feedback company

Bergviksvägen 43, KARLSTAD

Läs mer om Ikea Svenska Försäljnings AB, Ikea Karlstad

Sofia L

Sofia L tycker:

"Jag ville ha köttbullmeny men ersätta potatisen mot grönsaksbiffar,men det gick inte att ändra i menyerna. Dåligt att det inte kan vara mer flexibelt. ... "

Noll 54 Interiör

Järnvägsgatan 9, KARLSTAD

Läs mer om Noll 54 Interiör

1 reco

Jessica G

Jessica G tycker:

"Söt inredningsaffär i centrala Karlstad, definitivt värd ett besök... speciellt om du gillar romantisk/lantlig stil. "

Boulevard 11 Present & Interiör AB

V. Torggatan 11, KARLSTAD

Läs mer om Boulevard 11 Present & Interiör AB

1 reco

Jessica G

Jessica G tycker:

"En inredniningsbutik som säljer precis det som namnet antyder, presenter och inredning. Alltifrån krukor, ljus, porslin och köksartiklar till tavlor, ... "

Lebe Golv Entreprenader

Sannagården Antik och Interiör

Norra Sanna 131, KARLSTAD

Läs mer om Sannagården Antik och Interiör

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Interiör, Karlstad

Andra städer i länet
Söker du efter "interiör" i Karlstad? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "interiör" i Karlstad och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "interiör" i Karlstad innan du bestämmer dig.