feedback company

Flyttfirma Halmstad

Vi har 116 Flyttfirma, Halmstad att välja på

Transportcentralen i Halmstad Ek. För.

Gjutaregatan 7, HALMSTAD

Läs mer om Transportcentralen i Halmstad Ek. För.

1 reco

Joakim E

Joakim E tycker:

"Håller inte lovad leveranstid. Levererade fel material och mycket svår att få kontakt/besked av. Undvik! "

Andersson, Roy Ingemar

Eliaexpress i Halmstad, Åkeriet

Ryttarevägen 6, HALMSTAD

Läs mer om Eliaexpress i Halmstad, Åkeriet

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret