feedback company

Söderbyleden, HANINGE

Läs mer om Söderbyleden Stormarknad, Ica Maxi

Fredrik E

Fredrik E tycker:

"Schysst med scannern! Älskar den! Iofs är den väl standard på många ställen. Ett minus ifrån full kompott för de priser som helt plötsligt inte är bil ... "

Nacka Stormarknad AB, Ica Maxi

Per Hallströms vägen 15, NACKA

Läs mer om Nacka Stormarknad AB, Ica Maxi

Pelle L

Pelle L tycker:

"Lite bökigt att hitta efter att de gjort om rätt mycket... Saknar att iPhoneappen som de gjorde VÄLDIGT mycket reklam för inte har fungerat på VÄLDIGT ... "

Storbutiken i Häggvik, Ica Maxi

Mossvägen 1, SOLLENTUNA

Läs mer om Storbutiken i Häggvik, Ica Maxi

Daniel B

Daniel B tycker:

"bra affär! Fräsch och med rimliga priser dom har helt enkelt lyckats få mig som stamkund! "

Ica Maxi Stormarknad Lindhagen

Lindhagensgatan 118, STOCKHOLM

Läs mer om Ica Maxi Stormarknad Lindhagen

Niklas H

Niklas H tycker:

"Bra butik förutom den sega delikatessdisken. Det har hänt mer än en gång att jag tröttnat på att vänta på att få hjälp. Jag har vid ett flertal tillfä ... "

Ica Maxi Solna

Svetsarvägen 16, SOLNA

Läs mer om Ica Maxi Solna

Pzmec

Pzmec tycker:

"En eloge till den trevliga personalen i charken! Jag köpte paj och skinka och det var kanon! "

Maxi ICA Stormarknad

Cederströms slinga, ARLANDASTAD

Läs mer om Maxi ICA Stormarknad

Ica Maxi Special

Svetsarvägen 18, SOLNA

Läs mer om Ica Maxi Special

Kevin

Kevin tycker:

"Inte alls något vidare. Handlar på City gross Bromma istället som ligger 5 minuter med buss från Ica Maxi (blå buss 176), där dom har betydligt bättre ... "

ICA Maxi

Kumla Gårdsväg 30, NORSBORG

Läs mer om ICA Maxi

1 reco

Fredrik H

Fredrik H tycker:

"En bar butik med bra sortiment till bra priser. "

Convectra, Ica Maxi

Genetaleden 9, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Convectra, Ica Maxi

1 reco

Anders P

Anders P tycker:

"Skönaste matbutiken i Södertälje med ett stort urval av varor och trevlig personal "

Cura Apotek Lindhagen

Lindhagensgatan 118, STOCKHOLM

Läs mer om Cura Apotek Lindhagen

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret