feedback company

Älggatan 36, LIMHAMN

Läs mer om Hemtjänst Område 2

X

X tycker:

"Ja från alla mina bekanta och mig själva som bor vid älggatan, Rabygatan, Östra ansgariegatan mm så säger många med mig att det bara blivit sämre och ... "

Helsingborgs Kommun, Annegården Hemservice

Byalagsgatan 33, HELSINGBORG

Läs mer om Helsingborgs Kommun, Annegården Hemservice

Yvonne M

Yvonne M tycker:

"Ringer inte tillbaka när man lämnar sitt telefonnummer. "

Lunds Kommun, Linelyckan Äldreboende

Hjalmar Gullbergs Väg 1D, LUND

Läs mer om Lunds Kommun, Linelyckan Äldreboende

Elisabeth A

Elisabeth A tycker:

"Nattpersonalen har ett väldigt tråkigt bemötande mot de boende. Går in och väcker min anhörig tre gånger varje natt. Rekommenderas inte "

Tomelilla Kommun, Norrevång Skåne Tranås

Vardaga Äldreomsorg, Lund Ssk

Vildgåsgatan 1, ÄNGELHOLM

Läs mer om Vardaga Äldreomsorg, Lund Ssk

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret