feedback company

Kungsgatan 41, UPPSALA

Läs mer om Creative Zone

Carin H

Carin H tycker:

"Klipper mig jämt här och blir alltid lika nöjd! Med studentrabatt blir priset inte alls farligt, och jag gillar att jag kan boka tid på internet. "

Make Up Store

Forumgallerian, UPPSALA

Läs mer om Make Up Store

Jonna

Jonna tycker:

"Äntligen tillbaka i renoverade lokaler. Bra utbud på smink, allt från bassmink till mer festsmink med diverse lösögonfransar i olika färger och former ... "

Creative Make Up Uppsala

Creative Make Up Sweden

Kungsgatan 41, UPPSALA

Läs mer om Creative Make Up Sweden

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret