feedback company

Läs mer om Bepema AB

1 reco

bengt-olof s

bengt-olof s tycker:

"Jag vill absolut inte rekomendera vare sig bepema ab eller pema vakt och pema hb efter vad dom gjort oss anställda (13 ST) sundsvalls oseriösaste bol ... "

Selångers Åkeri och Service

Sten Borghs Åkeri

Haparandavägen 187, SUNDSVALL

Läs mer om Sten Borghs Åkeri

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Flyttfirmor, Sundsvall

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Sundsvall är det som är bäst när det gäller flyttfirmor? Här tycker våra medlemmar till om företag i Sundsvall de kommit i kontakt med när de letat efter flyttfirmor. Känner du till flyttfirmor i Sundsvall kan du också tycka till.