Puustelli Kök och Bad Bredden

Puustelli Kök och Bad Bredden

www.puustelli.se

Puustelli är det mest köpta och högst uppskattade köksmärket i Finland sedan över 30 år tillbaka och fungerar som vägvisare inom branschen och välkänt för produkter och service av hög kvalitet. Varje Puustellikök är ett precisionsarbete och tillverkas i egen fabrik med högklassiga material och oslagbara tekniska lösningar,...

18 omdömen om Puustelli Kök och Bad Bredden

Sedan starten hos Reco 2018

Agneta C
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Allt sköttes exemplariskt av projektledaren. Vi i köpte ett kök. Det var en total renovering där allt revs ut. Jag gick den nyans av grönt jag ville ha, ett specialbyggt skåp (130 cm högt, 27-28 cm djupt) som passar utmärkt till alla bakingredienser och pasta. Det är utmärkt överblick i skåpet. Det var värt pengarna även om det inte var jättebilligt.

Tack Agneta för fina ord. Mvh/ Puustelli Bredden

Najwa A
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Fantastisk bemötande, trevlig & vänlig Jag ville renovera mitt kök och badrum och ville ha hjälp i princip med allt och jag var inte besviken på nåt , började med mätningen och slutade med slut städning, fick hjälp med att välja material vilket var hög klass man gjorde i princip allt och dessutom håll tiden . Så tacksam för allt och särskilt tack till Margareta Olsson som var outstanding superb .

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Tack Najwa. Du är alltid välkommen i fal du behöver hjälp med inredning. Mvh/ Margareta Puustelli Bredden

Hans Mikael P
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Har ett par år gammalt Puustelli kök och fick problem med en dämpningsdetalj. Kontaktade Margareta som löste problemet på ett föredömligt vis. Väldigt proffsigt skött!

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Tack Mikael för fina ord och du är alltid välkommen till oss.

Roger Gottfrid Valdemar W
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Har ett par år gammalt Puustelli kök och fick problem med en stängningsdetalj. Eftersom jag var i Bredden passade jag på att gå in i butiken för att höra hur jag skulle lösa mitt problem. Tjejerna som jobbade förstod genast vad problemet var och det löstes på någon minut. Professionellt och trevligt bemötande.

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Tack Roger för fina ord och du är alltid välkommen till oss i Bredden oavsett hur många år köket har på nacken - vi står till hjälpen.

TOMAS O
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Köpte min drömkök och är jätte nöjd med hela All-Inclusive konceptet. Personalen är jätte trevlig, hjälpsamma och snabbt kommer med goda råd. Man betalar för det som man får - värd varje krona.

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Tack Tomas för fina ord. Ni är alltid välkomna . Vi står till hjälpen.

Alf H
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Vänligt bemötande och bra tips och råd.

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Alf, skönt att höra att du fått bra hjälp på vägen. Lycka till med ert nya kök. Med vänlig hälsning Claes Puustelli Bredden i Upplands Väsby

Mikael S
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Vi valde ett helhetskonsept och är enormt nöjda

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej! Vi tackar för förtroendet att få leverera till er och kul att höra att ni är nöjda! mvh Claes, Puustelli Kök Bredden Upplands Väsby

Tiina S
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

jag köpte en bänkskiva till köket, blev väldigt bra bemött, Tea kom hem och mätte 2 gånger, leveranstiden höll, vi gjorde själva monteringen, fin resultat.

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Tiina, trevligt att höra att ni är nöjd med bänkskivan och att allt gick som det skulle. mvh Claes, Puustelli Kök Bredden Upplands Väsby

Katarina H
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Vi köpte ett nytt kök inklusive rivning av det gamla, montering och en del ombyggnadsarbete (förlängning av vägg). Vi var mycket nöjda med bemötandet (Johanna) och även med byggföretaget som Puustelli samarbetar med. Puustellis helhetskoncept fungerade enligt vår förväntan, och de få småfel som uppstod löstes snabbt och smidigt. Supernöjda med slutresultatet också!

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Katarina! Trevligt att höra att ni är nöjda med köket och med Puustellis All-inclusive koncept, er feedback ska framföras till Johanna :-) Hälsningar Claes Puustelli Bredden Upplands Väsby

Petra H
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Noggranna, kunniga och trevliga. Bra service!

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Petra och tack för din positiva feedback! Mvh Claes Puustelli Bredden Upplands Väsby (fd Infra City)

Göran B
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Köpte kök Trevligt bemötande Förväntningarna var att få idéer till nytt kök och engagerad "säljare ". Det fick vi . Helhetslösning med att mäta upp köket och samarbete med diverse hantverkare gillade vi

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Göran och tack för din positiva feedback! Lycka till med Ert nya kök och skulle det dyka upp något problem är det bara att höra av sig till oss. Mvh Claes Puustelli Bredden Upplands Väsby

Lars F
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

I jakten på ett nytt kök hade besökt olika firmor. Vårt val blev sjlälvklart Vi fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande av Puustelli Infracity där vi valde vårt nya kök. Det valet har vi sannerligen inte ångrat. Hela processen från plan och ritning till färdigt kök gick helt smärtfritt. Hade vi vetat att det skulle gå så här bra hade vi bytt och gjort om vårt kök för länge sedan. Puustelli infracity är riktiga proffs! De rekommenderad varmt.

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Lars! Vi tackar för de varma orden och kul att höra att allt flutit på som det ska! Om det skulle dyka upp någonting är det bara att höra av sig! mvh Claes Puustelli Infra City

Kristina D
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Vi köpte en helhetslösning, allt från planering till färdigställande. Vänlig och kunnig personal på Puusetlli! Nöjd med allt.

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Kristina. Kul att höra att allt har fungerat som det ska och att ni är nöjda med Ert nya kök. Mvh Claes Puustelli Bredden Upplands Väsby (fd Infra City)

Maria N
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Hade många bra idéer och lösningar när vi skulle byta ut vårt kök. Snabba och enkla att ha att göra med och närvarande hela processen igenom. Tog dessutom helhetsansvar för projektledningen och såg till att såväl material som montörer och andra underleverantörer fanns på rätt plats vid rätt tidpunkt. Enda minuset gällde rejält saltade fakturor från den byggare Puustelli samarbetar med och dennes underleverantörer. Fast pris och noggrann läsning av vad entreprenadarvodet egentligen omfattar rekommenderas.

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Maria. Tack för din feedback, den är enormt värdefull i vår strävan att hålla högsta kvalitet och service. Är det några funderingar om fakturorna avseende renoveringen är det bra om du kontaktar din säljare för att gå igenom fakturorna om det är något som inte stämmer. VVS- och El-arbeten är i princip alltid löpande eftersom det är svårt att veta exakt hur det ser ut bakom väggarna innan man sätter igång med renoveringen. Rörligt pris kan även gälla vissa andra arbeten, exempelvis förarbeten för golv och ventilation...

Anne-sofie F
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Vi fick fantastisk hjälp av Lenita att designa vår nya kök. Hon kom med förslag på hur vi kunde riva en vägg och flytta en dörr för att få till ett öppet och socialt kök och hon var lyhörd för våra önskemål och hittade precis de lösningar vi behövde och ville ha. Företaget som monterade köket var även projektledare för ombyggnationen och renoveringen av i stort sett hela vår nedervåning. De var otroligt proffsiga och tillmötesgående och fixade allt vi bad om. Vi är otroligt nöjda med resultatet och älskar vårt kök....

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Anne-Sofie och tack för feedbacken, stort lycka till med ert nya fina kök. Mvh Claes, Puustelli Infra City

Göran F
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Mycket proffsigt och bra möte med mycket kunnig säljare. Ritning och mått gjordes snabbt och enkelt. Leverans enligt tidplan. Den enda stora anmärkningen jag har är att betalning skulle göras innan allt var klart. Man skyller på att betalning ska ske 30 dagar efter leverans av köket. Så nu idag 11 april sitter jag med ett olöst problem utan någon som helst möjlighet att pressa. Felet påpekades 23 februari skriftligen vid besiktning. De 2 övriga korrigeringarna kommer att lösas. Så sent som idag ska Service inte gett...

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej Göran. Stort tack för din feedback, den är mycket värdefull i vår strävan att hålla högsta service och kvalitet hela vägen. Jag ska omgående titta igenom vad som hänt och ber säljaren/service snarast kontakta dig i ärendet. Mvh Claes, Puustelli Infra City

Maria N
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Puustelli i Upplands Väsby var otroligt lyhörda för våra önskemål. Vi fick förmånen att ha kontakt med säljaren Lenita, som guidade oss genom hela processen att byta ut allt i vårt kök. Fantastiskt tillmötesgående och service minded. Ett otroligt tålamod! Vi som kunder kände oss trygga och hon fanns alltid till hands...för man har många funderingar och frågor. Köksmontören var superduktig. Man stöter alltid på saker när man renoverar, och så även vi, då vi har ett trähus. Men allt gick att lösa!! Det är service och finsk SISU :) Vi kan varmt rekommendera Puustelli i Upplands Väsby!!

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej. Mycket trevligt att höra att ni är nöjda med ert nya kök. Mvh Claes, Puustelli Infra City

Ann-mari B
Skrev om Puustelli Kök och Bad Bredden

Mycket bra bemötande från alla, både försäljare och hantverkaren som gjorde jobbet

Svar från Puustelli Kök och Bad Bredden

Hej! Vi tackar för de varma orden och önskar dig lycka till med ditt nya kök. mvh Claes Puustelli Infra City