feedback company

Roslagsgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om ServiceSpecialisten

Per S

Per S tycker:

"Proffsigt omhändertagande Bra pris. Suverän Jonas! Vi går alltid först hit! "

Brav Bilservice

Artillerigatan 33, STOCKHOLM

Läs mer om Brav Bilservice

Björn N

Björn N tycker:

"Högsta betyg utan tvekan! Mycket serviceinriktad och kunnig personal. "

Car Care Service

Norra Stationsgatan 60-62, STOCKHOLM

Läs mer om Car Care Service

Björn W

Björn W tycker:

"Lämnade in min Seat med en del plåt/spoilerskador och stort behov av service och recond, hämtade en betydligt finare bil några dagar senare, detta för ... "

Jeab Bil & Motor AB

Upplandsgatan 82, STOCKHOLM

Läs mer om Jeab Bil & Motor AB

Dragan

Dragan tycker:

"Hasse är en kanon kille.Kompetent och prisvärd, två ord som man sällan förknippar med en bilmekaniker. "

Mekonomen Norrtull

Sveavägen 159, Stockholm

Läs mer om Mekonomen Norrtull

Åsa E

Åsa E tycker:

"God snabb service! När bilen hämtades ut visade det sig till min stora glädje att det blivit rejält billigare än vad kostnadsförslaget först sa. Stort ... "

Södermalms Bil & Däckservice

Siargatan 15, Stockholm

Läs mer om Södermalms Bil & Däckservice

Christopher R

Christopher R tycker:

"Bästa stället under mina 20 år som bilägare, förutom bra pris och fantastiskt bemötande fick jag direkt 25% på arbetet för att jag servade bilen samti ... "

Söderdäck

Tegelviksgatan 14, STOCKHOLM

Läs mer om Söderdäck

Robert B

Robert B tycker:

"Vänligt bemötande. Enkelt och snabbt. "

Larssons Bil

Södermannagatan 43, Stockholm

Läs mer om Larssons Bil

Catarina T

Catarina T tycker:

"Mycket bra. Sista gången fick jag dock vänta andra bilar hade prioriterats före min trots att jag bokat tid för tvätt o däckbyte. "

Aros Carservice

Östgötagatan 70, STOCKHOLM

Läs mer om Aros Carservice

Andreas S

Andreas S tycker:

"helt okej! vanliga priser, vanlig service! "

Team Rekond Lilla Essingen

Luxgatan 19 , Stockholm

Läs mer om Team Rekond Lilla Essingen

andrzej m

andrzej m tycker:

"kompetenet och pålitlig grupp, bra bemötande, serviceinriktad "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret
Denna sökning sponsras av:

Du har sökt "bilverkstäder, stockholm". Vi hjälper er gärna att hitta rätt bilverkstad - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi med rekommenderade bilverkstäder

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Bilverkstäder i Stockholm

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Supernöjd med både den personliga servicen som med hur bra de fixade min krockskadade. Rekommenderas varmt. :-)”

Magnus A anlitade Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

“Sökte hjälp för ett problem som en annan bilverkstad inte kunde fixa. Fick en tid inom en halvtimme. Det visade sig vara ett mycket enkelt fel som löstes på fem minuter.”

Gustaf B anlitade Brav Bilservice

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar

Taggar för Bilverkstäder, Stockholm

Andra städer i länet
Söker du efter "bilverkstäder" i Stockholm? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "bilverkstäder" i Stockholm och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "bilverkstäder" i Stockholm innan du bestämmer dig.