feedback company

Ytterbyvägen 9, KUNGÄLV

Läs mer om Studio Fame HB

JESSIKA J

JESSIKA J tycker:

"VÄRLDENS BÄSTA FRISÖRER, HAR VARIT KUND SEN DOM ÖPPNADE OCH ÄR ALLTID HELNÖJD! "

A & Hår

Häroldsgatan 6, KUNGÄLV

Läs mer om A & Hår

Klara J

Klara J tycker:

"Ann på A & Hår förstår dina önskemål och fixar fina frisyrer. Vet du inte vad du passar i så vet hon det... "

Studios Salonger

Nytorget 1, KUNGÄLV

Läs mer om Studios Salonger

Linda O

Linda O tycker:

"Toppentrevlig frisörer! Blir lika nöjd med min frisyr varje gång jag är där. "

Studio Highlights

Västragatan 74, KUNGÄLV

Läs mer om Studio Highlights

SVEN B

SVEN B tycker:

"VAR HOS ANNA PÅ STUDIO HIGHLIGHTS,OCH BLEV OTROLIGT BRA BEMÖTT. TREVLIG ATMOSFÄR,BRA LÄGE OCH PRISVÄRT. JAG BLEV SUPER NÖJD MED FRISYREN, FÖR ATT INTE ... "

Ohlén, Annelie

Kärra Hårteam

Grimåsvägen 85, KUNGÄLV

Läs mer om Kärra Hårteam

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Frisör, Kungälv

Andra städer i länet
Söker du efter "frisör" i Kungälv? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "frisör" i Kungälv och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "frisör" i Kungälv innan du bestämmer dig.