi som kunder kände oss trygga och hon fanns alltid till hands...för man har många funderingar och frågor. Köksmontören var superduktig. Man stöter alltid på saker när man renoverar, och så även vi, då vi har ett trähus. Men allt gick att lösa!! Det är service och finsk SISU :) Vi kan varmt rekommendera Puustelli i Upplands Väsby!! Läs mer
    2018-04-12 Claes J svarar Maria N
    Hej. Mycket trevligt att höra att ni är nöjda med ert nya kök.
  • Ann-mari B
    Ann-mari B skrev om Puustelli Infracity
    Mycket bra bemötande från alla, både försäljare och hantverkaren som gjorde jobbet Läs mer
    2018-04-09 Claes J svarar Ann-mari B
    Hej! Vi tackar för de varma orden och önskar dig lycka till med ditt nya kök.
    mvh Claes Puustelli Infra City

Stockholmsvägen 35, 194 54 Upplands väsby