feedback company

Birgerjarlsgatan 106, Stockholm

Läs mer om The Sofa Store

Christian

Christian tycker:

"Otroligt trevlig och hjälpsam personal som känns 100% lösningsorienterad. Nasar på Birgerjarlsgatan tog sig verkligen tid att sitta och prata över en ... "

Lilla Soffbutiken

Sibyllegatan 16, STOCKHOLM

Läs mer om Lilla Soffbutiken

Anders B

Anders B tycker:

"Vi fick hjälp med att välja ut snygga möbler - valde leva kustnära. Med dels ett trevligt bemötande, dels pedagogisk genomgång fick vi en bra känsla f ... "

Modernity

Sibyllegatan 6, STOCKHOLM

Läs mer om Modernity

Mårten T

Mårten T tycker:

"Topputbud för den med god smak och välmatad plånbok och som en del i den gyllene trianglen (Nordiska Galleriet,, Modernity och Jacksons. "

Furniturebox

Linnégatan 87 B, STOCKHOLM

Läs mer om Furniturebox

bla b

bla b tycker:

"Jag har köpt ett vardagsrumsbord ifrån furniturebox och jag är mycket nöjd med det. Jätte snyggt. Men det tog någon månad att få det. Men jag köpte oc ... "

R.O.O.M.

Gamla Brogatan 9, STOCKHOLM

Läs mer om R.O.O.M.

Mymlan

Mymlan tycker:

"En av mina absoluta favoritaffärer för inredning av mitt eget hem, snygga & praktiska presenter, inspiration. Prylbutiker kommer och går, R.O.O.M best ... "

Andreea Design

Enebybergsvägen 8, DANDERYD

Läs mer om Andreea Design

Ewa S

Ewa S tycker:

"Ett väldigt trevligt företag med egen affärside med custommade soffor. Personlig service och mycket proffessionell. Rekommenderas varmt! "

ASPLUND

Sibyllegatan 31, STOCKHOLM

Läs mer om ASPLUND

P L

P L tycker:

"rekommenderas EJ botten service, uselt bemötande! "

Geco Inredningar

Karlavägen 72, STOCKHOLM

Läs mer om Geco Inredningar

Establish vs Dry Lake

Humlegårdsgatan 14, STOCKHOLM

Läs mer om Establish vs Dry Lake

Emilie L

Emilie L tycker:

"En härlig ny butik på Humlegårdsgatan där man blandar inredning och mode från butiken Dry Lake. En mycket bra butik med lite av det mesta! "

24seven Living AB

Sigtunagatan 9 , STOCKHOLM

Läs mer om 24seven Living AB

Christian B

Christian B tycker:

"Via Fyndiq slog jag till på ett så för 24seven så verksamhetsfrämmande erbjudande som 2 st Iphonekablar för 58:- (+ frakt). En till synes otroligt bra ... "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret