feedback company

Läs mer om CANI Hantverksservice

1 reco

Peter H

Peter H tycker:

"CANI Hantverksservice är att av Sveriges bästa hantverks- och serviceföretag. Kunskap, noggrannhet, ärlighet och rimliga priser gör att jag varmt reko ... "

Peters trädgård & hantverk

Uardavägen 40, LUND

Läs mer om Peters trädgård & hantverk

Tina I

Tina I tycker:

"Jag är mycket nöjd med hur arbetet blev utfört. Överenskommna tider hölls. "

Byggcenter i Limhamn AB

Geijersgatan 4b, Limhamn

Läs mer om Byggcenter i Limhamn AB

1 reco

be t

be t tycker:

"Bemötandet var bra tills arbetet påbörjades då det ändrades till direkt otrevligt, speciellt från ägaren. Kommunikationen till oss och underentrepren ... "

Annsticklin

Design & Hantverk i Grevlunda

Grevlunda 728, VITABY

Läs mer om Design & Hantverk i Grevlunda

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret