feedback company

Vallgatan 12E, VÄXJÖ

Läs mer om Procivitas i Växjö AB, Procivitas Privata Gymnasiu

sandra a

sandra a tycker:

"okej, gymnasium , men i växjö är det lite väl mycket wannebe gymnasium "

Växjö Fria Gymnasium AB

V. Esplanaden 9A, VÄXJÖ

Läs mer om Växjö Fria Gymnasium AB

1 reco

malin l

malin l tycker:

"En skola med en hälig stämmning. Alla har varsinn dator i ett rum som man delar med ett par av sina klasskamrater. Att elevers rum varvas med lärares ... "

Teknikum

John Bauergymnasiet

Regementsgatan 9 Järnvägsfabr omr, VÄXJÖ

Läs mer om John Bauergymnasiet

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret