feedback company

Fyrktorget 1, GÖTEBORG

Läs mer om Högsbohöjd Livs, Hemköp

Ma S

Ma S tycker:

"En mysig liten affär.Med trevlig personal.bra öppetider "

Hemköpskedjan AB

Vårväderstorget 5, GÖTEBORG

Läs mer om Hemköpskedjan AB

Staffan A

Staffan A tycker:

"Egentligen vill jag kritisera ett annat hemköp som inte finns med här (ligger i Rosenlund i göteborg, nästa brevid lärarhögskolan). Sortimentet är of ... "

Citybutikerna i Göteborg AB, Hemköp

Linnégatan 36A, GÖTEBORG

Läs mer om Citybutikerna i Göteborg AB, Hemköp

1 reco

Jan H

Jan H tycker:

"Ofta felleveranser slarvigt. Leveranser som körs ut! "

Östra Hamngatan 18, GÖTEBORG

1 reco

Johan O

Johan O tycker:

"Riktigt bra! Helt otroligt bra utbud av mat, dryck, kaffebröd med mera. Priserna är riktigt bra....enda stället som man får mycket för pengarna. Det s ... "

Redegatans Livs AB, Hemköp

Redegatan 9, VÄSTRA FRÖLUNDA

Läs mer om Redegatans Livs AB, Hemköp

Lena A

Lena A tycker:

"Bra service, bra personal och bra sortiment. Enda anmärkningen är att fruktavdelningen kunde vara bättre, bättre kvalitet helt enkelt :-) "

Hemköp

Nordenskiöldsgatan 13, GÖTEBORG

Läs mer om AB Abama

Stigbergstorget 6, GÖTEBORG

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Hemköp, Göteborg

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Göteborg är det som är bäst när det gäller hemköp? Här tycker våra medlemmar till om företag i Göteborg de kommit i kontakt med när de letat efter hemköp. Känner du till hemköp i Göteborg kan du också tycka till.