feedback company

Södra vägen 73, GÖTEBORG

Läs mer om Pizzeria Vera-Bella HB

Bobby B

Bobby B tycker:

"Bästa kebab i stan.Färska ingredienser.Tuggets pizzeria har fantastiskt goda pizzor!Gigantisk asgod rulle!!!Alltid lika bra! Stora goda varma pizzor m ... "

Texas Longhorn Södra Vägen

Södra vägen 7, Göteborg

Läs mer om Texas Longhorn Södra Vägen

Andreas I

Andreas I tycker:

"Ätit här några gånger under besök i Göteborg och jag gillar det. Läget med uteplatsen precis vid vägen låter kanske inte så kul men det passerar väldi ... "

Bombay Palace AB

Södra Vägen 19 3tr, GÖTEBORG

Läs mer om Bombay Palace AB

Johan H

Johan H tycker:

"Håller med Eva (nedan), fantastisk mat! Jag åt Chicken Tikka med styrkan "indiskt stark" vilket gjorde att jag förberedde mig för en rejäl åktur, men ... "

Restaurang Söder

Södra vägen 8, Göteborg

Läs mer om Restaurang Söder

Stefan J

Stefan J tycker:

"Liten restaurang med trevlig personal och god mat. "

Star Of India

Södra Vägen 7, GÖTEBORG

Läs mer om Star Of India

Vässlan V

Vässlan V tycker:

"Var riktigt sugen på Indisk mat och testade deras take away. Efter typ 2 minuters promenad hade en av såserna läckt ut i hela påsen, allt var super kl ... "

Steinbrenner Nyberg & Ehlers Bageri AB

Södra Vägen 47, GÖTEBORG

Läs mer om Steinbrenner Nyberg & Ehlers Bageri AB

Marianne N

Marianne N tycker:

"Bra råvaror, goda bakverk och matbröd! Det är bara svårt att välja! "

Michael´s Sushi Bar HB

Södra vägen 91, GÖTEBORG

Läs mer om Michael´s Sushi Bar HB

Fredrik G

Fredrik G tycker:

"Här har de grym sushi!! Rekommenderar Michaels starkt. Skön anspråkslös stämning och alltid ett trevligt bemötande. Bara +++ "

Starlette Café & Salad Bar HB

Södra Vägen 97, GÖTEBORG

Läs mer om Starlette Café & Salad Bar HB

Anna A

Anna A tycker:

"Överlag tycker jag att det är bra, dock råvaror som ligger i det billigaste laget. Mer att välja på hade varit bra. Rent & fräscht! "

Hard Rock Cafe Göteborg

Kungsportsavenyen 10, GÖTEBORG

Läs mer om Hard Rock Cafe Göteborg

Stefan J

Stefan J tycker:

"Trevligt ställe med bra mat. "

Café Tintin

Engelbrektsgatan 22, GÖTEBORG

Läs mer om Café Tintin

Princess E

Princess E tycker:

"Super trevlig personal som är lugna och mysiga, jätte bra serivce! . Öppet dygnet runt och alltid bra mat och fika (: "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret