feedback company

Pyramidbacken 1, Kungens Kurva

Läs mer om Drott & Company Facility Services AB

Kirsti B

Kirsti B tycker:

"Vi har anlitat Drott&Co i tre omgångar för företagsflytt. Alltid lika bra arbete vänligt bemötande och även prisvärt. Har bara gott att säga om företa ... "

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, VÄLLINGBY

Läs mer om FlyttGiganten

Roland U

Roland U tycker:

"Jag är mycket nöjd med denna firma, flytt av en del möbler genomfördes på ett mycket bra sätt. Killarna som flyttade kom i den tid som var lovat och g ... "

Move-It

Götlundagatan 10, BANDHAGEN

Läs mer om Move-It

Theodor S

Theodor S tycker:

"Mycket nöjda med Move -it som vi använde oss av för för vår senaste flytt. Bra bemötande från första mötet tills flyttgubbarna lämnade sista sakerna i ... "

Gigarent

Trallbanevägen 16, GUSTAVSBERG

Läs mer om Gigarent

Ellen F

Ellen F tycker:

"Ordentligt rent överallt, även brunnar och andra svåråtkomliga utrymmen. Så nära perfekt det går att komma. "

A-J Express Service

Sidensvansvägen 8, SOLLENTUNA

Läs mer om A-J Express Service

1 reco

Anna  P

Anna P tycker:

"Flyttfirman A-J Express-Service AB. Dom vet hur man hanterar sina kunder, trevligt bemötande från start korrekt offert samt duktig personal. Jag komme ... "

Movator

Sundbybergs FlyttExpress

Vintergatan 6, SUNDBYBERG

Läs mer om Sundbybergs FlyttExpress

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Du har sökt "flyttbolag, stockholm, stockholm". Vi hjälper er gärna att hitta rätt flyttfirma - helt gratis!

Fyll i formuläret så återkommer vi snarast med rekommenderade flyttfirmor

Gratis offerter frånföretag i ditt område

Flyttbolag i Stockholm, stockholm

• Beskriv dina behov för oss
  • Få kostnadsförslag från våra partnerföretag
  • Jämför pris och Reco-betyg

“Om vi flyttar igen, då blir det flyttgiganten igen - det står klart!”

Lotta J anlitade Flyttgiganten

“Jag använde CaMas flyttservice från Norrtälje till Lidingö och blev mäkta imponerad av hur trevliga, lyhörda, professionella och snabba grabbarna som genomförde flytten var.”

Veronica L anlitade Cama Service Flytt & Städ

Tack för att du använder Reco-offerter. Nu granskas din förfrågan och matchas därefter med rätt företag. Vi meddelar så snart ett företag visar sitt intresse.

Busenkelt! Beskriv ditt projekt i rutan:

Här anger du för vem arbetet ska utföras.

Välj hur snabbt du önskar att arbetet skall börja.

Ange när på dygnet det passar dig bäst att bli kontaktad!

Ange ditt eget namn.
Ange det telefonnummer du nås enklast på.
Ange en e-postadress du håller koll på.
Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Läs mer om hur det fungerar

Taggar för Flyttbolag, Stockholm, stockholm

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Stockholm är det som är bäst när det gäller flyttbolag? Här tycker våra medlemmar till om företag i Stockholm de kommit i kontakt med när de letat efter flyttbolag. Känner du till flyttbolag i Stockholm kan du också tycka till.