feedback company

Sankt Eriksgatan 58, STOCKHOLM

Läs mer om Musikbörsen Fridhemsplan AB

Henric E

Henric E tycker:

"Bra sortiment, trevlig och hjälpsam personal. Har köpt ett flertal instrument i denna affär och har alltid blivit bemött på ett proffsigt sätt. Helt k ... "

Gitarr-Torget HB

S:t Eriksgatan 61, STOCKHOLM

Läs mer om Gitarr-Torget HB

Micke K

Micke K tycker:

"Man måste bara älska gitarrtorget! En äkta musikaffär som knappast gör någon gitarrist besviken. "

DeLuxe Music

Fridhemsgatan 40, STOCKHOLM

Läs mer om DeLuxe Music

1 reco

Emma K

Emma K tycker:

"Brukar göra mina större inköp här när jag inte vill beställa från Tyskland. Snyggt och rymligt showroom och kunnig personal så länge de skippar "prao- ... "

Musikbörsen Sankt Eriksplan

Sankt Eriksplan 3, STOCKHOLM

Läs mer om Musikbörsen Sankt Eriksplan

1 reco

Jens H

Jens H tycker:

"Första gången jag var där fick jag riktigt bra hjälp! Andra gången fick jag lite sämre hjälp, i stil med "Alltså, vi kan ta in dedär, men jag vet inte ... "

HB Olimusik Olle Nilsson & Co

Björklund, Oskar

Redskapsvägen 72, VÄLLINGBY

Läs mer om Björklund, Oskar

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret