feedback company

Dörbyvägen 3, KALMAR

Läs mer om J.m:s Allköp, Ica Supermarket

Björn J

Björn J tycker:

"Fräsch butik med trevlig personal. Godiset är billigt och det var här jag köpte min första Euroshopper choklad för 4 kronor. Det gjorde jag många gång ... "

Mabri Butik O Bensin, Statoil

Burgundvägen, KALMAR

Läs mer om Mabri Butik O Bensin, Statoil

Cecilia K

Cecilia K tycker:

"Denna statoil föredrar jag allra mest i hela kalmar stad. Personalen är alltid extremt trevliga och tillmötegående och de har en hel del i sitt sortim ... "

Kalmar-Posten

Jenny Nyströms Gränd 2, KALMAR

Läs mer om Kalmar-Posten

Andreas I

Andreas I tycker:

"Annonsblaska som egentligen bara innehåller artiklar som är omskriven reklam om hur bra det går för företagen. Tidningen tillför inget för mig och jag ... "

Ok Detaljhandel, OKQ8 Kalmar, Borgmästareg,

Borgmästaregatan 15, KALMAR

Läs mer om Ok Detaljhandel, OKQ8 Kalmar, Borgmästareg,

Maria S

Maria S tycker:

"Sämsta macken i hela staden. Aldrig öppna i rätt tid, usel personal, totalt ovetandes om vad begreppet service innebär. Fy farao. "

Posten Meddelande

Tidningsbärarna Skånsk Tidn.distr O Co, Region Kal

Södra Långgatan 26, KALMAR

Läs mer om Tidningsbärarna Skånsk Tidn.distr O Co, Region Kal

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret