feedback company

Parkgatan 9, GÖTEBORG

Läs mer om Törnskogen Utbildning AB, Vittra i Vasastan

Jens A

Jens A tycker:

"Sjölins Gymnasium är bäst! "

Göteborgs Kommun, Mossbergska Friluftsskola

Karduansmakaregatan 23, GÖTEBORG

Läs mer om Göteborgs Kommun, Mossbergska Friluftsskola

Patrik P

Patrik P tycker:

"Jag har själv gått på mossbergska friluftsskolan och det var den bästa skolan jag nånsin gått på, personalen förstår verkligen barnens olika diagnoser ... "

Skårsskolan

Snöskategatan, GÖTEBORG

Läs mer om Skårsskolan

Emma L

Emma L tycker:

"Mycket bra skola med engagerade lärare och i vacker och säker omgivning. Minus skulle i så fall vara förbindelserna till och från skolan: det är inte ... "

Nordhemsskolan

Nordhemsgatan 51-61, GÖTEBORG

Läs mer om Nordhemsskolan

Olof B

Olof B tycker:

"Riktigt varm skola med trevlig personal, fantastiskt god mat och skön miljö. Minus är ventilationen som dock är på gång att förbättras. "

Göteborgs Kommun, Guldhedsskolan och Förskola

Doktor Heymans Gata 1, GÖTEBORG

Läs mer om Göteborgs Kommun, Guldhedsskolan och Förskola

Pär H

Pär H tycker:

"Skolan blir bara sämre och sämre. "

Göteborgs Kommun, Ryaskolan

Erik Väderhatts Gata 4, GÖTEBORG

Läs mer om Göteborgs Kommun, Ryaskolan

Juha I

Juha I tycker:

"Skolan är mycket trevlig med lärarutbildade lärare som hängivet tar sig an alla elever. Skolan erbjuder hjälp till alla elever som inte når upp till m ... "

Waldorfföreningen, Martinaskolan

Martinav. 1, GÖTEBORG

Läs mer om Waldorfföreningen, Martinaskolan

jonas s

jonas s tycker:

"Gemytlig skola invid skogen. Små klasser. Dock väldigt dålig information från skolan "

Annedalsskolan

Pinnharvsgången 1, MÖLNDAL

Läs mer om Mölndals Kommun, Västerbergsskolan

mia n

mia n tycker:

"Nära naturen och utan trafik inpå knuten. utbildade och intresserade pedagoger. ett modernt arbetssätt. "

Björndammens skola

Björndammens Torg 1, PARTILLE

Läs mer om Björndammens skola

E

E tycker:

"EN AV PARTILLES SÄMSTA SKOLOR ! Vad ni än gör börja inte i den har skolan. Det är mycket bråk och dåliga lärare som vill soppa sitt dåliga rykte unde ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret