feedback company

Läs mer om Dinos Restaurang

1 reco

jörgen E

jörgen E tycker:

"Var och åt på resturangen den 15 juli betalade med visa kort.Kortet drogs 2 gånger varav en av gångerna stod det på kvittot att köpet blivit avbrutit, ... "

Harryskompaniet i Ullared

Danska v. 7, ULLARED

Läs mer om Harryskompaniet i Ullared

1 reco

Joakim B

Joakim B tycker:

"Detta är så långt ifrån en restaurang man kan komma!!! Vi tog lite sallad innan och det var bara vinäger och peppar på en så kallad mixed sallad. ... "

Burger King Ullared

Bäckvägen 3, ULLARED

Läs mer om Burger King Ullared

Matte

Matte tycker:

"Vad ni än gör så gör inte om mitt misstag och ät på det här stället. Har aldrig någonsin fått så äcklig mat, och ägaren brydde sig inte det minsta. VA ... "

Gekås Ullared Restaurang AB, Kaffe & Co

Stantons i Ullared AB

Danska v. 1, ULLARED

Läs mer om Stantons i Ullared AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret