feedback company

Läs mer om Pizzeria & Restaurang Två Lyktor

1 reco

Kriss A

Kriss A tycker:

"Sedan nya ägare tagit över stället är det en fullt acceptabel pizzeria. Borta är den gamla och tämligen bordellika inredningen med slabbigt rödsprejad ... "

Svedala Pizzeria Lazo Dimoski

Nya Två Lyktor Pizzeria

Storgatan 14, SVEDALA

Läs mer om Nya Två Lyktor Pizzeria

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Pizzeria, Svedala

Andra städer i länet
Är det pizzeria i Svedala du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat pizzeria i Svedala, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag i Svedala anknutna till pizzeria.