feedback company
  • Vi hade svårt att hitta exakt det du sökte, vi zoomade ut geografin och fick följande träffar

Kafe Barkarby, järfälla

Vi har 9 Kafe, Barkarby, järfälla att välja på

Ritorno

Odengatan 80, STOCKHOLM

Läs mer om Ritorno

Gunilla D

Gunilla D tycker:

"Ett av de mysigaste fiken i där jag tillbringat mycket kvalitetstid. Gott fika och en trevlig miljö. Minus dock för ett stundtals lite märkligt bemöta ... "

Café Como

Odengatan 106, STOCKHOLM

Läs mer om Café Como

Örjan K

Örjan K tycker:

"Favvofik! Bra soppor och prima kaffe. Framförallt gillar jag den avslappnade stämningen. Ta med hunden för den som vill. :) "

Blåbär Café Kungsholmen

Fleminggatan 53, STOCKHOLM

Läs mer om Blåbär Café Kungsholmen

Daniel M

Daniel M tycker:

"Bästa lunchstället på kungsholmen "

Kafe Russin

Bakarna Kafe & Konditori

Jan Inghes Torg 18, STOCKHOLM

Läs mer om Bakarna Kafe & Konditori

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret