feedback company

Borrvindskvarn 1, NYKÖPING

Läs mer om Mekonomen Bilverkstad / El & Diesel i Nyköping

Jan J

Jan J tycker:

"Det här är kort sagt världens bästa serviceverkstad i Nyköping med omnejd. Här finns allt man kan önska som kund. Detaljkunskap och fantastisk service ... "

Åkrokens Bilservice i Nyköping

Fruängsgatan 25D, NYKÖPING

Läs mer om Åkrokens Bilservice i Nyköping

Malin A

Malin A tycker:

"Proffisigt bemötande, förklarade vad som skulle göras och vad det skulle kosta. Snabb service och inget krångel. Suveränt att kunna lämna bilen och ... "

Proffs Bilvård i Nyköping AB

Ringvägen 41, NYKÖPING

Läs mer om Proffs Bilvård i Nyköping AB

liisa G

liisa G tycker:

"Bra bemötande bra utfört jobb bra garanti "

Ga:s Autorikt AB

Läs mer om Ga:s Autorikt AB

Daniel w

Daniel w tycker:

"Lämna aldrig din skadade bil till denna skojare, otrevlig när man har synpunkter på reparationen. "

Lennstrings Bilservice AB

Läs mer om Lennstrings Bilservice AB

Anders S

Anders S tycker:

"Precis som den tidigare recensionen av detta företag är jag riktigt missnöjd över min kontakt med Lennstring´s. Jag var med om ett motorstopp och fick ... "

Lennstring´s Bil & Ac Service

Läs mer om Lennstring´s Bil & Ac Service

Lennart B

Lennart B tycker:

"Totalt OSERIÖSA! Lämnade in bilen i maj för att få AC'n fixad inför semestern. I mitten av september! hade dom lyckats fixa den. Påstod att den var ... "

Proauto Nyköping

Åke Eriksson Bil O Motorverkstad HB

Ludgo Kyrkvägen 15, NYKÖPING

Läs mer om Åke Eriksson Bil O Motorverkstad HB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret