feedback company

Kommendörsgatan 46, STOCKHOLM

Läs mer om Lo Scudetto

Gunnar P

Gunnar P tycker:

"Bra mat, trevliga ägare, bra atmosfär. Lite dyrt dock. "

Restaurang GQ

Kommendörsgatan 23, STOCKHOLM

Läs mer om Restaurang GQ

Micael H

Micael H tycker:

"Prova även deras bakficka, mycket prisvärt! "

Magetaki, Restaurang Samurai

Kommendörsgatan 40, STOCKHOLM

Läs mer om Magetaki, Restaurang Samurai

1 reco

Therese G

Therese G tycker:

"Min favorit restaurang sen jag va liten. Det är alltid kanon kvalitet på maten. Älskar deras Sukiyaki, jätte god Tempura och bra Sushi. Min man ... "

Oi-San

Kommendörsgatan 16, STOCKHOLM

Läs mer om Oi-San

1 reco

Emelie K

Emelie K tycker:

"Trevlig restaurang med ett kök där kryddigt asiatiskt möter västerländskt. Hundra procent kunnig personal och jättegoda Mojitos. "

Un Poco

Karlavägen 28, STOCKHOLM

Läs mer om Un Poco

Ida A

Ida A tycker:

"Härlig restaurang med skön stämning! Jättegod mat och trevlig personal. Rekommenderas! "

Proviant

Sturegatan 19, STOCKHOLM

Läs mer om Proviant

Mikael

Mikael tycker:

"Kanske den absolut trevligaste restaurangen/bistron i Stockholm. Bra mix av husmanskost och franskt kök på menyn, trevlig service och en lugn pratvänl ... "

Fresco Café

Grev Turegatan 10, STOCKHOLM

Läs mer om Fresco Café

Valle

Valle tycker:

"Mycket bra och mysig cafe, färska sallader, varma mackor och god kaffe, priserna ligger helt OK, servicen är väldigt bra. Mitt favorit café i stan ... "

Thai House Wok - Nybrogatan

Nybrogatan 42, Stockholm

Läs mer om Thai House Wok - Nybrogatan

Henrik

Henrik tycker:

"Jag håller med Noel och Nikola, men vill nästan tillägga att det är bland de bästa i stan! Många pratar om Koh Phangan på söder - men Thai House är va ... "

Texas Longhorn Östermalm

Humlegårdsgatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Texas Longhorn Östermalm

Marcus M

Marcus M tycker:

"Var där med jobbet nyligen och det var riktigt bra faktiskt, trevlig personal och bra mat. Det som gör att det "bara" blir en 4:a är att stekgraden ... "

Hotellet

Linnégatan 18, STOCKHOLM

Läs mer om Hotellet

Marcus O

Marcus O tycker:

"Helt enkelt jävligt bra, kan strakt rekommenderas "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Restauranger, Kommendörsgatan, stockholm

Andra städer i länet
Är det restauranger på Kommendörsgatan du letar efter? Vi samlar rekommendationer om bland annat restauranger på Kommendörsgatan, allt för att hjälpa dig rätt i dina val och ge dig möjlighet att säga vad du vill om företag på Kommendörsgatan anknutna till restauranger.